Ogłoszenie z dnia 2019-05-17
Ogłoszenie nr 510097616-N-2019 z dnia 17-05-2019 r.
Śląskie Centrum Chorób Serca: Usługi koordynacji pobierania i przeszczepiania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląskie Centrum Chorób Serca, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. Curie-Skłodowskiej
9,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 733 668, e-mail
przetargi@sccs.pl, faks
32 2717654, 3733668.
Adres strony internetowej (url): www.sccs.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi koordynacji pobierania i przeszczepiania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):39/EZP/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi koordynacji pobierania i przeszczepiania narządów zgodnie z ustawą o pobieraniu, przechowywaniu i przeszczepianiu komórek, tkanek i narządów zawarte w Pakietach nr 1 i nr 2 .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 75.12.20.00 - Usługi administracyjne w zakresie opieki zdrowotnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi koordynacji pobierania i przeszczepiania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
183320
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALMED Krzysztof Tkocz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183320
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi koordynacji pobierania i przeszczepiania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
235090
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KRÓL - MED. Bogumiła Król
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235090
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 11/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY OPATRUNKÓW I PIELUCHOMAJTEK
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Przygotowanie posiłków w stołówce Szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 i wychowanków Przedszkola nr 2 w Zabrzu.
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.