To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-15
Ogłoszenie nr 510094260-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.: Usługa polegająca na wydruku etykiet samoprzylepnych, a następnie oznakowaniu pojemników na odpady komunalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523386-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 01531445100000,
ul. ul. Obozowa
43,
01-161
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3910100, e-mail
bzp@mpo.com.pl, faks
22 3910296.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: usługi komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na wydruku etykiet samoprzylepnych, a następnie oznakowaniu pojemników na odpady komunalne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZA.ZOZ.27.06.2019.LK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wydruku etykiet samoprzylepnych, a następnie oznakowaniu pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych na terenie m.st. Warszawy wskazanych przez Zamawiającego w wykazie miejsc gromadzenia odpadów (MGO) w podziale na zadania: Zadanie 1 - Usługa polegająca na wydruku etykiet samoprzylepnych w ilości 30 000 sztuk, a następnie oznakowaniu 30 000 sztuk pojemników na odpady komunalne); Zadanie 2 - Usługa polegająca na wydruku etykiet samoprzylepnych w ilości 30 000 sztuk,a następnie oznakowaniu 30 000 sztuk pojemników na odpady komunalne, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Etykiety powinny być wykonane na foli samoprzylepnej, druk wysokoodporny na promieniowanie UV, gwarantowana trwałość koloru minimum 12 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać etykiety samoprzylepne zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Części II SIWZ - opisu przedmiotu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest usunięcie z pojemników (których oznaczenie jest przedmiotem umowy) wszystkich dotychczasowych naklejek i oznaczeń, wskazujących na dotychczasową frakcję odpadów i umieszczenie na nich nowych etykiet. Zamawiający wskazuje, że należyte wykonanie usługi w odniesieniu do każdego z pojemników wskazanych przez Zamawiającego (objętych umową) obejmuje: a) całkowite usunięcie dotychczasowych oznaczeń z pojemników, tj. zerwanie wszelkich dotychczasowych naklejek i oznaczeń z całej powierzchni pojemnika na odpady, w tym usunięcie naderwanych resztek tych oznaczeń, b) usunięcie pozostałego kleju, c) osuszenie i odtłuszczenie powierzchni pojemnika, d) oznakowanie pojemników, poprzez naklejenie nowych etykiet samoprzylepnych. W każdym przypadku etykiety powinny być przylepiane równo i estetycznie, bez pozostawienia bąbli powietrza. Termin realizacji usługi: 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania przez Zamawiającego danych dotyczących lokalizacji i liczby MGO. Wykaz miejsc gromadzenia odpadów (MGO) zostanie przekazany Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79824000-6
Dodatkowe kody CPV: 79824000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa polegająca na wydruku etykiet samoprzylepnych w ilości 30 000 sztuk, a następnie oznakowaniu 30 000 sztuk pojemników na odpady komunalne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: East West Plastics sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
431730.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa polegająca na wydruku etykiet samoprzylepnych w ilości 30 000 sztuk, a następnie oznakowaniu 30 000 sztuk pojemników na odpady komunalne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: East West Plastics sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
431730.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





