eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Zagospodarowanie placu rekreacyjno-sportowego w Strzelcach Krajeńskichbudowa bieżni rekreacyjnej z zeskokiem" Zadanie realizowane w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-18

Ogłoszenie nr 510106861-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: "Zagospodarowanie placu rekreacyjno-sportowego w Strzelcach Krajeńskich: budowa bieżni rekreacyjnej z zeskokiem" Zadanie realizowane w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536186-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, e-mail urzad@strzelce.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url): www.strzelce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zagospodarowanie placu rekreacyjno-sportowego w Strzelcach Krajeńskich: budowa bieżni rekreacyjnej z zeskokiem" Zadanie realizowane w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia BIEŻNIA Projektowana bieżnia 4-ro torowa z dystansem 60m o wymiarach 70x5m, zakończona skocznią do skoku w dal. Bieżnia usytuowana jest między boiskiem do piłki nożnej a trybunami. Spadek bieżni 1% w kierunku trybun. Bieżnię należy wykończyć obrzeżami betonowymi 8x30x100 pokrytymi warstwą PU. Przekrój przez nawierzchnię bieżni: natrysk z granulatu EPDM - gr. 2-3mm szpachla PU zamykająca pory SBR - gr. 10-11mm warstwa elastyczna ET - gr. 35mm kruszywo łamane stabilizowane mechaniczne 0/31.5mm - 150mm piasek 0-2mm - gr. 150mm geotkanina - CBR min. 2.4kN, wydłużenie - max 15, wytrzymałość na rozciąganie 22kN/m grunt rodzimy doprowadzony do nośności G1 (KRI-KR2; E2 >=80MPa) Nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastyczna, bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, dwuwarstwowa, odporna na kolce, instalowana maszynowo "in situ" (bezpośrednio na placu budowy). Łączna grubość nawierzchni 13mm Kolor nawierzchni standardowy - czerwony, zielony, pozostałe według zamówienia. Nawierzchnia musi posiadać: badania potwierdzające zgodność z normą PN-EN 14877:2014 badania potwierdzające spełnienie normy DIN 18035-6:2014 na zawartość pierwiastków metali ciężkich certyfikat IAAF- Product Certyficate Nr S-06-0066 atest higieniczny PZH Komponenty niezbędne do wykonania nawierzchni: środek impregnująco-gruntujący jednoskładnikowe lepiszcze - jednoskładnikowy lub dwuskładnikowy system natryskowy granulat SBR 1-4mm granulat EPDM 0,5-1,5mm pył gumowy farba na linie opcjonalnie* lakier * opcjonalnie, w celu zabezpieczenia przed ścieraniem i promieniowaniem UV, nawierzchnia może zostać polakierowania za pomocą natrysku hydrodynamicznego poprzez naniesienie 2 warstw. Do nawierzchni w kolorach wrażliwych na promieniowanie UV, takich jak szary, niebieski, beżowy, fioletowy itp., w celu uniknięcia zmian barwy zaleca się stosować systemy UV odporne. Wybrane właściwości techniczne nawierzchni WŁAŚCIWOŚCI WYNIKI NORMA Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2 (MPa) 1,1 >0,4 Wydłużenie względne przy zerwaniu, % 75 >40 Amortyzacja wstrząsów, redukcja siły, na podłożu betonowym (23°C), % 36 35 -50 Odkształcenie pionowe, na podłożu betonowym (23 °C), mm 1,7 <3 Odporność na ścieranie w aparacie Tabera, g 0,6 <4 Odporność na sztuczne starzenie oceniona zmianą barwy (stopień w skali szarej); (metoda badań PN-EN 20105-A02:1996) 4 >3 Opór poślizgu, próba wahadła, ślizgacz CEN, skala C, jednostki PTV nawierzchnia sucha nawierzchnia mokra 85 59 80-110 55-110 SKOK W DAL Zeskok w dal w postaci piaskownicy o wymiarach wewnętrznych 6,80m x 4,80m wykończonych obrzeżami z poliuretanową nakładką elastyczną/bezpieczną. Obrzeża o wymiarach 8x30x100cm posadowione na ławie z betonu C12/15. Zeskok należy wypełnić następującymi warstwami: piasek rzeczny płukany frakcji 0,2-1,3mm - 300mm geotkanina - CBR min.2.4kN, wydłużenie - max 15, wytrzymałość na rozciąganie 22kN/m 3. warstwa odsączająca - piasek - 100mm 4. żwir 2-8mm (lub 8-16mm) - 150 mm geowłóknina - CBR - 0.2-2.0 kN, wodoprzepuszczalność 90-100 l/m2os, wymiar porów Q90=100-140µm grunt rodzimy doprowadzony do nośności G1 (KRI-KR2; E2 >=80MPa) Zeskok należy wyposażyć w pokrywę chroniącą przed opadami atmosferycznymi i zanieczyszczeniami. Belka wybiciowa do skoku w dal: Belka do odbicia z plasteliną, ramę cynkowaną do umieszczenia w rozbiegu, kratki odpływowe, skrobak kształtowy do formowania plasteliny. Wymiary (mm): 1210 x 340 x 100. Belkę osadzać w skrzynce. Belka wyposażona w pokrywę umożliwiającą zabezpieczenie otworu w bieżni, kiedy belka nie jest używana. Powierzchnia pokrywy z przyklejoną nawierzchnią identyczną jak na rozbiegu. ZIELEŃ Teren wokół projektowanej bieżni po robotach należy uporządkować - obsiać trawą. Przed zasianiem trawy należy rozścielić min.10 cm warstwę humusu. Powierzchnia gleby musi być dokładnie wyrównana i zwałowana lekkim wałem oraz płytko zagrabiona. Wysiane trawy należy nakryć za pomocą kolczatek, a następnie uwałować. Trawniki należy wykonać po zakończeniu wszystkich prac budowlanych. Dojście do bieżni - bezpośrednio z istniejącego chodnika z kostki typu "POLBRUK" Ze względu na wymiary projektowanego obiektu, należy przewidzieć: demontaż istniejącego ogrodzenia panelowe między dz. nr 96/2 oraz 96/3 oraz ponowny jego montaż - zgodnie z załączonym PZT - rys. nr 1. wycinkę świerku - kolidującego z bieżnią sprinterską wycinkę żywopłotu znajdującego się w kolizji z projektowanym placem Wykonawca w celu opracowania oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ich ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: 1) Na czas budowy Wykonawca opracuje i uzgodni z odpowiednimi instytucjami "Czasową organizacje ruchu na czas budowy" Dokumenty: 1. Projekt zgłoszenia robót 2. Specyfikacje Techniczne 3. Przedmiar - tylko pomocniczo 6.2 Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, w tym materiałów, które przewiduje w ewentualnym projekcie zamiennym, jak również koszt ich składowania na placu budowy lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 6.3 Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. Wykonawca, w celu opracowania Oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości. Wykonawca zobowiązany jest opracować tymczasową organizację ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. Uważać się będzie, że prace ujęte w dokumentacji, a nie opisane w formularzu cenowym Wykonawcy, zostały ujęte w cenach jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Ofercie. Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. 6.4 Wszystkie roboty ogólnobudowlane prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. 6.5 Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska. 6.6 Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. 6.7 Klauzule społeczne 6.7.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, tj. prace wykonywane zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 6.7.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określają zapisy we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 6.8. Postanowienia dotyczące podwykonawców: Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. Z uwagi na fakt, że zamówienie na roboty budowlane będzie wykonane w miejscu podlegającym bezpośrednio nadzorowi zamawiającego, zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w te roboty. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102363.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mardo - Sport Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wydmowa 10
Kod pocztowy: 62-041
Miejscowość: Puszczykowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117526.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117526.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 141450.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.