eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaDzierżawa tomografu komputerowego ze wstrzykiwaczem automatycznym, systemem PACS i teleradiologii wraz z wykonywaniem opisów badań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-12

Ogłoszenie nr 510103075-N-2020 z dnia 12-06-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy: Dzierżawa tomografu komputerowego ze wstrzykiwaczem automatycznym, systemem PACS i teleradiologii wraz z wykonywaniem opisów badań.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532376-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, Krajowy numer identyfikacyjny 30662100000000, ul. ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 752 300, e-mail spzoz@slupca.com, faks 632 752 116.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.slupca.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa tomografu komputerowego ze wstrzykiwaczem automatycznym, systemem PACS i teleradiologii wraz z wykonywaniem opisów badań.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ/ZP/PN/382/2/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania jest dzierżawa min. 16-rzędowego tomografu komputerowego ze wstrzykiwaczem automatycznym, systemem PACS i teleradiologii wraz z wykonywaniem opisów badań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Podane ilości badań są szacunkowe i ich rzeczywista ilość będzie wynikać z bieżących potrzeb dzierżawcy z zastrzeżeniem, że zmiana ilości szacunkowych nie będzie większa niż o 20%. Zmniejszenie ilości badań w danym miesiącu nie będzie rodzić po stronie Wydzierżawiającego roszczenia o wykonanie zadeklarowanej ilości. Sprzęt musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku polskim, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Oferowany sprzęt musi posiadać wszelkie niezbędne, wydane w Polsce świadectwa rejestracji MZ i dopuszczenia do użytku w służbie zdrowia w Polsce. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu tylko urządzenia spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. W ramach realizacja zamówienia Wykonawca dostarczy urządzenie, dokona montażu, instalacji oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia na swój koszt - oględzin i dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych pomieszczeń celem instalacji urządzenia na swój koszt - przeszkolenia personel wyznaczonego przez Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu dzierżawy, w tym szkolenie z obsługi wstrzykiwacza automatycznego do podawania kontrastu dla 21 pielęgniarek - będzie utrzymywał aparat w pełnej sprawności technicznej i poniesie wszelkie koszty konserwacji i ewentualnych napraw: reakcja serwisu po telefonicznym zgłoszeniu awarii - 24 godziny, 7 dni w tygodniu, czas przestoju nie dłuższy niż 2 dni - wykonywania testów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wykonania projektu osłon stałych oraz specjalistycznych akceptacyjnych i odbiorczych testów kontroli parametrów technicznych wydzierżawionego tomografu komputerowego, w tym zgłoszenie i nadzór przy odbiorze dokonywanym przez właściwą miejscowo jednostkę inspekcji sanitarnej - przekazania instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia oraz pełnej zatwierdzonej dokumentacji dopuszczającej urządzenie do użytkowania - zapewnienia pełnej sprawności technicznej urządzeń przez cały okres obowiązywania umowy - ponoszenia kosztów przeglądów i naprawy, konserwacji, części zamiennych oraz innych materiałów zużywalnych. - przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie montowany przedmiot zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał opisy badań w liczbie ok. 140 na miesiąc (w tym ok. 60 - opisy w trybie CITO, ok. 50 - opisy planowe, ok. 30 - opisy w trybie Na ratunek). - wykonawca zobowiązuje się wykonać opis w trybie planowym w ciągu 120 godzin, opis w trybie CITO w ciągu 24 godzin, opis w trybie NA RATUNEK w ciągu 2 godzin. - po dokonaniu opisu Wykonawca prześle wynik za pomocą teleradiologii, - opisy badań będą wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, - Wykonawca odpowiada za treść i jakość opisu badań. Wykonawca jest zobowiązany wykonać adaptację istniejących pomieszczeń wraz z uruchomieniem tomografu komputerowego i przeszkoleniem personelu w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. Warunkiem odbioru sprzętu będzie szkolenie personelu, potwierdzenie kompletności dostawy, montaż, uruchomienie oraz poprawność działania. Kompletność dostawy zostanie obustronnie potwierdzona podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji u Zamawiającego. Data protokolarnego przekazania rozpoczyna bieg okresu dzierżawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33115000-9


Dodatkowe kody CPV: 51410000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 380526.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meditech Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wirowska 6
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 437272.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 437272.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 437272.98
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.