To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 510093499-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Powiat Łęczyński: "ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Teraz razem - wspólna promocja kultury i historii powiatu łęczyńskiego oraz rejonu mikołajowskiego", realizowanego przez Powiat Łęczyński przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533488-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540071360-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 43101942500000,
ul. Al. Jana Pawła II
95A,
21-010
Łęczna, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
+48815315200, e-mail
zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks
+48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatlecznski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRP.272.4.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego i nieużywanego sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu, o którym mowa w Rozdziale 3. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy przewiduje możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 - zakup i dostawa laptopa Lp. Nazwa sprzętu Liczba sztuk Nazwa podzespołu Wymagania 1. Laptop 1 szt. Procesor o min. 4 rdzenie o osiągający w teście Pass Mark wynik powyżej 7500, wydruk z testu dołączony do oferty Pamięć Ram o min. 8GB Dysk twardy o SSD min. 256 GB Napęd optyczny o DVD+/-RW Komunikacja o karta sieciowa - standard o Wi-Fi standard o bluetooth 4.1 o złącze USB 3.0 - 2 szt. o wyjście HDMI o czytnik kart pamięci Ekran o min. 15,4", o rozdzielczości min. 1920x1080 o typ matrycy: matowa Dodatkowo w zestawie o mysz optyczna o wbudowany głośnik o wbudowana kamera internetowa o bateria Gwarancja o min. 24 miesiące Oprogramowanie o system Windows 10 Professional lub równoważny ze skonfigurowanym dyskiem recovery o MS Office Home&Bussines 2019 (box) lub równoważny - licencja bezterminowa OPIS RÓWNOWAŻNOŚCI ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR1 DO SIWZ Zadanie 2 - Zakup i dostawa drukarki Lp. Nazwa sprzętu Liczba sztuk Nazwa podzespołu Wymagania 1. Drukarka 1szt. Druk o drukarka laserowa kolorowa o format papieru: do formatu A4 o automatyczny druk dwustronny o szybkość druku: min. 20 stron A4/ minuta (czarny i kolor) o rozdzielczość druku: min. 1200 x 1200 dpi Komunikacja o złącze Ethernet i USB o Wi-Fi Dodatkowo w zestawie o standardowe tonery startowe (czarny, niebieski, czerwony, żółty) o dodatkowy toner czarny (oryginalny) - wydajność ok. 3000 stron Gwarancja o min. 24 miesiące
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30232110-8, 30237200-1, 48000000-8, 48620000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zakup i dostawa laptopa |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6360.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prime Computers Dariusz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4317.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zakup i dostawa drukarki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6360.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prime Computers Dariusz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1549.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- REMONT I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SPZOZ W ŁĘCZNEJ
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta i gminy Łęczna (POWTÓRZONE)
- Wymiana oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia przestrzeni publicznych na energooszczędne w gminie Łęczna
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





