eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (II strefa, poziomy instalacyjne oraz SUW) wraz z malowaniem pomieszczeń w Domu Studenckim "KREDKA" przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - II STREFA oraz SUW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-23

Ogłoszenie nr 510101377-N-2019 z dnia 23-05-2019 r.

Uniwersytet Wrocławski: Remont i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (II strefa, poziomy instalacyjne oraz SUW) wraz z malowaniem pomieszczeń w Domu Studenckim "KREDKA" przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - II STREFA oraz SUW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532754-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (II strefa, poziomy instalacyjne oraz SUW) wraz z malowaniem pomieszczeń w Domu Studenckim "KREDKA" przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu - II STREFA oraz SUW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2412.9.2019.GK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 1) Roboty instalacyjne - c.o.: a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac (zabezpieczenie mebli i innego wyposażenia budynku przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem podczas wykonywania prac wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót), b) demontaż istniejącej instalacji oraz pionów c.o. wraz z zabudową i izolacją, c) rozbiórka i odtworzenie zabudowy pionów; d) rozbiórka i odtworzenie sufitów podwieszonych; e) przebicia i wykucia w stropach oraz w ścianach, f) rozprowadzenie i montaż nowej instalacji c.o. wraz z zaworami i grzejnikami, g) wykonanie przejść p. poż., h) montaż izolacji na przewodach instalacji c.o., i) dostawa i montaż Stacji Uzdatniania Wody oraz układu napełniania zładu z automatycznym uzupełnianiem wody zlokalizowanym na XV piętrze; j) wydzielenie pomieszczenia dla SUW; k) uruchomienie SUW, przeszkolenie pracowników DS. Kredka w zakresie obsługi SUW i koszt z tym związany ponosi Wykonawca, l) płukanie i uruchomienie instalacji c.o., m) próby szczelności, próby na gorąco oraz testy instalacji c.o., n) uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach po przebiciach, o) malowanie ścian, sufitów, szachtów instalacyjnych, p) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia, q) przeniesienie gniazd elektrycznych i teletechnicznych, r) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek oraz innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych prac: - po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac, - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących, - ubytki posadzek wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie uzupełnić z zachowaniem technologii wykonania istniejących posadzek, - po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących. - przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej, s) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie remontu przez jego pracowników. t) usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, u) składowanie złomu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem przekazania i dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich, v) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, w) zabezpieczenie windy udostępnionej do przewozu materiałów budowlanych przed uszkodzeniami oraz zapewnienie niepalności materiałów użytych do jej zabezpieczenia, x) inne prace tymczasowe/towarzyszące zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy i koszty z tym związane ponosi Wykonawca; 2) Roboty budowlane w modułach mieszkalnych: a) przygotowanie podłoża - zmycie brudu i kurzu, b) odgrzybianie sufitów, c) miejscowe równanie tynków gipsem szpachlowym (ściany,) d) wykonanie gładzi gipsowej za grzejnikami, e) wzmocnienie nadproży okiennych poprzez wklejenie siatki ortogonalnej, f) gruntowanie podłoża, g) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi (sufity - białe), h) dwukrotne malowanie podłoża farbami akrylowymi i lateksowymi (ściany, powierzchnie za grzejnikami - kolorowe), i) dwukrotne malowanie podłoża farbami olejnymi (lamperie, drzwi wewnętrzne, rury wodociągowe). 3) Zakres wykonywania prac budowlanych stanowi 4 etapy obejmujące wykonanie robót w poszczególnych ćwiartkach wskazanych na załączniku nr 12 do SIWZ. Przyporządkowanie pionów do poszczególnych ćwiartek (numeracja pionów zgodna z dokumentacją projektową): 1 ćwiartka - piony P1, P2, P3 (łazienkowy), P4, P4a, P5. 2 ćwiartka - piony P12, P13, P14, P15, P15a, P16 (łazienkowy), P17. 3 ćwiartka - piony P19 (łazienkowy), P20, P21, P22, P22a, P23, P24. 4 ćwiartka - piony P6, P7, P7a, P8, P9, P10 (łazienkowy), P11. Kolejność wykonywania poszczególnych etapów będzie uzgodniona indywidualnie z Wykonawcą robót budowlanych po ustaleniu harmonogramu terminowo - rzeczowo - finansowego w dniu wprowadzenia na budowę. Roboty budowlane będą wykonywane ćwiartkami. Wraz z wykwaterowaniem studentów Wykonawcy będą przekazywane kolejne moduły mieszkalne. Wykonawca będzie mógł przystąpić do rozpoczęcia robót w kolejnej ćwiartce w momencie zaawansowania prac w 70% w bieżąco remontowanej ćwiartce. 4) Remont instalacji wykonywany będzie w budynku wysokościowym czynnym 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz z właścicielem przychodni lekarskiej mieszczącej się na I piętrze budynku. Przez holl przychodni lekarskiej przebiegają piony wznośne oznaczone jako I i II. Z uwagi na charakter lokalu usługowego znajdującego się na I piętrze wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na uszkodzenia oraz kurz. Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały one pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. W trakcie robót remontowych, objętych przedmiotem zamówienia, będą realizowane inne roboty remontowe. Wiąże się to z obecnością większej liczby firm wykonawczych na terenie obiektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50000000-5


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45330000-9, 45331100-7, 45321000-3, 45310000-3, 45421100-5, 45431000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1216465.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WROTERM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Biskupa Bernarda Bodegaina 3
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1142565.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1142565.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1142565.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.