To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-18
Ogłoszenie nr 510107445-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o.: Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533264-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25047065700000,
ul. ul. Kościuszki
14,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 387 090, e-mail
mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzgm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PNO 03/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim według wykazu asortymentu stanowiącego załącznik do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do sukcesywnego dostarczania określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny termin realizacji zamówienia wynosi do 2 dni od chwili złożenia zamówienia e-mailem, faksem przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim (przy czym termin liczony jest od dnia następnego). Natomiast w przypadku wystąpienia awarii, usterek powodujących uszkodzenie mienia na zarządzanych budynkach przez Zamawiającego, Wykonawca wyłoniony w przetargu nieograniczonym zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów, (asortymentu oznaczonego w wykazie kolorem żółtym) zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Maksymalny czas realizacji takiego nagłego zamówienia nie może przekroczyć 120 minut (w tym samym dniu roboczym) od chwili złożenia zamówienia e-mailem, faksem, telefonicznie przez Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły na własny koszt i ryzyko do magazynu Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim, z siedzibą przy ulicy Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. Zamówienie musi być zrealizowane jednorazowo i w całości. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową. Ilości materiałów przedstawione w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Ilości te mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy comiesięcznego zestawienia zbiorczego kosztów zakupionego materiału za miesiąc ubiegły w terminie do 5 dnia każdego miesiąca. Gwarantowana wartość dokonywanych zakupów w okresie obowiązywania umowy wyniesie 60% zaoferowanej przez Wykonawcę ceny. Oferowane materiały muszą posiadać stosowne atesty PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy o przedłożenie wybranych artykułów celem oceny ich jakości. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia we wskazanym terminie pojedynczych egzemplarzy wskazanych produktów.Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczającego do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). Oferowany towar będzie podlegał gwarancji i reklamacji. W przypadku dostarczenia towarów uszkodzonych lub niezgodnych z umową Zamawiający w obecności dostawcy sporządzi notatkę, a Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany na własny koszt w terminie 24 godzin od otrzymania o tym wiadomości. Jeżeli wyznaczony termin jest dniem wolnym od pracy, wymiana zostanie zrealizowana pierwszego dnia roboczego następującego po wyznaczonym dniu. W przypadku 3 krotnej nieprawidłowości w dostawie, niezależnie od asortymentu, Zamawiający będzie miał prawo odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od otrzymania 3- ciej wadliwej dostawy. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi na dostarczone przez siebie towary zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43328100-9
Dodatkowe kody CPV: 42130000-9, 43328000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126482.73
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU WODOMAX Renata Zbigniew Kubiccy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147356.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RATOWNICZEGO ZESTAWU HYDRAULICZNEGO O NAPĘDZIE SPALINOWYM DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁUKOWIE
- Dostawa i zakup ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie elektrycznym 2 kpl."
- Zakup sprzętu ratowniczego dla OSP Gminy Kruszwica w ramach systemu ochrony ludności
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i eksploatacyjnych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Adaptacja budynku szkoły na budynek przedszkola wraz z częścią pod opiekę dla dzieci do lat 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





