eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa elementów umundurowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-05

Ogłoszenie nr 510112553-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.

Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535471-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Straż Miejska Miasta Krakowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000, ul. ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 68 82 154, e-mail zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks 12 68 82 292.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/ST

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa elementów umundurowania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ST.GT.271-07/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat. Użyta nazwa "orzeł stylizowany" w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone, jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK, EK - umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP - umundurowanie dla aplikantów SMMK. Część 1 - Mundury - mundur polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 220 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 - spodnie długie do munduru polowego - 179 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Część 2 - Kurtki zimowe - kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 132 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 - kurtka zimowa 3/4 z podpinką - 50 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Część 3 Kurtki, spodnie, spódnice - kurtka wiatrówka olimpijka - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5 - spodnie gabardyna - 80 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 - spódnica gabardyna - 13 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 - spodnie tropik - 88 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 - spódnica tropik - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 Część 4 Marynarki - marynarka dwurzędowa - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 - marynarka jednorzędowa - 2 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 Część 5 - Kurtka przeciwdeszczowa - 61 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1 Część 6 - Koszule (damskie/męskie - ilości i rozmiary będą podane Wybranemu Wykonawcy) - koszula służbowa w kolorze błękitnym z długim rękawem - 132 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula letnia w kolorze błękitnym z krótkim rękawem - 225 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula służbowa w kolorze białym z długim rękawem - 119 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula letnia w kolorze białym z krótkim rękawem - 112 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Część 7 Koszulki - koszulka polo - 104 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2 - koszulka T-shirt - 64 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8 Część 8 - Czapki - czapka zimowa - 26 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka Dokerka - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka służbowa - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka służbowa 1 galon - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka letnia typu sportowego - 128 szt. Część 9 - Spodenki krótkie rowerowe - 20 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1 Część 10 - Wyroby skórzane Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4 - pas główny - 52 szt. - pasek wąski - 42 szt. - uchwyt skórzany do blachy służbowej - 428 szt. Część 11 - Obuwie zimowe - kozaki zimowe - 86 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 - kozaki zimowe wyjściowe - 2 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Część 12 - Obuwie - półbuty męskie - 72 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 - półbuty męskie wyjściowe - 6 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 Część 13 - Obuwie specjalne - trzewiki całoroczne wysokie - 89 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7 - buty letnie do munduru polowego - 22 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.80.00.00-7 Część 14 Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 30 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3 Część 15 - Kurtka rowerowa - 7 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Część 16 - Golf ciemnogranatowy - 204 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 17 - Rękawiczki skórzane - 104 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Część 18 Skarpety - skarpety zimowe - 1588 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 - skarpety letnie - 1451 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 - skarpety sportowe - 126 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Część 19 - Oznakowanie mundurów - emblemat Straż Miejska - 1406 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 - dystynkcje (pagony) - ilości dla poszczególnych stopni podane zostaną wybranemu Wykonawcy -100 kpl. (1 kpl. = 2 szt.) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 20 - Galanteria (dodatki do mundurów) - identyfikator imienny metalowy - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 - spinka do krawata - 36 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 21 - Polar - 64 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 22 - Krawat służbowy - 10 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35812000-9


Dodatkowe kody CPV: 18223200-0, 18213000-5, 18234000-8, 18232000-4, 18230000-0, 18211000-1, 18332000-5, 18333000-2, 18331000-8, 18443320-5, 18233000-1, 18425000-4, 18815100-6, 18815000-5, 18815200-7, 18800000-7, 18820000-3, 18235000-5, 18424000-7, 18317000-4, 18420000-9, 18235000-5, 18423000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Mundury polowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurtki zimowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30414.63
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34759.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34698.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43318.14
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kurtki, spodnie, spódnice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28536.59
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33171.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33171.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33171.87
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Marynarki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważniono postępowanie w części 4 na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Kurtki przeciwdeszczowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7538.21
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8403.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8403.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8403.36
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Koszule

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27726.83
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPh Skolimtex Andrzej Skolimowski
Email wykonawcy: biuro@skolimtex.pl
Adres pocztowy: ul. Przybylskiego 10 m7, 02-777 Warszawa
Kod pocztowy: 02-777
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29535.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29535.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53413.98
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Koszulki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7492.68
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7785.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7785.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7785.41
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Czapki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 8 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Spodenki rowerowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2113.82
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2435.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2435.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2681.40
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Wyroby skórzane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9120.33
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Producent Galanterii Skórzanej Orso Nero Krzysztof Niedźwiedź
Email wykonawcy: biuro@orsonero.pl
Adres pocztowy: 34-721 Raba Wyżna 256D
Kod pocztowy: 34-721
Miejscowość: Raba Wyżna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8356.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8356.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8356.62
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Kozaki zimowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17320.33
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22509.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17453.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22509.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Półbuty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9434.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9158.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9158.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10553.40
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Trzewiki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28071.54
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16783.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16783.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31239.54
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Obuwie sportowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione w części 14 na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Kurtki rowerowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w części 15 na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Golfy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7960.98
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: San Marko Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@sanmarko.pl
Adres pocztowy: ul. Lindego 4, 60-573 Poznań
Kod pocztowy: 60-573
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8531.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8531.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9033.12
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Rękawiczki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6426.02
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZPUH Edarex Wiktor Kujbida
Email wykonawcy: kujbida@edarex.pl
Adres pocztowy: ul. Radomska 4/d, 26-500 Szydłowiec
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6907.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6907.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8186.88
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Skarpety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7073.98
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Dziewiarskiej Nadir Grzegorz Wójcik
Email wykonawcy: nadir@nadir.info.pl
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 239, 93-133 Łódź
Kod pocztowy: 93-133
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7635.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7635.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7635.87
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Naszywki, pagony

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7590.24
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hako Sp. z o. o.
Email wykonawcy: hako1@hako.com.pl
Adres pocztowy: ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7395.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7395.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9973.82
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Galanteria metalowa: identyfikatory, spinki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 800.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
Email wykonawcy: biuro@mega-master.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 52, 31-422 Kraków
Kod pocztowy: 31-422
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1023.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1023.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1023.36
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Polary

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5463.41
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: San Marko Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@sanmarko.pl
Adres pocztowy: ul. Lindego 4, 60-573 Poznań
Kod pocztowy: 60-573
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7006.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6848.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7793.28
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Krawaty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178.86
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hako Sp. z o. o.
Email wykonawcy: hako1@hako.com.pl
Adres pocztowy: ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184.50
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.