To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 510093009-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o.: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530527-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29045198200000,
ul. ul. Łazienna
8,
26-200
Końskie, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 723 497, e-mail
biuro@pgk.konskie.pl, faks
413 722 928.
Adres strony internetowej (url): http://www.pgk.konskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń biurowych, serwera i urządzeń sieciowych, wg wyszczególnienia: 1.1 Cześć I: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ilościach: 1) Komputer stacjonarny - 10 szt., 2) Laptop - 2 szt.,3) Oprogramowanie biurowe - 12 szt.,4) Oprogramowanie antywirusowe i zabezpieczające - 25 stanowisk. 1.2 Część II: Dostawa urządzeń biurowych w ilościach: 1) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ I - 2 szt., 2) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe typ II - 1 szt., 3) Niszczarka typ I - 2 szt., 4) Niszczarka typ II - 2 szt., 5) UPS do stacji roboczych - 8 szt. 1.3 Część III: Dostawa serwera i urządzeń sieciowych w ilościach: 1) Serwer - 1 szt., 2) System operacyjny - 1 szt., 3)Licencje dostępowe USER CAL - 25 szt., 4) Macierz dyskowa - 1 szt., 5) UPS serwerowy - 1 szt., 6) Router - 1 szt., 7) Urządzenie sieciowe Access Point - 2 szt., 8) Switch - typ I - 1 szt.,9) Switch - typ II - 1 szt., 10) Szafa dystrybucyjna 19" - 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46834.35
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: iCOD.pl Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58821.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń biurowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20751.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25178.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa serwera i urządzeń sieciowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86152.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115409.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025- 2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Kampania informacyjno-edukacyjna MCE w Żywcu - Część nr 2 - Warsztaty ogrodnicze
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła na miarę XXI wieku"
- Dostawa artykułów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





