To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-05
Ogłoszenie nr 510112553-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.
Straż Miejska Miasta Krakowa: Dostawa elementów umundurowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535471-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Krakowa, Krajowy numer identyfikacyjny 35000739900000,
ul. ul. Dobrego Pasterza
116,
31-416
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 68 82 154, e-mail
zamowienia@strazmiejska.krakow.pl, faks
12 68 82 292.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krakow.pl/ST
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów umundurowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ST.GT.271-07/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania, wykonanych wg wzorów określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zm.) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub do oferty powinna być dołączona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest lub certyfikat. Użyta nazwa "orzeł stylizowany" w SIWZ oznacza stylizowany wizerunek orła określony w załączniku nr 5 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich). Wzory złożone wraz z ofertą przetargową Wykonawcy, muszą być zgodne ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Oferty nie odpowiadające tym warunkom, zostaną odrzucone, jako niezgodne z SIWZ. Obowiązujące wzory zostaną udostępnione zainteresowanym Wykonawcom w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9:00 do 15:00 lub w formie fotografii wybranych elementów umundurowania mogą zostać przesłane drogą elektroniczną. Poniżej w podpunktach podano ilości i terminy dostawy dla określonych elementów umundurowania, przy czym skróty oznaczają: SM - uzupełnienie umundurowania funkcjonariuszy SMMK, EK - umundurowanie dla funkcjonariuszy Referatu Kontroli Odpadów finansowane ze środków GWSGO i AP - umundurowanie dla aplikantów SMMK. Część 1 - Mundury - mundur polowy (komplet: kurtka i spodnie) - 220 kpl. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 - spodnie długie do munduru polowego - 179 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 35.81.20.00-9 Część 2 - Kurtki zimowe - kurtka uniwersalna krótka z podpinką - 132 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 - kurtka zimowa 3/4 z podpinką - 50 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Część 3 Kurtki, spodnie, spódnice - kurtka wiatrówka olimpijka - 34 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.30.00-5 - spodnie gabardyna - 80 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 - spódnica gabardyna - 13 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 - spodnie tropik - 88 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.40.00-8 - spódnica tropik - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.20.00-4 Część 4 Marynarki - marynarka dwurzędowa - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 - marynarka jednorzędowa - 2 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.00.00-0 Część 5 - Kurtka przeciwdeszczowa - 61 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.21.10.00-1 Część 6 - Koszule (damskie/męskie - ilości i rozmiary będą podane Wybranemu Wykonawcy) - koszula służbowa w kolorze błękitnym z długim rękawem - 132 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula letnia w kolorze błękitnym z krótkim rękawem - 225 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula służbowa w kolorze białym z długim rękawem - 119 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 - koszula letnia w kolorze białym z krótkim rękawem - 112 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.20.00-5 Część 7 Koszulki - koszulka polo - 104 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.30.00-2 - koszulka T-shirt - 64 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.33.10.00-8 Część 8 - Czapki - czapka zimowa - 26 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka Dokerka - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka służbowa - 22 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka służbowa 1 galon - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.44.33.20-5 - czapka letnia typu sportowego - 128 szt. Część 9 - Spodenki krótkie rowerowe - 20 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.30.00-1 Część 10 - Wyroby skórzane Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.50.00-4 - pas główny - 52 szt. - pasek wąski - 42 szt. - uchwyt skórzany do blachy służbowej - 428 szt. Część 11 - Obuwie zimowe - kozaki zimowe - 86 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 - kozaki zimowe wyjściowe - 2 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.51.00-6 Część 12 - Obuwie - półbuty męskie - 72 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 - półbuty męskie wyjściowe - 6 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.50.00-5 Część 13 - Obuwie specjalne - trzewiki całoroczne wysokie - 89 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.81.52.00-7 - buty letnie do munduru polowego - 22 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.80.00.00-7 Część 14 Obuwie sportowe dla patrolu rowerowego - 30 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.82.00.00-3 Część 15 - Kurtka rowerowa - 7 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.22.32.00-0 Część 16 - Golf ciemnogranatowy - 204 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 17 - Rękawiczki skórzane - 104 pary Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.40.00-7 Część 18 Skarpety - skarpety zimowe - 1588 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 - skarpety letnie - 1451 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 - skarpety sportowe - 126 par Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.31.70.00-4 Część 19 - Oznakowanie mundurów - emblemat Straż Miejska - 1406 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 - dystynkcje (pagony) - ilości dla poszczególnych stopni podane zostaną wybranemu Wykonawcy -100 kpl. (1 kpl. = 2 szt.) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 20 - Galanteria (dodatki do mundurów) - identyfikator imienny metalowy - 4 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 - spinka do krawata - 36 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.00.00-9 Część 21 - Polar - 64 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.23.50.00-5 Część 22 - Krawat służbowy - 10 szt. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 18.42.30.00-0
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35812000-9
Dodatkowe kody CPV: 18223200-0, 18213000-5, 18234000-8, 18232000-4, 18230000-0, 18211000-1, 18332000-5, 18333000-2, 18331000-8, 18443320-5, 18233000-1, 18425000-4, 18815100-6, 18815000-5, 18815200-7, 18800000-7, 18820000-3, 18235000-5, 18424000-7, 18317000-4, 18420000-9, 18235000-5, 18423000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Mundury polowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurtki zimowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30414.63
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34759.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Kurtki, spodnie, spódnice |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28536.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33171.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Marynarki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie w części 4 na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kurtki przeciwdeszczowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7538.21
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8403.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Koszule |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27726.83
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPh Skolimtex Andrzej Skolimowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29535.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Koszulki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7492.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7785.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Czapki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części 8 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Spodenki rowerowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2113.82
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2435.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wyroby skórzane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9120.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Producent Galanterii Skórzanej Orso Nero Krzysztof Niedźwiedź
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8356.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Kozaki zimowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17320.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22509.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Półbuty |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9434.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9158.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Trzewiki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28071.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16783.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Obuwie sportowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: postępowanie zostało unieważnione w części 14 na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Kurtki rowerowe |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w części 15 na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Golfy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7960.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: San Marko Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8531.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Rękawiczki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6426.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZPUH Edarex Wiktor Kujbida
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6907.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Skarpety |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7073.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Dziewiarskiej Nadir Grzegorz Wójcik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7635.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Naszywki, pagony |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7590.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hako Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7395.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Galanteria metalowa: identyfikatory, spinki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU Mega Master Spółka Jawna Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1023.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Polary |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5463.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: San Marko Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7006.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Krawaty |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
178.86
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hako Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Sukcesywna dostawa odzieży medycznej oraz obuwia do użytku szpitalnego.
- Dostawy rękawic
- Sukcesywne dostawy artykułów jednorazowych i akcesoriów do sprzątania - Postępowanie ponowne
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie na rok 2026
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz rękawic dla potrzeb Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1: Dostawa środków dezynfekcyjnych. Zadanie 2: Dostawa rękawic.
więcej: Peleryny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





