To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-15
Ogłoszenie nr 510103473-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.: Dostawa spycharki gąsienicowej dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534669-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29122575600000,
ul. Henryka Sienkiewicza
91,
27-400
Ostrowiec Św., woj.
-, państwo
Polska, tel.
412 620 669, e-mail
zuojanik@poczta.onet.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa spycharki gąsienicowej dla Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej spycharki gąsienicowej: a) maszyna używana nie starsza niż wyprodukowana w 2007 roku, z przebiegiem nie większym niż 16000 Mtg, potwierdzonym przez serwis autoryzowanego dystrybutora oferowanej spycharki, b) spycharka musi posiadać certyfikat (deklarację zgodności ) producenta, c) spycharka musi posiadać certyfikat dopuszczający do eksploatacji na terenie Unii Europejskiej, d) Wykonawca zapewnia w dniu dostawy, minimum 6 godzinne bezpłatne szkolenie eksploatacyjne trzech operatorów na kupowanej maszynie. 2. Spycharka powinna być wyposażona w następujące elementy: a) silnik wysokoprężny sześciocylindrowy, z wtryskiem bezpośrednim , b) silnik o mocy minimum 140 KM, maksimum 180 KM, zgodnej z normą ISO 9249, c) masa eksploatacyjna od 16 do 18 ton, d) pług regulowany w sześciu płaszczyznach o pojemności minimum 2,5 m3, e) maksymalna szerokość lemiesza 3300 mm, f) gąsienice o szerokości od 560 do 620 mm, g) rolki jezdne - minimum 7 (z każdej strony), h) sterowanie lemieszem oraz systemem napędu spycharki za pomocą joysticków, i) klimatyzowana i wentylowana kabina operatora wyposażona w kabinowy filtr powietrza, j) kabina nadciśnieniowa spełniająca wymogi ROPS i FOPS, k) poziom hałasu w kabinie operatora do 80 db zgodnie z Normą ISO 6396; l) sygnał dźwiękowy, m) sygnał dźwiękowy wstecznego biegu, n) licznik motogodzin lub godzin pracy, o) ergonomiczny, amortyzowany i regulowany fotel operatora, p) oświetlenie spycharki: przednie i tylne, q) instrukcja obsługi (DTR) i katalog części zamiennych w języku polskim. 3. Na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej 3 miesięcy bez limitu motogodzin. 4. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny określający uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej gwarancji. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia (lub jego części) na wolny od wad o parametrach nie gorszych niż wskazane w pkt. 1 i 2. 6. Na materiały i części naprawione lub wymienione nieodpłatnie w ramach napraw gwarancyjnych okres gwarancji biegnie na nowo. 7. Wykonawca zapewni maksymalny czas rozpoczęcia usuwania awarii pojazdu w okresie gwarancji nie przekraczającym 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. 8. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego postępowania oraz obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w sposób należyty oraz zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: koszt dostawy do Zamawiającego, podatek VAT. 9. Płatność za dostarczony przedmiot zamówienia nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku, po zrealizowaniu dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43.21.20.00 - Spycharki skośne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
250000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WAŚPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
301350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.