To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-08
Ogłoszenie nr 510100366-N-2020 z dnia 08-06-2020 r.
Gmina Koszęcin: Remont drogi gminnej ul. Ks. Gąski w Koszęcinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532415-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540075707-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Koszęcin, Krajowy numer identyfikacyjny 54274100000000,
ul. ul. Powstańców
10,
42-286
Koszęcin, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
0-34 3576100 w. 120, e-mail
koszecin@koszecin.pl, faks
0-34 3576108.
Adres strony internetowej (url): www.koszecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej ul. Ks. Gąski w Koszęcinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKZ.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi gminnej ul. Ks. Gąski w Koszęcinie.Zakresem opracowania objęta jest ulica Ks. Gąski w województwie śląskim, powiat lubliniecki, gmina Koszęcin miejscowość Koszęcin od skrzyżowania z DW 906 w km 0+000,00 do skrzyżowania z ulicą Parkową w km 0+715,46. Długość remontowanego odcinka drogi jest 715,46 m. W zakres opracowania wchodzi wykonanie nowej warstwy ścieralnej na szerokości 5,50m wraz z regulacją krat studzienek ściekowych, włazów kanałowych i zaworów sieci wodociągowej. 1.1. Opis stanu istniejącego. Droga gminna ulica Ks. Gąski w Koszęcinie jest drogą dojazdową łączącą DW906 z ulicą Parkową, na której prowadzony jest ruch dojazdowy do posesji oraz do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Droga znajduje się w powiecie lublinieckim, gminie Koszęcin. Odcinek drogi zlokalizowany jest w terenie zabudowanym z licznymi domami. Jezdnia jest jedno pasowa dwukierunkowa. Po remoncie drogi nie zmieni się jej klasa, nie zmieni się również dotychczasowy układ komunikacyjny i dostępność do dróg położonych obok. Rozbiórki oraz roboty drogowe: ofrezowanie do 4cm istniejącej nawierzchni, o regulacja urządzeń, o wykonanie nowej nawierzchni drogi, Rozmiar inwestycji o nawierzchnia z betonu asfaltowego - 4079 m2. 1.2. Stan projektowany1.2.1. Przeznaczenie i program użytkowy obiektu Obiektem objętym remontem jest odcinek drogi zaliczony do kategorii gminnych, dojazdowych. Przeznaczeniem obiektu jest prowadzenie ruchu kołowego do obsługi lokalnych posesji, pól i łąk oraz także ruchu pojazdów poruszającego się w kierunku ulicy Parkowej i pozostałych, łączących się z tą drogą. 1.2.2. Forma architektoniczna i funkcja obiektu Początek projektowanego remontu to skrzyżowanie DW 906 km 0+000,00 do skrzyżowania z ulicą Parkową w km 0+715,46. Przedmiotowa droga będzie obiektem liniowym o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S grubości 4cm. Droga będzie drogą publiczną ogólnodostępną pełniącą funkcje komunikacyjne. Droga będzie posiadała przekrój drogowy o szerokości 5,50 m. 1.2.3. Rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe - stan projektowany W ramach remontu ulicy Ks. Gąski projektuje się wykonanie nowej warstwy ścieralnej bez wymiany krawężników. Ukształtowanie wysokościowe jezdni dostosować należy do stanu istniejącego uwzględniając dowiązanie do istniejącej zabudowy poprzez niewielkie korektami niwelety. 1.2.4.Parametry techniczne remontowanej drogi: Przeznaczeniem inwestycji jest remont drogi gminnej ulic Ks. Gąski. Podstawowe parametry techniczne inwestycji: Kategoria drogi: gminna; Klasa drogi: D 1/2;Kategoria obciążenia ruchem: KR 1; Lokalizacja: teren zabudowany; Prędkość projektowa: 30 km/h;Obciążenie ruchem: 100 kN/oś; przekrój drogi: jedno jezdniowa dwu pasowa; Szerokość jezdni na prostej: 5,50 m ; Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne: 2%; Pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne: 2%; Nawierzchnia: beton asfaltowy AC11S. 1.2.5. Regulacja pionowa włazów i pokryw studni istniejącego uzbrojenia podziemnego: W wyniku remontu dróg zajdzie konieczność regulacji wysokościowej urządzeń podziemnego uzbrojenia terenu. Zakres robót w przypadku studni zlokalizowanych na sieciach kanalizacyjnych polegać będzie na: częściowym demontażu górnej części studzienki z wyminą górnego kręgu studni, ewentualnym osadzeniu dodatkowego kręgu żelbetowego(dla studni kanalizacyjnych), osadzeniu pierścienia odciążającego i płyty pokrywowej, regulacji pionowej włazu (przy użyciu cegły kanalizacyjnej lub kręgów dystansowych betonowych) do proj.niwelety jezdni lub pobocza, osadzeniu włazu kanałowego typu ciężkiego. W przypadku wymiany lub konieczności zastosowania dodatkowych elementów studni stosować kręgi betonowe wykonane z betonu wibrowanego min. C35/45 (PN-EN 1917) łączonych na uszczelki gumowe. W przypadku skrzynek zaworów wodociągowych: demontaż skrzynki, posadowienia betonowych fundamentów,posadowienia skrzynki przy jednoczesnej regulacji wysokościowej. Przy regulacjach urządzeń należ yzwrócić uwagę na maksymalną głębokość urządzenia zgodnie z wytycznymi technicznymi zarządcy urządzenia. Należy również nie zawężać przekrojów otworów oraz pilnować osiowego usytuowania urządzeń regulowanych. 1.1.3. Konstrukcja nawierzchni: Jako typowy przekrój poprzeczny dla drogi przewidziano - przekrój drogowy o szerokości 5,50 m. Do wykonania nawierzchni AC 11S można przystąpić po sprawdzeniu wysokościowym regulacji urządzeń innych. Wymiana warstwy ścieralnej -frezowanie profilujące do 4cm, - oczyszczenie i skropienie istniejącej konstrukcji, - 4 cm warstwa ścieralna beton asfaltowy AC11S. 1.1.4. Uwagi końcowe o Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zwany "Planem BIOZ", zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126) o Wszystkie prace należy prowadzić przy ścisłym zachowaniu przepisów bhp; o Wszystkie roboty objęte projektem należy wykonywać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych stanowiących część składową Dokumentacji Projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Przy wykonywaniu robót należy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP oraz p.poż. 1.1.5. Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz STWiORB (Załącznikinr 6, 7 i 8 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146375.53
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HUCZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147603.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.