eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubeniaZakup samochodu ratowniczego OSP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-23

Ogłoszenie nr 510110356-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.

Gmina Lubenia: Zakup samochodu ratowniczego OSP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503209-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540010627-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubenia, Krajowy numer identyfikacyjny 69058212800000, ul. Lubenia 131, 36-042 Lubenia, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 8503914, 8755096, e-mail b.baran@lubenia.pl, faks 178 755 099.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lubenia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup samochodu ratowniczego OSP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271/3/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu ratowniczego dla OSP w Straszydle o parametrach jak niżej: - rok produkcji samochód - 2000 r. i młodszy - przebieg samochodu nie większy niż 50 000 km, -silnik diesel o mocy minimum 260KM, - samochód - skrzynia biegów manualna lub automatyczna, -dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie może przekraczać 15 000kg, -rozmiar opon minimum R 22,5 (ilość kół 6 w układzie2+4), -minimalna ilość miejsc w kabinie 6 , -kabina pojazdu jednomodułowa, tego samego producenta co podwozie pojazdu, posiadająca 4 drzwi wejściowe , szyby w drzwiach podnoszone i opuszczane elektrycznie, -wymagany napęd 4x2 blokada tylnego mostu, - maksymalna długość samochodu wraz z wciągarką nie może przekraczać 7,25m, -samochód musi posiadać zbiornik na wodę o pojemności minimum 2500 l, wykonany z stali nierdzewnej lub kompozytowy - samochód musi posiadać zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności minimum 100l, -samochód musi posiadać autopompę jednostopniową o wydajności minimum 3000l/min przy 10 bar, -samochód musi posiadać szybkie natarcie o długości minimum 30m, zwijane elektrycznie, -samochód musi posiadać dozownik środka pianotwórczego nadciśnieniowy, zasilany niezależna pompą elektryczną, -wymagana ilość nasad tłocznych: 2x75 do podawania wody, 1x75 do podawania roztworu środka pianotwórczego z dozownika środka pianotwórczego nadciśnieniowego, 2x nasada ssąca 110 -wymagana ilość rolet - 7, w układzie (3+3+1), - rolety aluminiowe wyposażone w system zamknięć BAR-LOCK, -wymagane oświetlenie pola pracy zewnętrzne-LED, -wymagane oświetlenie wewnątrz zabudowy pożarniczej- LED, -oświetlenie dachu zabudowy pożarniczej -samochód musi być wyposażony w nowej generacji, płaską lampę zespoloną LED na dachu kabiny, -na rogach zabudowy pożarniczej wymagane oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego- LED, -na przedniej masce pojazdu wymagane są minimum 2 lampki LED-oświetlenie pojazdu uprzywilejowanego, - samochód musi być wyposażony w maszt oświetleniowy LED, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu (24V), wysuwany pneumatycznie, -samochód musi być wyposażony w nową wciągarkę elektryczną o uciągu minimum 9 ton , -kabina pojazdu musi być wyposażona w 4 uchwyty na aparaty powietrzne, -samochód musi posiadać uchwyty na węże pożarnicze : 8 x W75, 10 x W52, -samochód musi posiadać na dachu zabudowy skrzynie aluminiowe na sprzęt, -na dachu zabudowy pożarniczej musi się znajdować uchwyt do przewozu drabiny pożarniczej, -samochód musi posiadać niezależne ogrzewanie przedziału autopompy, -samochód musi posiadać przygotowaną instalację pod radiostacje samochodową wraz z anteną, w przedziale autopompy musi się znajdować dodatkowy głośnik oraz mikrofon do obsługi radiostacji, -samochód musi być wyposażony w radiostacje cyfrowo-analogową - radiostację dostarcza wykonawca, -na przedniej masce muszą być zamontowane 4 halogeny dalekosiężne zamontowane na aluminiowej konstrukcji, -samochód musi być wyposażony w aluminiowa drabinę nasadkową (4częściową)- drabinę dostarcza wykonawca,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34144210-3


Dodatkowe kody CPV: 34114000-9, 34114110-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168833.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. PROFIS Robert Janczy
Email wykonawcy: info@profis.pl
Adres pocztowy: 36-650 Tymbark 396
Kod pocztowy: 36-650
Miejscowość: Tymbark
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.