eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont i przebudowa instalacji wodociągowej i c.o. w pomieszczeniu węzła cieplnego w D.S. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 i instalacji wodociągowej w łączniku między D.S. Kredka i D.S. Ołówek przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 510099313-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Uniwersytet Wrocławski: Remont i przebudowa instalacji wodociągowej i c.o. w pomieszczeniu węzła cieplnego w D.S. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 i instalacji wodociągowej w łączniku między D.S. Kredka i D.S. Ołówek przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521103-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa instalacji wodociągowej i c.o. w pomieszczeniu węzła cieplnego w D.S. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 i instalacji wodociągowej w łączniku między D.S. Kredka i D.S. Ołówek przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2412.5.2019.PM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa instalacji wodociągowej i c.o. w pomieszczeniu węzła cieplnego w D.S. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 i instalacji wodociągowej w łączniku między D.S. Kredka i D.S. Ołówek przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem wraz z udostępnieniem miejsca dla frontu robót; b) demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, wody ciepłej, cyrkulacji oraz c.o.; c) przebicia i wykucia w stropach oraz w ścianach; d) demontaż i ponowny montaż sufitu podwieszanego w łączniku; e) uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach po przebiciach; f) rozprowadzenie i montaż nowej instalacji wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji oraz c.o. wraz z zaworami zgodnie z dokumentacją projektową; g) wykonanie przejść p.poż.; h) montaż tulei ochronnych; i) montaż izolacji na przewodach instalacji; j) montaż płaszcza ochronnego z foli PVC na rurociągach; k) znakowanie rurociągów; l) próby szczelności, dezynfekcja, płukanie i uruchomienie instalacji; m) malowanie ścian i sufitów; n) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia; o) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów, sufitów podwieszanych i posadzek oraz innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych prac: - po wykonaniu instalacji należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac; - ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących; - po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących; - przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej; p) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie remontu przez jego pracowników; q) usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; r) składowanie złomu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem przekazania i dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich; s) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; t) roboty pomocnicze/tymczasowe nieujęte w przedmiarze robót oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy powinny być skalkulowane w cenach robót podstawowych; Informacje dodatkowe: Remont instalacji wykonywany będzie w budynku wysokościowym czynnym 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie szczegółowego harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz z najemcami lokali usługowych. Z wyprzedzeniem, przynajmniej 3-dniowym, należy powiadomić najemców o utrudnieniach związanych z dostawą mediów. Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały one pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Projekt Wykonawczy (załącznik nr 8 do SIWZ); b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ); c) Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz ze wzorem Karty Gwarancyjnej (załącznik nr 11 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45332200-5, 45320000-6, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zakres wykonywania prac budowlanych obejmować będzie 2 etapy: I ETAP - remont instalacji wodociągowej oraz c.o. w pomieszczeniu węzła cieplnego dla I i II strefy zasilającej D.S. Kredka od daty podpisania umowy z Wykonawcą, jednak nie wcześniej niż od dnia 20.05.2019 r. do dnia 26.07.2019 r. II ETAP - remont instalacji wodociągowej w łączniku między D.S. Kredka i D.S. Ołówek od dnia 15.07.2019 r. do dnia 30.08.2019 r. W pierwszej kolejności Wykonawca rozpocznie prace w węźle cieplnym (I etap). W drugiej kolejności Wykonawca przystąpi do realizacji robót w łączniku (II etap).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224699.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-SAM Witold Warulik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. B. Chrobrego 46
Kod pocztowy: 55-330
Miejscowość: Brzezina
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300080.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300080.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300080.48
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.