eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymanówDostawa ambulansu typu A1 dla SPGZOZ w Rymanowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-19

Ogłoszenie nr 510108127-N-2020 z dnia 19-06-2020 r.

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa ambulansu typu A1 dla SPGZOZ w Rymanowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541998-N2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 37044208500000, ul. Ul. Piłsudskiego 2, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134355004, e-mail spgzoz@rymanow.pl, faks 134356004.
Adres strony internetowej (url): spgzoz@rymanow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ambulansu typu A1 dla SPGZOZ w Rymanowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPGZOZ.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu typu A1 wraz z wyposażeniem (pojazd i wyposażenie medyczne muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2020 r.) o parametrach technicznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego oraz świadectwo homologacji dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, b) Wykonawca wraz z pojazdem przekaże: 1) Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany - ambulans Typu A1 oraz inne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu, 2) Deklarację zgodności producenta z normą PN EN 1789, 3) Kartę pojazdu, 4) Książkę serwisową, 5) Instrukcję obsługi w języku polskim, 6) Dwa komplety kluczyków, 7) Kartę gwarancyjną pojazdu oraz urządzeń zamontowanych w pojeździe, 8) Karty gwarancyjne i paszporty techniczne sprzętu medycznego. c) Wykonawca zapewni samochód zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej przekraczającej okres 14 dni. 3.3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w następującym zakresie: 1) na kompletny pojazd wraz z wyposażeniem medycznym: min.2 lata, 2) na powłokę lakierniczą: min. 3 lata, 3) na perforację nadwozia: min. 12 lat. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 3.5.Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia musi obejmować również wszelkie koszty związane z dostawą ambulansu do siedziby Zamawiającego. 3.6. Serwis pojazdu w okresie gwarancyjnym będzie wykonywany w ASO dla pojazdu bazowego na koszt Wykonawcy. Serwis wyposażenia medycznego w okresie gwarancyjnym będzie się odbywał w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Porsche inter Auto Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy: lidia.raszka@porscheinterauto.pl
Adres pocztowy: ul. Połczyńska 118 A
Kod pocztowy: 01-304
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174603.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174603.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174603.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.