To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-15
Ogłoszenie nr 510094554-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.
Gmina Pawłów: Budowa studni w Tarczku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534466-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pawłów, Krajowy numer identyfikacyjny 29101058200000,
ul. Pawłów 56a
,
27-225
Pawłów, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
412 721 670, e-mail
sekretarz@gmina-pawlow.pl, faks
412 721 679.
Adres strony internetowej (url): https://pawlow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa studni w Tarczku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGKiP.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu otworu hydrogeologicznego studziennego, zlokalizowanego w Tarczku (gmina Pawłów, powiat starachowicki, woj. świętokrzyskie) na działce nr 10. W ramach zamówienia zrealizowane zostaną roboty w zakresie wykonania: ? otworu hydrogeologicznego do głębokości 100,0 m, urządzeniem mechanicznym, systemem mechaniczno-udarowym o średnicach dostosowanych do rur wiertniczych; wiercenie należy rozpocząć w rurach o średnicy 18? (457 mm) i postawić je na głębokości ca 15,0 w 4,0 m korku iłowym w celu zamknięcia poziomu czwartorzędowego; dalsze wiercenie należy prowadzić w rurach o średnicy 370 mm "na boso" do końcowej głębokości, ? filtrowania otworu kolumną filtracyjną o konstrukcji zgodnej ze sporządzonym projektem robót geologicznych, ? pompowania oczyszczającego otworu min. 24 h oraz pompowania pomiarowego otworu trzema stopniami depresji w czasie 24+24+24 godziny od ustalenia się depresji na każdym stopniu dynamicznym, ? badań laboratoryjnych próby wody tj. analizy fizyko-chemicznej i mikrobiologicznej, ? niwelacji projektowanego otworu w dowiązaniu do państwowej sieci geodezyjnej, ? dokumentacji hydrogeologicznej ujęcia w terminie ważności decyzji. Szczegółowy zakres robót i badań określony został w projekcie robót geologicznych. Wszelkie roboty w ramach zamówienia prowadzone będą z zachowaniem przepisów bhp oraz zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska. Po zakończeniu prac teren wokół wiertni zostanie uporządkowany i przywrócony do stanu pierwotnego. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami zawartymi w SIWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane". W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i wymagań producentów. Uwaga! Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien zapewnić m.in.: obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej; organizację i zabezpieczenie placu robót; uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Uwaga! Zamawiający wymaga gwarancji i rękojmi min. 3 lata (36 miesięcy). Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert w tym kryterium zawarto w pkt 13.4. SIWZ. Uwaga! Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych przy realizacji niniejszego zamówienia. Wymagania określone w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp zawiera pkt 19.9 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262220-9
Dodatkowe kody CPV: 45255110-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110307.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Studziennych Marian Wójcik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135484.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie odwiertu i budowa studni głębinowej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Malczyce
- Wykonanie otworu nr 3z na ujęciu wód podziemnych z otworów czwartorzędowych w m. MALTA, gm. Krzeszyce, obudowy studni 3a oraz likwidację studni nr 3.
- Budowa studni głębinowej
- "Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na potrzeby strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łódzkiej w Skierniewicach".
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego Nr 1 w m. Budy Michałowskie na nieruchomości gminnej o nr ewid. 308/1
- Odwiert studni głębinowych w miejscowościach Smolajny i Wichrowo oraz wyposażenie Stacji Uzdatniania Wody w Praslitach w nadziemny zbiornik retencyjny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.