Ogłoszenie z dnia 2019-06-03
Ogłoszenie nr 510109419-N-2019 z dnia 03-06-2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: Pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w Zespole Opieki Zdrowotnej
w Suchej Beskidzkiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030441500000,
ul. ul. Szpitalna
22,
34-200
Sucha Beskidzka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48338723111, e-mail
zozsuchabeskidzka@wp.pl, faks
+480338723111.
Adres strony internetowej (url): www.zozsuchabeskidzka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOZ.V.010/DZP/05/US/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pełnomocnika ds. praw pacjenta w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. a) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta u Zamawiającego, 2) upowszechnianie wśród pracowników medycznych Zamawiającego i osób wykonujących świadczenia zdrowotne u Zamawiającego na podstawie umów cywilnoprawnych postanowień zawartych w ustawie o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta, w szczególności poprzez szkolenie 1 raz na 3 lata, lub częściej w przypadku ustawowych zmian dotyczących praw pacjenta personelu lekarskiego i pielęgniarskiego Zamawiającego w zakresie praw pacjenta i potwierdzanie odbycia takiego szkolenia podpisaną przez uczestników listą obecności, 3) czuwanie nad dostępnością dla pacjentów i pracowników medycznych Zamawiającego postanowień zawartych w ustawie o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta - okresowy, tj. co najmniej 1 raz w roku kalendarzowym, przegląd ich aktualności i dostępności, 4) prowadzenie rejestru skarg i wniosków z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do kompetencji Działu Prawnego Zamawiającego; sporządzanie jeden raz na kwartał okresowej analizy i sprawozdawczości wpływających i rozpatrzonych skarg i wniosków, 5) przyjmowanie, rozpatrywanie oraz udzielanie odpowiedzi na wnioski i skargi wpływające od pacjentów i ich rodzin z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do kompetencji Działu Prawnego Zamawiającego, 6) podejmowanie działań zmierzających do usunięcia przyczyny skargi, 7) pomoc i współpraca z przedstawicielami ustawowymi pacjenta, opiekunami faktycznymi pacjenta oraz innymi osobami działającymi w interesie pacjenta na podstawie stosownego umocowania, 8) współpraca z Działem Prawnym i Działem Jakości Zamawiającego oraz z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego w zakresie przestrzegania praw pacjenta u Zamawiającego. W sprawach roszczeniowych, tj. w sprawach mogących stanowić przedmiot postępowania przed sądem powszechnym lub rzecznikiem odpowiedzialności zawodowej, a także przez innymi organami uprawnionymi do kontroli Zamawiającego, Wykonawca występuje do Działu Prawnego Zamawiającego celem podjęcia przez tą jednostkę decyzji co do dalszego jej prowadzenia przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 85.32.10.00 - Administracyjne usługi społeczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15059.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Dyrcz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Modernizacja i rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Makowie Podhalańskim funkcjonującego w strukturach ZOZ Sucha Beskidzka
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu wraz z zapewnieniem nadzoru inwestorskiego dla zadania Modernizacja i rozbudowa ZOL w Makowie Podhalańskim realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Prowadzenie listy pacjentów oczekujących na udzielenie świadczenia w zakresie endoprotezoplastyki narządu ruchu.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 2 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- Usługi koordynowania Szkołą Rodzenia oraz prowadzenie zajęć w Szkole Rodzenia przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.