eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Koźlikach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-08

Ogłoszenie nr 510099971-N-2020 z dnia 08-06-2020 r.

Urząd Miejski w Zabłudowie: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Koźlikach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014- 2020 w ramach Osi priorytetowej V: Gospodarka Niskoemisyjna, Działania 5.3. Efektywnośc energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1.Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531474-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Zabłudowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53102200000000, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 188 100, e-mail gospodarka@zabludow.pl, faks 085 7188100 w. 44.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Koźlikach w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Koźlikach w formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Zamawiający wyróżnia dwa etapy: 2.1. Etap 1. Prace projektowe: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uproszczonym harmonogramem prac do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych zgodnie z PFU, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 poz.1186), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 poz.1065), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013.1129)oraz polskimi normami odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. Wykonawca obowiązany jest opracować dokumentację projektową składającą się z planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania, przedmiaru robót oraz projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. Zgodnie z art. 29 ust. 5 i 6 Pzp dokumentację projektową należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania dla wszystkich użytkowników. Wykonawca obowiązany jest wykonać dokumentację projektową wraz z uproszczonym harmonogramem prac dla poszczególnego zadania i przedstawić ją w ciągu 1 miesiąca od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. W razie uwag wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić je w dokumentacji projektowej i uproszczonym harmonogramie prac ponownie przedstawić Zamawiającemu oczekując na pisemne zatwierdzenie. Termin usunięcia nieprawidłowości zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą. Pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z uproszczonym harmonogramem prac rozpoczyna etap realizacji robót budowlanych. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 2.2. Etap II. Zakres robót budowlanych: 1) Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, 2) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 3) Wymiana okien na wyposażone w nawiewniki higrosterowane z montażem nowych podokienników zewnętrznych, 4)Demontaż starych drzwi zewnętrznych i montaż nowych, 5) Modernizacja instalacji wewnętrznej ogrzewania polegającej na wymianie źródeł ciepła i instalacji systemów kominowych, 6) Modernizacja systemu oświetlenia, 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia oraz audytu energetycznego ex-post; 7) Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych; Wykonanie wszelkich prac oparte będzie o opracowaną przez Wykonawcę dokumentację projektową wraz z harmonogramem prac oraz o dokumenty przedstawione przez Zamawiającego: PFU budynku użyteczności publicznej w Koźlikach, audyt energetyczny budynku użyteczności publicznej w Koźlikach, przedmiar robót Koźliki (stanowiący jedynie materiał pomocniczy) oraz z zaleceniami Zamawiającego. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek, o ile taki istnieje, uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń oraz innych dokumentów wymaganych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej V: Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3. Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45330000-9, 45453000-7, 71221000-3, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 215447.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "PIOTRAS" Piotr Szewczuk
Email wykonawcy: szewczukbiuro@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Zachodnia 5
Kod pocztowy: 08-210
Miejscowość: Platerów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 265000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 265000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.