To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-10
Ogłoszenie nr 510102652-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.
Gmina Urzędów: Remont dróg gminnych w Urzędowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537056-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540085327-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Urzędów, Krajowy numer identyfikacyjny 54908043729000,
ul. ul. Rynek
26,
23-250
Urzędów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 822 50 42, e-mail
przetargi@urzedow.pl, faks
81 822 51 50.
Adres strony internetowej (url): https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych w Urzędowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP1.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Remont dróg gminnych w Urzędowie". Zamówienie będzie realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszu Dróg Samorządowych - edycja 2020. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: Część I - Remont drogi gminnej nr 108312L od km 0+470 do km 1+855 w m. Góry. Zakres robót obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni o szerokości 5,0 m, o długości 1385 m. Roboty wchodzące w zakres inwestycji: prace pomiarowe, ścięcie i oczyszczenie istniejących poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem, oczyszczenie istniejącej nawierzchni,skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,wykonanie nakładki - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,uszczelnienie krawędzi jezdni asfaltem,uzupełnienie ulepszonych poboczy gruntowych kruszywem łamanym i mechaniczne zagęszczenie. Część II - Remont drogi gminnej nr 108317L od km 2+288 do km 3+768 w m. Józefin. Odcinek drogi gminnej o długości 1480 m i szerokości jezdni: 3,50 m na prostej, 5,00 na prostej z mijanką, 6,50 na łuku. Roboty wchodzące w zakres inwestycji: prace pomiarowe,ścięcie i oczyszczenie istniejących poboczy gruntowych ulepszonych kruszywem,odtworzenie krawędzi jezdni i wyrównanie kolein betonem asfaltowym,oczyszczenie nawierzchni,skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,ułożenie warstwy zbrojącej z siatki z włókien szklanych, ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,wykonanie nakładki - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,uszczelnienie krawędzi jezdni asfaltem,uzupełnienie ulepszonych poboczy gruntowych kruszywem łamanym i mechaniczne zagęszczenie.Ponadto w ramach zamówienia należy uwzględnić roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją i przedmiarem robót, w tym m. in.: koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane,zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,drogi tymczasowe i montażowe,obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budową,ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu,uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy,prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (nadzór inwestorski),zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych,oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu, gdy dotyczy,sporządzenie dokumentacji powykonawczej,uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, wywóz ziemi, materiałów rozbiórkowych, jeżeli dotyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: a) Projekty techniczne, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiary robót. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) zwane dalej "Prawo budowlane" wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż przedmiary mają charakter poglądowy i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 3.7 Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 108312L od km 0+470 do km 1+855 w m. Góry |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
537700.42
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WOD-BUD sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
300415.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 108317L od km 2+288 do km 3+768 w m. Józefin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
619580.18
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WOD-BUD sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
390993.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa drogi leśnej nr 123 na terenie Leśnictwa Mokra
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





