eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaPełnienia funkcji Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej



Ogłoszenie z dnia 2019-06-03

Ogłoszenie nr 510109419-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030441500000, ul. ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338723111, e-mail zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks +480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOZ.V.010/DZP/05/US/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pełnomocnika ds. praw pacjenta w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. a) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta u Zamawiającego, 2) upowszechnianie wśród pracowników medycznych Zamawiającego i osób wykonujących świadczenia zdrowotne u Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych postanowień zawartych w ustawie o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta, w szczególności poprzez szkolenie 1 raz na 3 lata, lub częściej w przypadku ustawowych zmian dotyczących praw pacjenta personelu lekarskiego i pielęgniarskiego Zamawiającego w zakresie praw pacjenta i potwierdzanie odbycia takiego szkolenia podpisaną przez uczestników listą obecności, 3) czuwanie nad dostępnością dla pacjentów i pracowników medycznych Zamawiającego postanowień zawartych w ustawie o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta - okresowy, tj. co najmniej 1 raz w roku kalendarzowym, przegląd ich aktualności i dostępności, 4) prowadzenie rejestru skarg i wniosków z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do kompetencji Działu Prawnego Zamawiającego; sporządzanie jeden raz na kwartał okresowej analizy i sprawozdawczości wpływających i rozpatrzonych skarg i wniosków, 5) przyjmowanie, rozpatrywanie oraz udzielanie odpowiedzi na wnioski i skargi wpływające od pacjentów i ich rodzin z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do kompetencji Działu Prawnego Zamawiającego, 6) podejmowanie działań zmierzających do usunięcia przyczyny skargi, 7) pomoc i współpraca z przedstawicielami ustawowymi pacjenta, opiekunami faktycznymi pacjenta oraz innymi osobami działającymi w interesie pacjenta na podstawie stosownego umocowania, 8) współpraca z Działem Prawnym i Działem Jakości Zamawiającego oraz z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego w zakresie przestrzegania praw pacjenta u Zamawiającego. W sprawach roszczeniowych, tj. w sprawach mogących stanowić przedmiot postępowania przed sądem powszechnym lub rzecznikiem odpowiedzialności zawodowej, a także przez innymi organami uprawnionymi do kontroli Zamawiającego, Wykonawca występuje do Działu Prawnego Zamawiającego celem podjęcia przez tą jednostkę decyzji co do dalszego jej prowadzenia przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85.32.10.00 - Administracyjne usługi społeczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15059.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Katarzyna Dyrcz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wolności 43c/10
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.