eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Budowa boiska wielofunkcyjnego na Osiedlu Chechły w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 510095398-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Gmina Ropczyce: Budowa boiska wielofunkcyjnego na Osiedlu Chechły w Ropczycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, poddziałanie 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność´´

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531473-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000000, ul. ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego na Osiedlu Chechły w Ropczycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPZP.271.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia p.n. "Budowa boiska wielofunkcyjnego na Osiedlu Chechły w Ropczycach" jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na działkach ewid. Nr 2011, 20123 i 2013/2 na Osiedlu Chechły w Ropczycach gmina Ropczyce woj. podkarpackie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach zewnętrznych 32,10 m x 19,10 m o powierzchni 613,11 m2 wraz z urządzeniami, budowę opaski z kostki brukowej i ogrodzenia wokół boiska. 2.1. Boisko o nawierzchni poliuretanowej: Płyta boiska o nawierzchni poliuretanowej sportowej w technologii monolitycznej, trzywarstwowej, przepuszczalnej dla wody: podkład przepuszczalny elastyczny ET gr. 30 mm, dolna warstwa wykonana z granulatu SBR min. gr. 13 mm, górna warstwa wykonana z granulatu EPDM min. gr. 7 mm. Warstwa nawierzchni o gr. min. 7 mm wywinięta na krawężniki. Konstrukcję nawierzchni należy ułożyć na wykonanej wcześniej konstrukcji podbudowy składającej się z warstwy klinującej z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm o gr. 10,0 cm, warstwy konstrukcyjnej z kruszywa kamiennego 31,5-63 mm o grub. 10 cm, warstwy odsączającej i odcinającej z piasku o gr. 10,0 cm, korpus z pospółki o grub. ok.50 cm o Js = 0,97-0,98, całość podbudowy oddzielona od gruntu rodzimego geowłókniną. Boisko wyprofilować ze spadkiem 1,0 %, kolor nawierzchni boiska wykonać zgodnie projektem. Wokół boiska wykonać opaskę z obrzeża trawnikowego betonowego 8x30x100 i opaskę z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm o szerokości 20 cm. Grunt pochodzący z wykopów należy wykorzystać do niwelacji terenu przyległego (pod boisko trawiaste). 2.1.1. Elementy wyposażenia boiska do koszykówki - kosze systemowe, na konstrukcji stalowej, ocynkowane, malowane proszkowo w kolorze srebrnym, montowane w fundamencie betonowym o wym. 200x100 cm z wysięgnikiem systemowym (o wysięgu 2,5 - 3,2 m) o konstrukcji stalowej lakierowanej proszkowo wyposażone w tablicę epoksydową o wym. 180x105 cm z mechanizmem regulacji wysokości tablicy, osadzone w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni (górne powierzchnie dekli zabezpieczone warstwą EPDM, gr. ok. 6 mm w kolorze nawierzchni), z obręczą stalową mocowaną do konstrukcji nośnej tablicy, oraz siatką nylonową (2 kpl) o średnicy sznurka 6 mm w kolorze białym. 2.1.2. Elementy wyposażenia boiska do siatkówki : - zestaw słupków aluminiowych, lakierowanych proszkowo w kolorze srebrnym lub bezbarwnym, wzmocnione, uniwersalne, z płynną regulacją wysokości siatki, słupki demontowane, osadzone w tulejach systemowych z deklami w kolorze nawierzchni (górne powierzchnie dekli zabezpieczone warstwą EPDM, gr. ok. 6 mm w kolorze nawierzchni), - słupki wyposażyć w 1 kpl. osłon wykonanych z pianki, pokrytych odpornym na rozerwanie materiałem PVC, - 2 komplety siatki polietylenowej turniejowej, oczka 10x10 cm, średnica sznurka min. 5 mm, naciąg stalowy min. 5 mm, taśma PVC górna i dolna, wzmocnione boki, antenki, mocowanie do słupków 6 punktowe, - wolnostojące stanowisko z siedziskiem dla sędziego. 2.1.3. Bramki do piłki ręcznej: - dwie bramki do piłki ręcznej 3,00 x 2,00 m, wykonane z owalnych lub okrągłych profili aluminiowych, wzmocnionych - ożebrowanych, spawanych, malowane proszkowo w kolorze srebrnym lub bezbarwne, osadzane w tulejach systemowych montowanych w fundamentach betonowych o wym. 40x40 cm i głębokości 100 cm z betonu B 20. Bramki wyposażone w siatki polipropylenowe o grubości splotu sznurka min 5 mm, głębokość górna, min 100 cm, dolna min. 120 cm, wymiar oczka 10-14 cm, wzór kratka lub plaster miodu, kolor biały lub biało-zielony, dekle w kolorze nawierzchni. 2.1.4. Ogrodzenie boiska poliuretanowego: Ogrodzenie wykonać wokół boiska o wysokości 4,0 m z siatki ocynkowanej, powlekanej PVC, grubości 4,0 mm, gr. drutu stalowego ocynkowanego 2,5-2,8 mm, oczko 6x6 cm, kolor zielony. Siatka zawinięta dołem w sposób zabezpieczający przed rozplątaniem. W ogrodzeniu należy zainstalować bramę z furtką oraz furtkę. 2.2. Tablica z regulaminem 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, w tym dokumentacją projektową stanowiącą odpowiednio załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załączniki Nr 3 do SIWZ, przedmiarami robót. Przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ jest materiałem pomocniczym. 3.1. W opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić wyjaśnienia i odpowiedzi udzielone na zadane zapytania w ramach postępowania nr PPZP.271.7.2020 znajdujące się na stronie internetowej Zamawiającego https://ropczyce.bip.net.pl/?a=1262. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje, ujętego w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ, n/w zakresu robót: - budowy boiska o nawierzchni z trawy sztucznej ani jego wyposażenia, - dojść do boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy oraz poliuretanowego, - montażu piłkochwytów, - demontażu ogrodzenia placu zabaw oraz budowy ogrodzenia całego terenu boisk, - przekładki sieci gazowej. 5. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych dróg dojazdowych do placu budowy oraz przywrócenia go do stanu pierwotnego, - realizacji robót w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania obiektu oświatowego: Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ropczycach, - ścisłej współpracy z Użytkownikiem obiektu oświatowego: Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ropczycach, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 7. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. 10. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 11. Wymagany okres gwarancji min. 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249454.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REDOPOL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro.redopol@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Święty Marcin 29/8
Kod pocztowy: 61-806
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263220.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 438000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.