To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-17
Ogłoszenie nr 510097057-N-2019 z dnia 17-05-2019 r.
Miasto Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODERNIZACJĘ OGRZEWANIA W SP NR 5
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535326-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Piotrków Trybunalski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064846800000,
ul. Pasaż Karola Rudowskiego
10,
97-300
Piotrków Trybunalski, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 327 796, e-mail
zamowienia.publiczne@piotrkow.pl, faks
447 327 798.
Adres strony internetowej (url): www.bip.piotrkow.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.piotrkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA MODERNIZACJĘ OGRZEWANIA W SP NR 5
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZ.271.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zadania obejmuje: 1. roboty instalacyjne sanitarne 1.1. modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, 1.2. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią węglową i kominem, 1.3. montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią zasilane gazem ziemnym, 1.4. wykonanie nowej instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej, 2. roboty budowlane 2.1. remont pomieszczeń piwnicznych i kotłowni (zbicie wszystkich tynków na ścianach i sufitach i wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych. 2.2. wykonanie posadzek z płytek ceramicznych z cokołami wraz ze skuciem istniejących posadzek, z wyrównaniem i przygotowaniem podłoża - w pomieszczeniach piwnicznych, 2.3. położenie płytek ceramicznych na ścianach kotłowni, 2.4. malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi w pomieszczeniach piwnicznych, i sufitów kotłowni, 2.5. wykonanie gładzi gipsowych za grzejnikami i we wnękach (a w przypadkach grzejników montowanych na ścianie płaskiej po 10 cm poza obrys grzejnika, dwukrotne pomalowanie farbami lateksowymi. 3. roboty elektryczne w zakresie pomieszczeń kotłowni i zaplecza: 3.1. demontaż istniejących instalacji elektrycznych podlegających przebudowie, 3.2. wykonanie instalacji WLZ i rozdzielnic elektrycznych, 3.3. wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego, 3.4. wykonanie instalacji gniazd wtykowych, 3.5. wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną urządzeń technologicznych, 3.6. szpachlowanie i malowanie zaprawionych bruzd po montażu przewodów i osprzętu elektrycznego, 3.7. próby i pomiary elektryczne; 4. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 4.1. zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie na koszt własny, 4.2. nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót, 4.3. przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego, 4.4. przeprowadzenia wizji stanu technicznego obiektów znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego, 4.5. zabezpieczenia przed uszkodzeniami drzew i krzewów podczas wykonywania robót ziemnych, 4.6. bieżącego utrzymywania czystości przyległych do budowy chodników i dróg dojazdowych od zanieczyszczeń powstałych w związku z realizacją robót, 4.7. odtworzenia do stanu pierwotnego nawierzchni dróg, po których odbywał się transport materiałów budowlanych (w przypadku uszkodzeń powstałych w związku z prowadzeniem robót), 4.8. sporządzenia dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach dla każdej branży. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni organizację pracy i wykonania robót, która umożliwi korzystanie z budynku szkoły z jak najmniejszymi utrudnieniami, w szczególności godziny wykonywania robót uciążliwych należy, przed ich podjęciem, uzgodnić z dyrekcją szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. robót instalacyjne sanitarne. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: roboty instalacyjne sanitarne. Uprawnienia w zakresie kontroli spełniania wymagań zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: za złamanie obowiązku zatrudnienia personelu na umowę o pracę lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek w wysokości 5 000,00 zł. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody: ? listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy - przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ? wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności; ? oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny - na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu - za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45333000-0, 45231220-3, 45232000-2, 45331210-1, 45262000-1, 42164000-6, 45453000-7, 45331100-7, 32322000-6, 45310000-3, 45314320-0, 45312200-9, 45314000-1, 45315100-9, 45311100-1, 45315700-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
937060.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO-THERM sp. z o. o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1152583.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej w Wyrozębach- Podawcach"
- Roboty budowlane polegające na remoncie strzelnicy sportowej.
- "Przebudowa budynku bramnego i gospodarczego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111520R - ul. Leśnej od km 0+005,60 do km 0+117,88 w miejscowości Tuczempy
- Remont dachu w budynku garażowo - magazynowo - warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Malborku, przy ul. Wybickiego 1
- "Dostawa i montaż instalacji OZE na budynku Ośrodka Kultury Andaluzja w Piekarach Śląskich przy ul. Oświęcimskiej 45"
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





