eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UrzędówRemont dróg gminnych w Urzędowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 510102652-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Gmina Urzędów: Remont dróg gminnych w Urzędowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537056-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540085327-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Urzędów, Krajowy numer identyfikacyjny 54908043729000, ul. ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 822 50 42, e-mail przetargi@urzedow.pl, faks 81 822 51 50.
Adres strony internetowej (url): https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych w Urzędowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP1.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Remont dróg gminnych w Urzędowie". Zamówienie będzie realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszu Dróg Samorządowych - edycja 2020. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: Część I - Remont drogi gminnej nr 108312L od km 0+470 do km 1+855 w m. Góry. Zakres robót obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni o szerokości 5,0 m, o długości 1385 m. Roboty wchodzące w zakres inwestycji: prace pomiarowe, ścięcie i oczyszczenie istniejących poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem, oczyszczenie istniejącej nawierzchni,skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,wykonanie nakładki - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,uszczelnienie krawędzi jezdni asfaltem,uzupełnienie ulepszonych poboczy gruntowych kruszywem łamanym i mechaniczne zagęszczenie. Część II - Remont drogi gminnej nr 108317L od km 2+288 do km 3+768 w m. Józefin. Odcinek drogi gminnej o długości 1480 m i szerokości jezdni: 3,50 m na prostej, 5,00 na prostej z mijanką, 6,50 na łuku. Roboty wchodzące w zakres inwestycji: prace pomiarowe,ścięcie i oczyszczenie istniejących poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem,odtworzenie krawędzi jezdni i wyrównanie kolein betonem asfaltowym,oczyszczenie nawierzchni,skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,ułożenie warstwy zbrojącej z siatki z włókien szklanych, ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,wykonanie nakładki - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,uszczelnienie krawędzi jezdni asfaltem,uzupełnienie ulepszonych poboczy gruntowych kruszywem łamanym i mechaniczne zagęszczenie.Ponadto w ramach zamówienia należy uwzględnić roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją i przedmiarem robót, w tym m. in.: koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane,zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,drogi tymczasowe i montażowe,obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budową,ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu,uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy,prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (nadzór inwestorski),zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych,oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu, gdy dotyczy,sporządzenie dokumentacji powykonawczej,uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, wywóz ziemi, materiałów rozbiórkowych, jeżeli dotyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: a) Projekty techniczne, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiary robót. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) zwane dalej "Prawo budowlane" wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż przedmiary mają charakter poglądowy i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 3.7 Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont drogi gminnej nr 108312L od km 0+470 do km 1+855 w m. Góry

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 537700.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WOD-BUD sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@wod-bud.com.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300415.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300415.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 382380.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont drogi gminnej nr 108317L od km 2+288 do km 3+768 w m. Józefin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 619580.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WOD-BUD sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@wod-budcom.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 390993.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 390993.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 483378.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.