Ogłoszenie z dnia 2020-06-09
Ogłoszenie nr 510100995-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.
Gmina Nadarzyn: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nadarzyn wraz z utworzeniem i prowadzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nadarzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 13269195000000,
ul. Mszczonowska
24,
05-830
Nadarzyn, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 298 185, e-mail
przetargi@nadarzyn.pl, faks
227 298 175.
Adres strony internetowej (url): www.nadarzyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nadarzyn wraz z utworzeniem i prowadzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPiFZ.271.12.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia będą prace tożsame do przedmiotu zamówienia postępowania nr ZPiFZ.271.12.2019, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w tym odbieranie i zagospodarowanie odpadów, dostarczenie worków do gromadzenia odpadów frakcji selektywnej dla Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 34928480-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
654707.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe "HETMAN" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
700000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE PRAWNE: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE: Konieczność przeprowadzenia przez Zamawiającego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówienia z wolnej ręki wynika z konieczności zachowania ciągłości odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nadarzyn. Z uwagi na wyczerpanie środków finansowych przeznaczonych na pokrycie roszczeń wynikających z realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, Zamawiający korzystając z możliwości przewidzianej w tymże postępowaniu, decyduje się na udzielenie zamówienia w trybie
"z wolnej ręki". Obowiązkiem Gminy jest zapewnienie odbioru i zagospodarowania odpadów od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nadarzyn. Ponadto brak realizacji przedmiotowej usługi wpływałby
na pogorszenie warunków sanitarno-epidemiologicznych mieszkańców Gminy Nadarzyn, a także ich życia i zdrowia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Nadarzyn wraz z utworzeniem i prowadzeniem Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych" ZPiFZ.271.12.2019, o wartości szacunkowej powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp., Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 28 maja 2019 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2019/S 104-252491 z dnia 31 maja 2019 r.
Zamówienie obejmować będzie prace tożsame do przedmiotu zamówienia wynikającego z umowy nr 385/2019 zawartej w dniu 28 czerwca 2019 r., w tym odbieranie i zagospodarowanie odpadów, dostarczanie worków i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe "HETMAN" Sp. z.o.o, 00-971 Warszawa, Al. Krakowska 110/114.
W związku z powyższym udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług dotychczasowemu wykonawcy spełnia wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec od 01 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r.
- Modernizacja systemu KD w budynku A Oddziału w Zduńskiej Woli, ul. Kilińskiego 7/11
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.