eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichałowiceBudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Banasiówka i Jesionowa oraz przebudowa drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 510102337-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Michałowicach Sp z o.o.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Banasiówka i Jesionowa oraz przebudowa drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536736-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Michałowicach Sp z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12267918700000, ul. Pl. J.Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 388 87 71, e-mail sbro@michalowice.malopolska.pl, faks 12 388 87 71.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Banasiówka i Jesionowa oraz przebudowa drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PUK.ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Banasiówka i Jesionowa oraz przebudową drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice. 2. Zamówienie obejmuje realizację następujących szczegółowych prac: 2.1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozdzielczej sieci wodociągowej w rejonie ul. Krakowskiej i Banasiówka oraz przebudowa drogi gminnej (ul. Banasiówka) obejmująca wykonanie nawierzchni asfaltowej oraz odcinkowe zakrycie rowu otwartego w celu budowy chodnika i kanalizacji deszczowej w miejscowości Michałowice, gm. Michałowice - zgodnie z projektem budowlanym objętym decyzją o pozwoleniu na budowę nr AB.V.1.577.2017 znak: AB.V.6740.1.58.2017.AJ z dnia 31.05.2017 r. oraz decyzją Nr AB.V.2.89.2017 znak: AB.V.6740.2.27.2017.MMR z dnia 02.08.2017 r. o przeniesieniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę r. UWAGA !!! Zakres prac budowlanych w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje tylko wykonanie elementów określonych w przedmiarze prac i dokumentacji projektowej (zakres do realizacji zaznaczony na projektach kolorem czerwonym - cała ul. Banasiówka i początek ul. Jesionowej). 2.2. Opracowanie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. 2017 r. poz. 128 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729); projekt tymczasowej organizacji ruchu winien być uzgodniony i zaopiniowany przez stosownych zarządców dróg (gminnych, powiatowych, krajowej) oraz zatwierdzony przez stosowny organ. 3. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z dokumentacją: 3.1. Pozwolenie na budowę - (zał. Nr 8 do SIWZ); 3.2. Projekt budowlany - (zał. Nr 9 do SIWZ); 3.3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - (zał. Nr 10 do SIWZ); 3.4. Przedmiarem robót - ( zał. Nr 11 do SIWZ); 3.5. Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 3.6. Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, ewentualna wizją w terenie. 4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45233142-6, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1434253.40
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Inzynieryjno Budowlanych Michał Anioł
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stary Wiśnicz 141
Kod pocztowy: 32-720
Miejscowość: Nowy Wiśnicz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1199652.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1199652.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1940492.98
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 289103.42

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.