To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-16
Ogłoszenie nr 510095500-N-2019 z dnia 16-05-2019 r.
Gmina Miejska Ostróda: MODERNIZACJA HALI SPORTOWEJ PRZY UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W OSTRÓDZIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522708-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540051795-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Ostróda, Krajowy numer identyfikacyjny 52443000000000,
ul. ul. Mickiewicza
24,
14-100
Ostróda, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 429 400, e-mail
zamowienia@um.ostroda.pl, faks
896 429 401.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA HALI SPORTOWEJ PRZY UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W OSTRÓDZIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja hali sportowej przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ostródzie, w tym: 1) Część 1- prace remontowo- budowlane; 2) Część 2- modernizacja istniejącej instalacji ogrzewania i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji nawiewno wywiewnej w istniejących pomieszczeniach hali sportowej; 3) Część 3- wymiana podłogi hali sportowej oraz malowanie ścian wewnętrznych hali sportowej; zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4.1, 4.2, 4.3 do SIWZ), dokumentacją projektową (załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ; dalej: STWiOR) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); 2) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; 3) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a uPzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący czynności, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.; dalej: KP). 4. W przypadku, gdy w SIWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261910-6, 45311200-2, 45330000-9, 45432120-1, 45442100-8, 45331100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: prace remontowo- budowlane |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w części 1- prace remontowo- budowlane. Zamawiający na sfinansowanie tej części zamówienia zamierza przeznaczyć 620.000,00 PLN brutto. Ceny wszystkich ofert, złożonych w tej części, przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 4 uPzp. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: modernizacja istniejącej instalacji ogrzewania i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji nawiewno wywiewnej w istniejących pomieszczeniach hali sportowej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie [2] w części 2- modernizacja istniejącej instalacji ogrzewania i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji nawiewno wywiewnej w istniejących pomieszczeniach hali sportowej. Postępowanie w części 2 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Po ogłoszeniu postępowania, Zamawiający powziął informację że, wskazane w posiadanej przez Zamawiającego i udostępnionej wykonawcom na stronie internetowej dokumentacji projektowej, rozwiązania techniczne i technologiczne posiadają uchybienia, które negatywnie wpływają na wysokość kosztów eksploatacji i efektywność obiektu, przez co są niewystarczające do złożenia rzetelnej oferty, a co za tym idzie, wyboru najkorzystniejszej oferty i podpisania ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stwierdzone w dokumentacji uchybienia (w zakresie rozwiązań technologicznych) są niemożliwe do naprawienia poprzez zmianę SIWZ, ponieważ wymagają opracowania zmiany udostępnionej dokumentacji projektowej. Wobec powyższego, anuluje się wszystkie zapisy SIWZ oraz załączniki do SIWZ odnoszące się do części 2- modernizacja istniejącej instalacji ogrzewania i wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji nawiewno wywiewnej w istniejących pomieszczeniach hali sportowej. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 uPzp. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wymiana podłogi hali sportowej oraz malowanie ścian wewnętrznych hali sportowej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
248151.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MF INVEST Maciej Fydrych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
233700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W OSTRÓDZIE
- Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych, w tym tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2026
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2026
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Usługi Cateringowe - dostarczanie posiłków do Dziennego Domu Senior+, Klubu Senior+ oraz Noclegowni, ul. Sienkiewicza 15, 14-100 Ostróda w 2026 roku
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlano montażowe obejmujące wykonanie dźwigu osobowego w duszy klatki schodowej wraz z robotami towarzyszącymi oraz przebudową nawierzchni
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w budynkach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej
- Modernizacja budynku archiwum KOWR OT Olsztyn przy ul. Bałtyckiej 63 w Olsztynie oraz terenu przyległego
- Remont wnętrza budynku zabytkowego Dworu w założeniu dworsko parkowym Stajne-Polesie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (socjalnego) oraz dwóch budynków gospodarczych w zabudowie wolnostojącej na dz. nr 356/75, obr. Prynowo, gm. Węgorzewo
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Wołomińskiej 17. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.136.2025
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





