eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26 i przy ul. Wawrzyniaka 40 w Poznaniu oraz Ośrodka Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 510101682-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu: Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26 i przy ul. Wawrzyniaka 40 w Poznaniu oraz Ośrodka Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30070588900000, ul. ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-61 65 85 171, e-mail przetargi@poznan-grunwald.sr.gov.pl, faks 0-61 65 85 172.
Adres strony internetowej (url): https://www.poznan-grunwald.sr.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26 i przy ul. Wawrzyniaka 40 w Poznaniu oraz Ośrodka Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G-35-42/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania powierzchni wewnątrz budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu zlokalizowanych przy ul. Kamiennogórskiej 26 i przy ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9. Powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia: Powierzchnia w budynku przy ul. Kamiennogórskiej 26 - 5756,68 m2. Powierzchnia w budynku przy ul. Wawrzyniaka 40 - 1698,57 m2. Powierzchnia Ośrodka Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 - 100,96 m2. Powierzchnia w budynkach ogółem - 7556,21 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, mycie okien, zadaszeń przeszklonych, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce z zachowaniem zasady segregacji odpadów, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzanie wykładzin dywanowych oraz wykładanie własnych środków higienicznych do WC oraz dezynfekcję powierzchni płaskich na salach rozpraw (blaty stołów, ław, ławek, podłóg), osłon z pleksi a także dezynfekcję powierzchni dotykowych, takich jak: klamki drzwiowe, poręcze, włączniki światła, przyciski wind, biurka, lady, stoły i aparaty telefoniczne. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: obsługę szatni, znajdującej się w budynku Sądu przy ul. Kamiennogórskiej 26 i przy ul. Wawrzyniaka 40, w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki w godzinach 7:30 - 18:00, oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30, w okresie od 1 października 2020 r. do 30 kwietnia 2021 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90920000-2, 90910000-2, 90900000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 490034.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Hadlowo - Usługowe Vigor Sp. z o. o.
Email wykonawcy: prztetargi@ochrona-vigor.pl
Adres pocztowy: ul. Czernichowska 28
Kod pocztowy: 61-334
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 648433.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 531519.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 697999.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.