eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-05

Ogłoszenie nr 510098619-N-2020 z dnia 05-06-2020 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531908-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (url): www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

8/VI/SS/20/D

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Biurko drewniane WP 1- 2 szt. 25 2 Stolik pod komputer WP1-17 szt. 27 3 Stolik pod drukarką WP1-19 szt. 1 4 Stół konferencyjny WP1-48 szt. 35 5 Szafa biurowa drew. WP1-27 szt. 41 6 Regał biur. z witryną WP1-31 szt. 1 7 Wieszak stojący dr.WP1-32 szt. 15 8 Narożnik do biurka WP1-63 szt. 20 9 Szafa ubran. dr. WP1-58 szt. 12 10 Mównica szt. 1 11 Stolik pod komputer WP1-17 szt. 6 12 Przystawka do biurka WP1-64 szt. 1 13 Wieszak ścienny WP1-62 szt. 1 14 Sofa gabinetowa WP8-18 szt. 2 15 Sofa gabinetowa WP8-18 szt. 1 16 Biurko gabinetowe WP8-2 szt. 6 17 Stół gabinetowy WP8-23 szt. 2 18 Stół gabinetowy WP8-23 szt. 3 19 Stolik pod RTV WP8-19 szt. 1 20 Szafa gabinetowa WP8-27 szt. 8 21 Regał gab. z witryną WP8-37 szt. 2 22 Regał gab. z barkiem WP8-37 szt. 3 23 Komoda gabinetowa WP8-48 szt. 3 24 Komoda gabinetowa WP8-48 szt. 3 25 Ława gabinetowa WP8-49 szt. 1 26 Ława gabinetowa WP8-49 szt. 2 27 Ława gabinetowa WP8-49 szt. 1 28 Fotel gabinetowy wyś.WP8-5 szt. 7 29 Krzesło gabinet. wyś.WP8-8 szt. 16 30 Krzesło gabinet.wyś.WP8-8 szt. 18 31. W/w meble posiadające oznakowanie WP mają być oznakowane trwałym znakiem numeru katalogowego i roku produkcji /rysunek nr 46/, zgodnie z obowiązującymi w wojsku przepisami. W zależności od rodzaju sprzętu i użytego materiału należy namalować farbą olejną lub drukarską, bądź oznakować cechownikiem kauczukowym w taki sposób, aby oznakowany przedmiot nie został uszkodzony i zeszpecony. Szafy, biurka, regały i stoły należy oznakować na boku patrząc od frontu z prawej strony od góry przy tylnej ściance, krzesła i fotele należy oznakować pod spodem siedziska krzesła. (WP1-25-20)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142276.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Wiesław Zajączek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zdunowska 201
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 543573.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.