eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie remontu i przebudowy sanitariatów na parterze, I i II piętrze oraz pomieszczenia nr 220 w budynku nr 5 - na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-15

Ogłoszenie nr 510104124-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatów na parterze, I i II piętrze oraz pomieszczenia nr 220 w budynku nr 5 - na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535106-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540077889-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu i przebudowy sanitariatów na parterze, I i II piętrze oraz pomieszczenia nr 220 w budynku nr 5 - na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1859

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

49/ZP/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.2 Zakres prac został szczegółowo określony w załączonej dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót i obejmuje m.in.: 1) Wykonanie całości robót budowlanych wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym, przeszkoleniem pracowników, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Zakres robót budowlanych nie może być mniejszy niż określony w dokumentacji projektowej, wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1.3 Zakres prac we wschodnim skrzydle budynku nr 5 na poziomie parteru, I, II i III piętra - w pomieszczeniach sanitariatów, wybranych pomieszczeniach biurowych oraz w pomieszczeniu warsztatowym - obejmuje remont pomieszczeń z elementami przebudowy ścian działowych, wentylacją mechaniczną i klimatyzacją, w tym: 1) Etap I - remont i przebudowa sanitariatów I i II piętra a) usunięcie przyczyn powstawania zawilgoceń na stropie pomiędzy II i III piętrem tj. roboty naprawcze w umywalni na III piętrze, w tym: - demontaż kabiny prysznicowej przy szachcie instalacyjnym wraz z podestem, - skucie warstwy wylewki do konstrukcji stropu, odtworzenie wylewki wraz z wykonaniem izolacji poziomej z folii w płynie i wyklejeniem taśm, - wymiana podejścia żeliwnego do pionu kanalizacyjnego na nowe pcv, - montaż nowej kabiny prysznicowej 90x90, - odtworzenie posadzki z płytek dobranych do istniejących oraz uzupełnienie płytek ściennych, - w odniesieniu do zawilgoconej ściany działowej wydzielającej natryski na III piętrze, umiejscowionej w linii nawiewu wentylacji mechanicznej: o demontaż płytek na styku ściana podłoga, o uszczelnienie izolacji przeciwwodnej, nadanie prawidłowego spadku posadzce, o odseparowanie ścianki od kanału wentylacyjnego tj. zdjęcie warstwy bloczków i pozostawienia prześwitu pod kanałem wraz z zaizolowaniem i wykończeniem kaflami powstałej górnej płaszczyzny, o osuszenie zawilgoceń i odgrzybienie stropu w strefach zawilgoceń, b) remont sanitariatów ze zmianą układu funkcjonalnego i wydzieleniem pomieszczenia biurowego i socjalnego na obu kondygnacjach (I i II piętro) - powierzchnia pomieszczeń objętych przebudową: 185,8 m2 , w tym: - demontaż istniejącej armatury sanitarnej, kabin systemowych, elementów stolarki, instalacji wentylacji, wyposażenia elektrycznego oświetlenia i gniazd wtykowych, pionów kanalizacyjnych i ich obudów, - wyburzenie ścian działowych w pomieszczeniach dawnych toalet damskich, - demontaż kratek czerpni osadzonych asymetrycznie w pilastrach ściany zewnętrznej, - przemurowanie otworu z osadzeniem projektowanego nawiewnika ściennego we wnęce między pilastrami i uzupełnienie tynków elewacyjnych, - wykonanie wykuć otworów w murowanych ścianach działowych gr. 6 cm z osadzeniem gotowych nadproży prefabrykowanych, - zerwanie powłok malarskich, skucie okładzin ściennych i popękanych tynków, osuszenie ewentualnych zawilgoceń i odgrzybienie ścian, ubytki tynku uzupełnić tynkiem gipsowym, gruntować i pomalować ściany - skucie okładzin posadzkowych wraz z warstwami spadkowymi i ich odtworzenie, - wykonanie lekkich konstrukcji stalowych ścianek działowych, gr. 12,5 cm, z wypełnieniem z wełny mineralnej 10 cm i okładziną z płyt gipsowo-włóknowych o podwyższonej wodoodporności (do pomieszczeń, których ściany są poddawanie nieustannemu działaniu wody), - wymiana osprzętu elektrycznego wyłączników, gniazd, lamp wraz z nową instalacją wg projektu branżowego; - wymiana grzejników c.o. , termostatów oraz zaworów odcinających wg projektu branżowego, - wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wg projektu branżowego, - obudowa płytami gipsowo- włóknowymi pionów wod-kan i grzewczych z wykonaniem klap rewizyjnych, - zlicowanie uskoków ścian o nierównej grubości płytami gipsowo-włóknowymi, - wyrównanie tynków pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz wykonanie gładzi, - montaż sufitów podwieszonych gipsowo - kartonowych z ciągami kasetonów rewizyjnych umiejscowionymi w przebiegu kanałów wentylacji mechanicznej - wymiana skrzydeł okiennych z czerpniami wentylacyjnymi oraz montaż nawiewników okiennych wg proj. branży sanitarnej, - wykonanie uzupełnień tynków po wymianie elementów instalacji grzewczej i elektrycznej, - montaż okładzin ściennych i podłogowych oraz armatury, przyrządów sanitarnych i wyposażenia wg. Aranżacji określonej w projekcie, - osadzenie drzwi, - malowanie sufitów w częściach niezabudowywanych i ścian pomieszczeń powyżej okładzin, - zamurowanie otworów czerpni zlokalizowanych w ścianach zewnętrznych, demontaż krat nawiewnych i uzupełnienie tynków elewacyjnych. 2) Etap II - wykonanie łazienki dla personelu laboratorium podstaw techniki - powierzchnia pomieszczeń objętych przebudową: 48,73 m2 , w tym: - rozbiórka ścianki działowej pomiędzy korytarzem i warsztatem, wymurowanej pod podciągiem, - skucie posadzki lastriko w obrysie projektowanej łazienki personelu, - wykonanie lekkich konstrukcji stalowych ścianek działowych, gr. 12,5 cm, z wypełnieniem z wełny mineralnej 10 cm i okładziną z płyt gipsowo-włóknowych o podwyższonej wodoodporności (do pomieszczeń, których ściany są poddawanie nieustannemu działaniu wody), - montaż sufitu podwieszonego i obudów kanalizacji sanitarnej prowadzonej pod sufitem, o płyty g-kbi na stelażu stalowym, o poziom sufitu min. 2,5 m, - prace instalacyjne wg projektów branżowych, - wykonanie wentylacji mechanicznej tj. włączenie pomieszczenia w układ wentylacyjny z I Etapu, - wykonanie wylewki samopoziomującej i posadzki z płytek gresowych, - wykonanie okładzin ściennych z płytek, - wyposażenie pomieszczenia łazienki w grzejnik łazienkowy, umywalkę ceramiczną z syfonem nierdzewnym, kabinę natryskową 90x90, miskę ustępową z rezerwuarem, lustro łazienkowe, podajnik mydła w płynie, pojemnik na ręczniki parierowe, kosz na zużyte ręczniki, wieszaki ubraniowe 3 sztuki, uchwyt papieru toaletowego, - malowanie pomieszczenia łazienki powyżej okładzin ceramicznych i ścianki między korytarzem i warsztatem, - wykucie otworu, osadzenie nadproża oraz montaż drzwi z ościeżnicą regulowaną, - odtworzenie stanu istniejącego ścian i posadzek od strony korytarza. 3) Etap III - połączenie i remont pomieszczeń 220 i 221 - powierzchnia pomieszczeń objętych przebudową: 61,15 m2 , w tym: - skucie warstw posadzkowych w pomieszczeniu 220 do wyrównania rzędnych posadzek pomieszczeń 220, 221 i korytarza - 4 cm, - wykonanie wylewki samopoziomującej w pomieszczeniu 220, - wykucie otworu drzwiowego w murowanej ścianie działowej gr. 6 cm o rozebranie fragmentu ścianki w miejscu projektowanych drzwi do wysokości podciągu, o uzupełnienie przestrzeni nad drzwiami lekką zabudową g-w, o całość ścianki obudować suchym tynkiem g-w, gr. 12,5 mm - rozbiórka posadzki z wykładziny rulonowej pcv w pomieszczeniu 221, - rozbiórka nieczynnych kanałów wentylacji mechanicznej i montaż wentylacji i klimatyzatorów wg proj. branży sanitarnej, - demontaż kratki czerpni osadzonej asymetrycznie w pilastrach ściany zewnętrznej, przemurowanie otworu z osadzeniem projektowanego nawiewnika ściennego we wnęce między pilastrami i uzupełnienie tynków elewacyjnych, - obudowa lekkim stelażem stalowym i płytami g-w pionu grzewczego i kanalizacji sanitarnej w pasie międzyokiennym, z wykonaniem klapy rewizyjnej, - wymiana grzejników c.o. , termostatów oraz zaworów odcinających, - montaż sufitów podwieszonych gipsowo - kartonowych z klapami rewizyjnymi w przebiegu kanałów wentylacji mechanicznej oraz obudowy g-k odprowadzenia skroplin klimatyzacji, - osadzenie drzwi, - prace instalacyjne wg projektów branżowych, - wykonanie nowych posadzek winylowych, - wykonanie uzupełnień tynków po wymianie instalacji, - malowanie pomieszczeń 220 i 221, - odtworzenie stanu istniejącego ścian i posadzek od strony korytarza 1.4. Wykonawca dla wszystkich etapów musi uwzględnić: - wyniesienie mebli i wyposażenia pomieszczeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych i odpadów z budowy, - dobór elementów wykończenia wnętrz, w tym kolorystyka okładzin ściennych i podłogowych - w uzgodnieniu z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 790216.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TWÓJ DOM Daniel Selonke
Email wykonawcy: d.selonke@wp.p
Adres pocztowy: ul. Długa 28
Kod pocztowy: 84-239
Miejscowość: Bolszewo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 788260.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 730295.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 788260.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.