eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont instalacji centralnego ogrzewania w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - Przestrzeń Instalacyjna - Zasilanie I Strefy



Ogłoszenie z dnia 2019-05-28

Ogłoszenie nr 510104748-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.

Uniwersytet Wrocławski: Remont instalacji centralnego ogrzewania w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - Przestrzeń Instalacyjna - Zasilanie I Strefy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji centralnego ogrzewania w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - Przestrzeń Instalacyjna - Zasilanie I Strefy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2412.6.2019.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 1.1. Roboty instalacyjne - c.o.: a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem; b) demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz zaworami i izolacją; c) przebicia i wykucia w stropach oraz w ścianach; d) rozprowadzenie i montaż nowej instalacji c.o. w przestrzeni instalacyjnej i częściowo w przyziemiu wraz z zaworami i grzejnikami; e) wykonanie przejść p. poż.; f) montaż izolacji na przewodach instalacji c.o., g) płukanie i uruchomienie instalacji c.o., h) próby szczelności, próby na gorąco oraz testy instalacji c.o., i) uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach po przebiciach, j) malowanie ścian, sufitów; k) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia; l) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów i posadzek oraz innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych prac: - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac; - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących; - po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących; - przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej; m) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie remontu przez jego pracowników; n) usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; o) składowanie złomu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem przekazania i dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich; p) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; q) inne prace tymczasowe/towarzyszące zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy oraz koszty z tym związane ponosi Wykonawca;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331100-7, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1216465.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WROTERM sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupa Bernarda Bogedaina 3
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150769.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150769.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182446.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.