eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecWykonanie prac remontowych dla placówek oświatowych na terenie miasta Sosnowca.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-04

Ogłoszenie nr 510111458-N-2019 z dnia 04-06-2019 r.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Wykonanie prac remontowych dla placówek oświatowych na terenie miasta Sosnowca.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539985-N-2019 z dnia 24-04-2019r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Przedmiotowe postępowanie na mocy regulacji art. 15 ust. 2 ustawy Pzp zgodnie z pełnomocnictwem z dnia 16.04.2019r. prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14 41-200 Sosnowiec. Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/ godziny urzędowania - pon. 730 - 1800, wt. - czw. 730 - 1530, pt. 730 - 1300; tel. 32 296 07 77

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Szkoły Podstawowej Nr 20, ul. Gen. Andersa 66 w Sosnowcu,
2) Przedszkola Miejskiego Nr 15, ul. Kilińskiego 6 w Sosnowcu,
3) Przedszkola Miejskiego Nr 29, ul. Gen. Hallera 3 w Sosnowcu,
4) Przedszkola Miejskiego Nr 43, ul. Bohaterów Monte Cassino 46 w Sosnowcu,
5) Przedszkola Miejskiego Nr 57, ul. Gospodarcza 63 w Sosnowcu.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 27625548200000, ul. al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 960 600, e-mail informatyk@um.sosnowiec.pl, faks 32 296 06 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.um.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
ZAMAWIAJĄCY: Przedszkole Miejskie Nr 43, ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-200 Sosnowiec działająca na podstawie Zarządzenia Nr 230 Prezydenta Miasta Sosnowca z dnia 15.04.2019 r. na rzecz 5 placówek oświatowych tj.: Szkoły Podstawowej Nr 20, ul. Gen. Andersa 66 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 15, ul. Kilińskiego 6 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 29, ul. Gen. Hallera 3 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 43, ul. Bohaterów Monte Cassino 46 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 57, ul. Gospodarcza 63 w Sosnowcu. Na mocy regulacji art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 16.04.2019r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez: Gminę Sosnowiec Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec. Komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec; Adres internetowy (URL): http://www.bip.um.sosnowiec.pl/; godziny urzędowania - pon. 730 - 1800, wt. - czw. 730 - 1530, pt. 730 - 1300.; tel. 32 296 07 77 w imieniu i na rzecz: Szkoły Podstawowej Nr 20, ul. Gen. Andersa 66 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 15, ul. Kilińskiego 6 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 29, ul. Gen. Hallera 3 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 43, ul. Bohaterów Monte Cassino 46 w Sosnowcu, Przedszkola Miejskiego Nr 57, ul. Gospodarcza 63 w Sosnowcu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych dla placówek oświatowych na terenie miasta Sosnowca.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.49.2019.UM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : "Wykonanie prac remontowych dla placówek oświatowych na terenie miasta Sosnowca" tj. 1) Szkoły Podstawowej Nr 20, ul. Gen. Andersa 66 w Sosnowcu, 2) Przedszkola Miejskiego Nr 15, ul. Kilińskiego 6 w Sosnowcu, 3) Przedszkola Miejskiego Nr 29, ul. Gen. Hallera 3 w Sosnowcu, 4) Przedszkola Miejskiego Nr 43, ul. Bohaterów Monte Cassino 46 w Sosnowcu, 5) Przedszkola Miejskiego Nr 57, ul. Gospodarcza 63 w Sosnowcu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1) Część 1 zamówienia - Remont schodów zewnętrznych SP Nr 20 przy ul. Gen. Andersa 66, 2) Część 2 zamówienia - Montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw w PM Nr 15 przy ul. Kilińskiego 6, 3) Część 3 zamówienia - Remont wejścia głównego - podestu - PM Nr 29 przy ul. Gen. Hallera 3, 4) Część 4 zamówienia - Remont alejek PM Nr 43 przy ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 5) Część 5 zamówienia - Remont tarasu PM Nr 57 przy ul. Gospodarczej 63. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich 5 części został zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązana równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane polegające na: remoncie schodów, alejek, tarasu, podestu, montażu urządzeń zabawowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont schodów zewnętrznych SP Nr 20 przy ul. Gen. Andersa 66

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36243.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Technicznych , Kazimierz Mikuła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopalniana 10a
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 41690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41690.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Montaż urządzeń zabawowych na placu zabaw w PM Nr 15 przy ul. Kilińskiego 6.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986, ze zmianami), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. W wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta w zakresie części nr II oraz części IV zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont wejścia głównego - podestu - PM Nr 29 przy ul. Gen. Hallera 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23788.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zaklad Usług Technicznych, Kazimierz Mikuła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopalniana 10a
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Remont alejek PM Nr 43 przy ul. Bohaterów Monte Cassino 46

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania. Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986, ze zmianami), który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania. W wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie została złożona żadna oferta w zakresie części nr II oraz części IV zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Remont tarasu PM Nr 57 przy ul. Gospodarczej 63

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39225.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Technicznych, Kazimierz Mikuła
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopalniana 10a
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.