To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-22
Ogłoszenie nr 510109109-N-2020 z dnia 22-06-2020 r.
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na usługi usunięcia i
przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06
05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckiem" realizowanego w ramach 5 Osi priorytetowej Ochrona środowiska, działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, poddziałanie 5.2.2. Gospodarka odpadami - SPR Regionalnego Programu Operacyjnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541781-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189318000000,
ul. Jagiellońska
33,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 18 41 41 600, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks
+48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi do 478,27 Mg. Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 797, ze zmianami/. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: "Likwidacja wyrobów zawierających azbest w Powiecie Nowosądeckiem" realizowanego w ramach 5 Osi priorytetowej Ochrona środowiska, działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, poddziałanie 5.2.2. Gospodarka odpadami - SPR Regionalnego Programu Operacyjnego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: o Pakowanie, załadunek odpadów, oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego, transport (bez możliwości magazynowania na terenie powiatu nowosądeckiego) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie. Wykaz posesji (zaw. dane osobowe właściciela posesji), z których należy usunąć azbest dostarczony będzie po podpisaniu umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Obszar objęty zamówieniem obejmuje 16 gmin wchodzących w skład administracyjny Powiatu Nowosądeckiego. o Przed przystąpieniem do prac związanych z realizacją zamówienia nastąpi protokolarne wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wykazu miejsc (posesji) i ilości odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia. o Odpady w trakcie załadunku na w/w posesjach będą ważone, a następnie ich ilość potwierdzana będzie przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wagi odpadów w miejscu wskazanym przez siebie. o Odpady usuwane i unieszkodliwiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05. Składowisko należy wskazać w ofercie cenowej, której formularz stanowi zał. nr 2 do specyfikacji. o W trakcie i po realizacji usługi Wykonawca przedstawiać będzie rozliczenia miesięczne (sporządzane w 4 egzemplarzach: 2 egz. dla Zamawiającego, 1 egz. dla właściciela posesji i 1 egz. dla Wykonawcy). Rozliczenie zawierać będzie: protokół odbioru odpadów z podaniem ich ilości oraz z podpisami właściciela posesji, z której usuwane były odpady, jak również Wykonawcy, który świadczy usługę usuwania odpadów, oryginały kwitów wagowych z miejsca unieszkodliwienia odpadów (tylko dla Powiatu), karty przekazania odpadów z potwierdzonym przejęciem odpadów przez podmiot przejmujący odpady do unieszkodliwienia (tylko dla Powiatu), oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, ze zmianami). o Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawionych przez Wykonawcę w/w rozliczeń, przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni informacja dotycząca wysokości faktury za rozliczoną usługę. o Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD), z każdego miejsca z którego usuwane będą odpady zawierające azbest - min. 3 fotografie z każdej posesji tj. przed pakowaniem, po pakowaniu i w trakcie załadunku (widok wyświetlacza wagi odpadów). Fotografie muszą zawierać oznaczenie rzeczywistej daty i godziny prowadzonych prac. o Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie również umieszczenie wzoru logotypu udostępnionego przez Zamawiającego na w/w dokumentach dot. rozliczenia usługi
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
157111.69
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Radosław Rokosz FIRMA REMONTOWO - BUDOWLANA "RAGAR"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
169680.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





