To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-05
Ogłoszenie nr 510098619-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531908-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000,
ul. ul. Obornicka
126,
50-984
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
261 65 68 01, e-mail
rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks
261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):8/VI/SS/20/D
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Biurko drewniane WP 1- 2 szt. 25 2 Stolik pod komputer WP1-17 szt. 27 3 Stolik pod drukarką WP1-19 szt. 1 4 Stół konferencyjny WP1-48 szt. 35 5 Szafa biurowa drew. WP1-27 szt. 41 6 Regał biur. z witryną WP1-31 szt. 1 7 Wieszak stojący dr.WP1-32 szt. 15 8 Narożnik do biurka WP1-63 szt. 20 9 Szafa ubran. dr. WP1-58 szt. 12 10 Mównica szt. 1 11 Stolik pod komputer WP1-17 szt. 6 12 Przystawka do biurka WP1-64 szt. 1 13 Wieszak ścienny WP1-62 szt. 1 14 Sofa gabinetowa WP8-18 szt. 2 15 Sofa gabinetowa WP8-18 szt. 1 16 Biurko gabinetowe WP8-2 szt. 6 17 Stół gabinetowy WP8-23 szt. 2 18 Stół gabinetowy WP8-23 szt. 3 19 Stolik pod RTV WP8-19 szt. 1 20 Szafa gabinetowa WP8-27 szt. 8 21 Regał gab. z witryną WP8-37 szt. 2 22 Regał gab. z barkiem WP8-37 szt. 3 23 Komoda gabinetowa WP8-48 szt. 3 24 Komoda gabinetowa WP8-48 szt. 3 25 Ława gabinetowa WP8-49 szt. 1 26 Ława gabinetowa WP8-49 szt. 2 27 Ława gabinetowa WP8-49 szt. 1 28 Fotel gabinetowy wyś.WP8-5 szt. 7 29 Krzesło gabinet. wyś.WP8-8 szt. 16 30 Krzesło gabinet.wyś.WP8-8 szt. 18 31. W/w meble posiadające oznakowanie WP mają być oznakowane trwałym znakiem numeru katalogowego i roku produkcji /rysunek nr 46/, zgodnie z obowiązującymi w wojsku przepisami. W zależności od rodzaju sprzętu i użytego materiału należy namalować farbą olejną lub drukarską, bądź oznakować cechownikiem kauczukowym w taki sposób, aby oznakowany przedmiot nie został uszkodzony i zeszpecony. Szafy, biurka, regały i stoły należy oznakować na boku patrząc od frontu z prawej strony od góry przy tylnej ściance, krzesła i fotele należy oznakować pod spodem siedziska krzesła. (WP1-25-20)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142276.42
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Wiesław Zajączek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
173300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT DACHU budynku administracyjno-biurowego DSDiK w Czadrowie Etap I (dach duży) i Etap II (dach kopertowy).
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Usługa dezynsekcji , deratyzacji, dezynfekcji i monitoringu w zakresie określonym w systemie HACCP
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa zestawu wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - dostawa 11 szt. krzeseł biurowych.
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Wyposażenie budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.