To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093982-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Garwolinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507716-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540017372-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235395400000,
ul. ul. Lubelska
50,
08-400
Garwolin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 6844700 w.619; 684 37 08, e-mail
ozp@spzozgarwolin.pl, faks
25 6844700 w.619; 684 37 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzozgarwolin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Garwolinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZP/03/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50, w okresie 12 miesięcy. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach wymienionych części. Każda wyspecyfikowana w SIWZ część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć, jako oferty częściowe. Jeżeli w SIWZ nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. - oznacza to, ze dotyczy wszystkich części. 3.3 Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań (pakietów): Zadanie nr 1 - Kompresy gazowe Zadanie nr 2 - Serwety operacyjne Zadanie nr 3 - Plastry Zadanie nr 4 - Opatrunki specjalistyczne I Zadanie nr 5 - Opatrunki specjalistyczne II (opatrunki hemostatyczne) Zadanie nr 6 - Opatrunki specjalistyczne III (opatrunki hydrożelowe) Zadanie nr 7 - Opatrunki specjalistyczne IV (opatrunki z chlorheksydyna) Zadanie nr 8 - Gipsy Zadanie nr 9 - Opaski, gazy, waty, siatki opatrunkowe Zadanie nr 10 - Opatrunki specjalistyczne V Zadanie nr 11 - Opatrunki specjalistyczne VI (opatrunki piankowe) Zadanie nr 12 - Opatrunki specjalistyczne VII (terapia podciśnieniowa) 3.4 Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane zadania (pakiety), a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedna pozycje, oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje (jeśli dotyczy). 3.5 Oferta powinna obejmować kompletna (z punktu widzenia, któremu ma slużyc) realizacje zamówienia. 3.6 Oferowany przedmiot zamówienia musi byc wolny od wad fizycznych i wad prawnych. 3.7 Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastepujacych zalacznikach: 1) formularz asortymentowo - cenowy (zalacznik nr 2 do SIWZ), 2) arkusz oceny techniczno - uzytkowej (zalacznik nr 3 do SIWZ), 3) wzór umowy (zalacznik nr 7 do SIWZ), 3.8 Zamawiajacy wymaga wlasciwie opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w jezyku polskim. 3.9 Wykonawca zobowiazany jest do jednoznacznego okreslenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzujac je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych. W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany nalezy podac symbol, badz skrót pozwalajacy na jednoznaczna identyfikacje danego produktu, który móglby byc stosowany do zamówien w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawca (dot. formularza asortymentowo - cenowego). 3.10 Wykonawca w zakresie zadania nr 1 i 2 winien dostarczyc bezplatne próbki oferowanych materialów opatrunkowych w ilosciach okreslonych w formularzu asortymentowo-cenowym w celu dokonania oceny technicznej i uzytkowej owych produktów, jak równiez weryfikacje oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie). 3.11 Kazda próbka powinna zawierac dolaczony opis z numerem wskazujacym, której pozycji przetargowej dotyczy. Ponadto zalecany jest pisemny wykaz asortymentu i ilosci dostarczonych próbek. 3.12 Jezeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - nalezy przyjac, ze wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okreslaja parametry techniczne, eksploatacyjne, uzytkowe, co oznacza, ze Zamawiajacy dopuszcza zlozenie oferty w tej czesci przedmiotu zamówienia o równowaznych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i uzytkowych. Jednoczesnie przypominamy, ze zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powoluje sie na rozwiazania równowazne opisywanym przez Zamawiajacego, jest obowiazany wykazac, ze oferowany przez niego przedmiot zamówienia spelnia wymagania okreslone przez Zamawiajacego. 3.13 W przypadku, gdy Zamawiajacy uzyl w opisie przedmiotu zamówienia oznaczen norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 Pzp, nalezy je rozumiec, jako przykladowe. Zamawiajacy zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza w kazdym przypadku zastosowanie rozwiazan równowaznych opisywanych w tresci SIWZ. Kazdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub zalacznikach do SIWZ norma, nalezy przyjac, ze w odniesieniu do niej uzyto sformulowania "lub równowazna". 3.14 Oferowany asortyment musi posiadac minimum 12 miesieczny termin waznosci od daty dostawy. 3.15 Realizacja dostawy odbywac sie bedzie od 24 godzin do 72 godzin od momentu otrzymania zamówienia i w zaleznosci od zadania (pakietu) - zgodnie ze zlozona oferta. 3.16 Wykonanie dostawy nastepuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez przedstawiciela Zamawiajacego - zamówienie obejmuje rozladunek i dostawe. 3.17 Oferowany asortyment powinien byc fabrycznie nowy, wolny od wad oraz winien posiadac dopuszczenie do uzytkowania w placówkach publicznej sluzby zdrowia. 3.18 Zamawiajacy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w czesci dotyczacej ilosci w zaleznosci od potrzeb Zamawiajacego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazan medycznych o maksymalnie 20% bez prawa dochodzenia roszczen z tego tytulu przez Wykonawce. 3.19 Zamawiajacy zastrzega sobie prawo zwiekszenia ilosci jednej pozycji, kompensujac to zmniejszeniem ilosci innej pozycji w obrebie umowy, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo - cenowym. Kompensacja nie moze zmienic calkowitej wartosci umowy. 3.20 W przypadku szczególnych okolicznosci, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczaja mozliwosc zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyzszej jakosci i parametry oraz zakresu dzialania w cenie nie wyzszej niz w ofercie. 3.21 Zamawiajacy dopuszcza zmiane sposobu konfekcjonowania - wielkosci opakowania, wtedy nastapi przeliczenie ilosci na odpowiednia ilosc opakowan albo ilosci sztuk w opakowaniu - przy niezmienionym produkcie i cenie nie wyzszej niz w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141110-4
Dodatkowe kody CPV: 33141119-7, 33141112-8, 33141111-1, 33141116-6, 33141114-2, 33141113-4, 33141115-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Kompresy gazowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79875.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101083.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Serwety operacyjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30525
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25806.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Plastry |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16733.80
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14736.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Opatrunki specjalistyczne I |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Opatrunki specjalistyczne II (opatrunki hemostatyczne) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W przedmiotowym postępowaniu nie złożono oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Opatrunki specjalistyczne III (opatrunki hydrożelowe) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19276.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KIKGEL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20812.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Opatrunki specjalistyczne IV (opatrunki z chlorheksydyną) |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: unieważniono w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy nie podlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej ważnej oferty do ww. zadania (pakietu). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Gipsy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9100.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group. Sp. z o.o., Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12898.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Opaski, gazy, waty, siatki opatrunkowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53886.25
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57979.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Opatrunki specjalistyczne V |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8880.08
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9770.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Opatrunki specjalistyczne VI (opatrunki piankowe) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1115.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAUL HARTMANN polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1135.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Opatrunki specjalistyczne VII (terapia podciśnieniowa) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22677.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24600.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Komisja Przetargowa wybrała oferty powyższych firm, ponieważ przedstawiały najkorzystniejszy bilans kryterium wyboru ofert, spełniały warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1305W w miejscowości Celejów i Wilga - ETAP II
- ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO W RAMACH PROJEKTU "WIATR W ŻAGLE"
- "Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów, szkoleń rozwijających kompetencje zawodowe nauczycieli- podnoszenie kwalifikacji zawodowych nauczycieli w ramach projektu "Wiatr w żagle"
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Dostawy środków opatrunkowych - uzupełnienie"
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





