eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Budowa świetlicy - Zacharzyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-01

Ogłoszenie nr 510094960-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.

Gmina Chodzież: Budowa świetlicy - Zacharzyn

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532547-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540075777-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chodzież, Krajowy numer identyfikacyjny 57079102300000, ul. ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (67) 2821-608, e-mail d.olejniczak@gminachodziez.pl, faks (67) 2821-608.
Adres strony internetowej (url): www.gminachodziez.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa świetlicy - Zacharzyn

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.2020.AM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie dotyczy budowy jednokondygnacyjnego budynku z przeznaczeniem na świetlicę wiejską i remizę OSP, o pow. użytkowej ca 401,28 m3 (pow. zabudowy 480,40 m2), z dachem wielospadowym, instalacjami i obejmuje między innymi: 1) ROBOTY BUDOWLANE: roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, podłoga na gruncie, ściany nośne, więźba dachowa, pokrycie dachu, izolacja termiczna dachu, stolarka okienna i drzwiowa, ściany działowe, tynki wewnętrzne, ściany i sufity, posadzki, roboty malarskie, stolarka wewnętrzna, elewacje, schody, chodniki i pochylnie. 2) ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE: instalacje centralnego ogrzewania, instalacje wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, instalacje wentylacji, zewnętrznej instalacji wodociągowej i instalacji kanalizacji sanitarnej. 3) ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE: WLZ od złącza ZK1 do rozdzielnicy RG i R2, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, badania montażowe. 2. Adres budowy: wieś Zacharzyn, ul. Cicha (dz. 395/39) 3. Opis i zakres przedmiotu zamówienia: określony jest w dokumentacji budowlanej (branży architektoniczno- budowlanej, elektrycznej, sanitarnej), STWiOR, przedmiarach robót i opinii geotechnicznej, które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło również na warunkach i zasadach określonych we Wzorze Umowy załączonym do niniejszej SIWZ. Wykonawca odpowiedzialny będzie za uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu i uzyskanie w tym celu wymaganych prawem: uzgodnień, opracowań, zezwoleń, zaświadczeń, protokołów. Wykonawca odpowiada w całości za sposób organizacji budowy, w tym plac budowy, zaplecze budowy, obsługę komunikacyjną budowy, uporządkowanie terenu po budowie. Wykonawca zapewni udział osoby/osób z uprawnieniami budowlanymi w wymaganych przez Zamawiającego specjalnościach, do kierowania budową (kierownik budowy) oraz kierownika/kierowników robót. 4. Rozwiązania równoważne. 1) Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajduje się nazwa, znak towarowy, marka, patent czy pochodzenie materiałów, urządzeń lub jakichkolwiek innych produktów, należy przyjąć, że nie są one wiążące lecz służą wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania a także określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji, przez co uznaje się, że za każdym takim określeniem umieszczone jest słowo "lub równoważne" tzn. że należy zachować parametry nie gorsze niż opisane w ww. dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45210000-2, 45400000-1, 45311000-0, 45310000-3, 45231400-9, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1606722.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy Sławomir Lisiewicz
Email wykonawcy: biuro@lisiewicz.net
Adres pocztowy: Stróżewo 36
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1432950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1432950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2470000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 11 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.