To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-09
Ogłoszenie nr 510100576-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Zakup i dostawa zgrzewarki rotacyjnej z drukarką, sprzętu 1x użytku oraz leku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538537-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540084980-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00030660900000,
ul. Szpitalna
2,
64-600
Oborniki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48(61)2973600, e-mail
mariasak@szpital.oborniki.info, faks
+48(61)2960079.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.oborniki.info
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.szpital.oborniki.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Obornikach
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa zgrzewarki rotacyjnej z drukarką, sprzętu 1x użytku oraz leku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPD/05/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zgrzewarki rotacyjnej z drukarką, sukcesywna dostawa sprzętu 1x użytku oraz leku opisanych w 39 Pakietach: Pakiet nr 1: Zgrzewarka rotacyjna z drukarką Pakiet nr 2: Cewnik Foley Pakiet nr 3: Dreny, katetery, kraniki, łączniki, ostrza do skalpela, zestawy medyczne, zgłębniki i inne Pakiet nr 4: Katetery, zestawy medyczne Pakiet nr 5: Rękawice sterylne Pakiet nr 6: Igły, rury intubacyjne, zestawy medyczne i inne Pakiet nr 7: Układy oddechowe Pakiet nr 8: Żel do USG Pakiet nr 9: Probówki Pakiet nr 10: Materiały opatrunkowe - opaski, wata Pakiet nr 11: Materiały opatrunkowe - kompresy, podkłady Pakiet nr 12: Sterylny zestaw do zabiegów cewnikowania Pakiet nr 13: Opatrunek antyseptyczny Pakiet nr 14: Przyrząd do pobierania endometrium i endocervix Pakiet nr 15: Test diagnostyczny do wykrywania pęknięcia błon płodowych Pakiet nr 16: Worki stomijne Pakiet nr 17: Szwy chirurgiczne Pakiet nr 18: Taśmy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet Pakiet nr 19: Siatki z polipropylenu monofilamentowego, taśmy do wysiłkowego nietrzymania moczu Pakiet nr 20: Sprzęt jednorazowy niesterylny Pakiet nr 21: Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, stapler skórny Pakiet nr 22: Rękawice chirurgiczne niesterylne Pakiet nr 23: Ostrza do strzygarki chirurgicznej Pakiet nr 24: Próżnociąg położniczy Pakiet nr 25: Kapturki do termometru Pakiet nr 26: Miarki do mierzenia obwodu głowy Pakiet nr 27: Opaski identyfikacyjne na rękę Pakiet nr 28: Stojak do kroplówki Pakiet nr 29: Narzędzia elektrochirurgiczne Pakiet nr 30: Narzędzia chirurgiczne i ortopedyczne Pakiet nr 31: Szydełko, piłki Pakiet nr 32: Końcówki do Shavera kompatybilne z shaverem crossfire system Pakiet nr 33: Ostrza do piły oscylacyjnej Pakiet nr 34: Narzędzia endoskopowe Pakiet nr 35: Lek Pakiet nr 4A: Katetery do HGS Pakiet nr 6A: Rurka intubacyjna, rurka ustno-gardłowa, maska krtaniowa, wymiennik ciepła i wilgoci Pakiet nr 7A: Łyżki, szczoteczki Pakiet nr 9A: Strzykawko-probówki i inne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 oraz załącznik 2.1 dla Pakietu nr 1 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment oraz parametry w poszczególnych pakietach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42664100-9
Dodatkowe kody CPV: 33141200-2, 33141640-8, 33141600-6, 33141620-2, 33141420-0, 33141320-9, 33141624-0, 33141642-2, 33711710-7, 33157110-9, 33700000-7, 33141000-0, 33192500-7, 33141110-4, 33141115-9, 33141119-7, 33141830-7, 33141240-4, 33162200-5, 33141641-5, 33141310-6, 33124130-5, 33168000-5, 33141121-4, 33141621-9, 33184100-4, 38423100-7, 30192800-9, 33169000-2, 33192320-1, 38412000-6, 38300000-8, 22455100-5, 22990000-6, 33192000-2, 33161000-6, 33600000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 1 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 2 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23544.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23823.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 4 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41986.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MERCATOR MEDICAL S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37930.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28266.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27905.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26793.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26208.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 8 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24087.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BECTON DICKINSON POLSKA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17182.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11333.43
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS Internatonal Group Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12663.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12369.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12404.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 12 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 13 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
585.89
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROVERS POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
380.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2149.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDEN-INMED Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1185.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 16 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 17 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2411.72
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3230.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 19 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 20 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 21 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116308.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MERCATOR MEDICAL S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151184.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1014.75
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp.z o.o. Sp.kom.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
990.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Pakiet nr 24 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2429.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDEN-INMED Sp.z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Pakiet nr 25 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 25 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Pakiet nr 26 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 26 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet nr 27 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 27 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Pakiet nr 28 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 28 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Pakiet nr 29 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 29 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Pakiet nr 30 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1986.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HEBU MEDICAL POLSKA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1885.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Pakiet nr 31 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 31 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Pakiet nr 32 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 32 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Pakiet nr 33 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 33 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Pakiet nr 34 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8779.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDITECH X-RAY Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6005.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Pakiet nr 35 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 35 z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Pakiet nr 4A |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2130.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROVERS POLSKA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1407.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 37 NAZWA: Pakiet nr 6A |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5386.38
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3140.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 38 NAZWA: Pakiet nr 7A |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3690.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1775.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 39 NAZWA: Pakiet nr 9A |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz. 1843) Komisja przetargowa unieważniła postępowanie w Pakiecie nr 9A z powodu tego, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - III etap
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- Dostawa paliw samochodowych
- Nadbudowa, modernizacja i rozbudowa o szyb windowy w formule zaprojektuj i wybuduj budynku F dla poradni przyszpitalnych na terenie SP ZOZ Oborniki
- "ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH GMINY OBORNIKI w roku 2026"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Rożnowie.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Bransoletki identyfikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





