To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-03
Ogłoszenie nr 510097093-N-2020 z dnia 03-06-2020 r.
Opera Bałtycka w Gdańsku: Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji sali baletowej dużej w
budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku przy Al. Zwycięstwa 15, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529892-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Opera Bałtycka w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19032060085919,
ul. Aleja Zwycięstwa
15,
80-219
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 7634912/13, e-mail
satorod@poczta.onet.pl, faks
587 634 914.
Adres strony internetowej (url): www.operabaltycka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji sali baletowej dużej w budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku przy Al. Zwycięstwa 15, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP/3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zamówienia polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu klimatyzacji Sali baletowej dużej w budynku Opery przy Al. Zwycięstwa 15 w Gdańsku w Bałtyckiej, formule "zaprojektuj i wybuduj". 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, która winna składać się z następujących elementów: a) dokumentacji projektowej (architektoniczno-budowlana, wykonawcza) niezbędnej do uzyskania pozytywnej decyzji administracyjnej i wykonania robót budowlano-instalacyjnych w zakresie wszystkich branż, b) kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót dla każdej branży, c) specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, d) dokumentacji projektowej powykonawczej umożliwiającej Wykonawcy w imieniu Zamawiającego uzyskanie zgody na użytkowanie instalacji 3. Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt 2 powyżej, będzie wykonana w stanie kompletnym i kompleksowym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 4. Wszystkie etapy dokumentacji projektowej sporządzone zostaną według następujących wymagań: 1) rzuty w skali 1:50 lub 1:25 w razie konieczności, 2) opisy techniczne w formacie A4, 3) projekt architektoniczno - budowlany = 4 egzemplarze, 4) projekt wykonawczy = 4 egzemplarze, 5) przedmiar i kosztorys inwestorski = 2 egzemplarze 6) dokumentacja powykonawcza = 2 egzemplarze, 7) wersja elektroniczna edytowalna w formacie *.dwg oraz .doc/.docx = 1 egzemplarz 8) wersja elektroniczna nieedytowalna w formacie *.pdf = 1 egzemplarz 9) całość dokumentacji w formie elektronicznej, przekazana na płycie CD/DVD do archiwizacji danych. 5. Zakres zamówienia obejmuje także: 1) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich stosownych decyzji administracyjnych, ekspertyz, uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania robót; 2) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji inwestycji oraz w okresie zgłaszania wad; 3) kompleksowe wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; 4) wykonanie robót budowlanoinstalacyjnych w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami BHP i ochrony P.POŻ; 5) wykonanie robót budowlano - instalacyjnych z materiałów i urządzeń własnych. Wszystkie stosowane materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty oraz muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2014 r. (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy; 6) wykonanie robót tymczasowych, które mogą być potrzebne podczas wykonywania robót podstawowych; 7) oznaczenie terenu budowy lub innych miejsc, w których mają być prowadzone roboty podstawowe i tymczasowe; 8) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów; 9) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania; 10) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków p.poż. określonych w przepisach szczegółowych; 11) informowanie Zamawiającego o terminach robót ulegających zakryciu i robót zanikających. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt; 12) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku Zamawiającego - naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt; 13) prowadzenie dziennika budowy; 14) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację Zamawiającego w sprawach objętych niniejszą Umową; 15) oznakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich; 16) wykonanie na własny koszt powykonawczej dokumentacji projektowej; 17) przygotowanie rozliczenia końcowego robót; 18) skompletowanie i przedstawienie Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót., w tym badań skuteczności działania układu chłodzenia powietrza, atestów, certyfikatów, itp., 19) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia robót w związku z ryzykiem wynikającym z prowadzenia robót oraz odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy albo przyczynami niezależnymi od Wykonawcy na kwotę co najmniej 100 000,00 zł, a nadto ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników i osób trzecich. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujące na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami lub równoważne. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu standardu - nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego. 10. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 11. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 12. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z "Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych". 13. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 14. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 60 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XIV niniejszej SIWZ. 15. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 16. Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: - segregować i właściwie utylizować odpady, - w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, - stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 17. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ 18. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty rozbiórkowe 2) roboty montażowe 3) roboty instalacyjne 4) roboty budowlane 5) roboty wykończeniowe 6) roboty porządkowe 19. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Marianem Rębałą pod nr telefonu 502 756 951. Zamawiający informuje, iż nie dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie będzie skutkować konsekwencjami w postaci wykluczenia z postępowania bądź odrzucenia oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331230-7
Dodatkowe kody CPV: 45315600-1, 45311100-1, 45332300-6, 45210000-2, 71200000-0, 71242000-6, 71320000-7, 71220000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie klimatyzacji sali baletowej dużej w budynku Opery Bałtyckiej w Gdańsku przy Al. Zwycięstwa 15, w formule "zaprojektuj i wybuduj". |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101426.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INSTAL AG Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





