To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-30
Ogłoszenie nr 510107616-N-2019 z dnia 30-05-2019 r.
Gmina Postomino: Przebudowa dróg gminnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528180-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Postomino, Krajowy numer identyfikacyjny 77097989000000,
ul. Postomino
30,
76-113
Postomino, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
0-59 810 85 93, e-mail
zp@postomino.pl, faks
0-59 810 85 84.
Adres strony internetowej (url): www.postomino.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.12.2019.SS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na odcinku o łącznej długości 535,0 mb w obrębie ewidencyjnym Karsino i Rusinowo. Przedmiotowe drogi są drogami gminnymi o nawierzchni wzmocnionej gruzem i kruszywem, pobocza obustronnie gruntowe nieumocnione. Szerokość pasa drogowego nierównomierna. 3.2. Zakres robót drogowych obejmuje wykonanie n/w zadań: 1) przebudowa drogi wiejskiej w m. Karsino na odcinku 165mb, 2) przebudowa ulic w m. Rusinowo a) ul. Żwirka i Muchomorka na odcinku 110mb, b) ul. Złotej Rybki na odcinku 260mb poprzez ułożenie żelbetonowych płyt drogowych o wymiarach 300x150x15 oraz wielootworowych płyt o wymiarach 1,0x0,75x0,12 na podsypce piaskowej gr. 10 cm po zagęszczeniu, otwory płyt zamulone podsypką piaskową wraz z uformowaniem poboczy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty na wykonanie zamówienia. 3.3. Przedmiot zamówienia określony został w opisie poszczególnych zadań. 3.4. ZADANIE nr 1 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Karsino dz. nr 151 na odcinku 165mb z płyt betonowych wielootworowych o wymiarach 1,0x0,75x0,12. 1. Parametry techniczne drogi: a) droga pełna szerokość 3,00 m na odcinku 165mb, b) pobocza 0,5m utwardzone kruszywem pozyskanym z korytowania drogi, które należy zastabilizować mechanicznie. 2. Opis sposobu wykonania robót: Drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadek poprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na całym odcinku należy ułożyć ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego. Przy wyjeździe na drogę wojewódzką wykonać poszerzenie nawierzchni do 7m na odcinku 4m. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić warstwę odsączającą grubości 10 cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstw rozkładających nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Płyty należy układać poprzecznie do osi drogi, po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m zastabilizować kruszywem pozyskanym z korytowania, otwory w płytach zamulić piaskiem. Zjazdy na posesje utwardzić płytami w granicach pasa drogowego. Płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.5. ZADANIE nr 2 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Rusinowo - ul. Żwirka i Muchomorka dz. nr 9/6 na odcinku 110mb z płyt betonowych wielootworowych o wymiarach 1,0x0,75x0,12. 1. Parametry techniczne drogi: a) droga pełna szerokość 2,75 m na odcinku 110mb, b) pobocza 0,5m utwardzone kruszywem naturalnym, które należy zastabilizować mechanicznie. 2. Opis sposobu wykonania robót: Drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nadać kształt eliptyczny, ewentualnie spadek poprzeczny dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na całym odcinku należy ułożyć w linii prostej ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić warstwę odsączającą grubości 10 cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstw rozkładających nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Zjazdy na ul. Kopciuszka i Kubusia Puchatka utwardzić płytami w granicach pasa drogowego przebudowywanej drogi. Po ułożeniu płyt pobocza szer. 0,5m zastabilizować mieszanką z kruszywa naturalnego, otwory w płytach zamulić piaskiem. Płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.6. ZADANIE nr 3 Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Rusinowo - ul. Złotej Rybki dz. nr 41/1 na odcinku 260mb z żelbetonowych płyt drogowych o wymiarach 300x150x15. 1. Parametry techniczne drogi: a) droga pełna szerokość 3,00 m, b) pobocza utwardzić kruszywem pozyskanym z korytowania i zastabilizować mechanicznie. 2. Opis sposobu wykonania robót: Drogę należy wybudować ściśle po spadkach terenu z wyprofilowaniem podłoża w sposób by w przekroju poprzecznym nawierzchnię dostosować do istniejącego spadku poprzecznego drogi. Płyty na całym odcinku należy ułożyć ustalając środek przebudowywanej drogi w środku pasa drogowego. Przy wyjeździe na drogę powiatową wykonać poszerzenie nawierzchni do 5m na odcinku 6m. Przed przystąpieniem do prac należy wykorytować i wyprofilować nawierzchnię drogi. Na wyprofilowanym podłożu należy rozścielić warstwę odsączającą grubości 10 cm po zagęszczeniu z piasku średnio i gruboziarnistego, która będzie spełniać rolę warstw rozkładających nacisk na podłoże. Warstwę odsączającą przed rozpoczęciem układania płyt należy dokładnie zagęścić. Płyty należy układać poprzecznie do osi drogi w sposób aby przylegała do podłoża na całej powierzchni. Szczeliny powstałe pomiędzy sąsiednimi płytami należy wypełnić piaskiem, szerokość szczelin nie może przekraczać 10 mm. Po ułożeniu płyt pobocza zastabilizować mieszanką z kruszywa pozyskanego z korytowania. Płyty nowe zabezpiecza wykonawca robót. 3.7. Kod CPV: 45233226 - 9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 3.8. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi "towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do sąsiednich dróg, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena uwzględnia podatek VAT. 3.9. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami i normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 3.10. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnych z kryteriami technicznymi określonymi w PN i aprobatach technicznych. 3.11. Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.12. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia. 3.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.16. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej jednej osoby wykonującej czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.16.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę wykonującą czynności, o których mowa w pkt 3.16. 3.16.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osoby zatrudnionej na umowę o pracę wykonującej wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osób. 3.16.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.16. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.16.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.16. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.17. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.16. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.16. czynności. 3.18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194525.71
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
233700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
- Budynek obsługi turystycznej - świetlica wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Pałówko
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej oraz wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Świerczewo gm. Nowogard
- Przebudowa ulicy Generała Józefa Bema w Nowogardzie polegająca na budowie drogi dla pieszych
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





