eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDostawa ambulansu typu "C" dla SP ZOZ w Sulechowie - II przetarg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-14

Ogłoszenie nr 510093056-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa ambulansu typu "C" dla SP ZOZ w Sulechowie - II przetarg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525642-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540056335-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31039600000000, ul. ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 797606266, e-mail zamowienia@spzozsulechow.med.pl, faks 68 352 87 59.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/spzoz_sulechow/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ambulansu typu "C" dla SP ZOZ w Sulechowie - II przetarg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/ZP-PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego fabrycznie nowego - ambulansu typu "C" z zabudową części medycznej wraz z wyposażeniem do 3,5 t do Samodzielnego Pu-blicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie, zwanego w dalszej części SIWZ " ambu-lansem". 2. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującą normą PN-EN 1789, PN-EN 1865. 3. Wymagania dla przedmiotu zamówienia: fabrycznie nowy, nieeksploatowany, rok produkcji -2019- ambulans o parametrach technicznych zgodnych z treścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza dostarczenie ambulansu na lawecie. 4. Oferowane wyposażenie oraz sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 roku, poz. 211) oraz aktami wyko-nawczymi do niej. 5. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1475). 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dla oferowanego ambulansu pełnego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego uprawnio-nego do napraw gwarancyjnych ambulansu na terenie Polski położonego najbliżej Samodzielne-go Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie. 8. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną na dzień składania ofert deklaracje zgodności z Polską Normą PN EN 1789 i Polska Normą PN EN 1865, instrukcję obsługi, książkę gwarancyjną oraz wszelkie inne dokumenty umożliwiające prawidłowe korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu zamówienia wyszczególnione w projekcie umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do instruktarzu personelu medycznego w zakresie działania obsługi i konserwacji ambulansu oraz sprzętu medycznego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym zgodnie z SIWZ. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji określony został w załącznikach nr 3 do SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 15. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. UWAGA 1 We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzenia. 2 W sytuacji, jeśli Zamawiający wskazuje w dokumentacji postępowania znaki towarowe, patenty lub pochodzenie- to Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 3 Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty, certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34114100-0


Dodatkowe kody CPV: 34114121-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 277777.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RATOWNIK-AMBULANSE Sp. z o.o. Sp. j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konwaliowa 24
Kod pocztowy: 05-110
Miejscowość: Jabłonna
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 311540.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 311540.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 331656.84
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.