To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-13
Ogłoszenie nr 510092444-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.
Miasto Orzesze:
"1) Budowa sieci (linii) oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Żorskiej w Orzeszu-Zawadzie
2) Budowa sieci (linii) oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Słowackiego w Orzeszu-Zawadzie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528393-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000,
ul. ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"1) Budowa sieci (linii) oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Żorskiej w Orzeszu-Zawadzie 2) Budowa sieci (linii) oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Słowackiego w Orzeszu-Zawadzie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRZP.271.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: robota budowlana 1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) "Budowa sieci (linii) oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Żorskiej w Orzeszu-Zawadzie"- oświetlenie uliczne na 3 stalowych, rurowych słupach wysięgnikowych o wysokości 9m, 3 szt. opraw ze źródłem światła typu LED (max. moc źródła LED 90W) montowane na wysięgnikach, słupy montowane na prefabrykowanych fundamentach betonowych, stanowiska oświetleniowe zasilane kablem typu YAKXS 4x35mm2 o długości 158m. 2)"Budowa sieci (linii) oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Słowackiego w Orzeszu-Zawadzie" - oświetlenie uliczne na 8 słupach aluminiowych o wysokości 8m, 8 szt. opraw ze źródłem światła typu LED (max. moc źródła LED 55W) montowane na wysięgnikach, słupy montowane na prefabrykowanych fundamentach betonowych, stanowiska oświetleniowe zasilane kablem typu YAKXS 4x35mm2 o długości 354m. Zakres zamówienia: 1) roboty budowlane wykonywać zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia, 2) na 35 dni przed przystąpieniem do robót w pasie dróg powiatowych tj. ul. Żorskiej należy złożyć w tut. Urzędzie informację o planowanym terminie rozpoczęcia i zakończenia prac oraz określić powierzchnię zajęcia pasa drogowego oraz jego elementów w celu umożliwienia Zamawiającemu zawarcia umowy o użyczenie gruntów w pasie drogowym w celu realizacji zadania. Kserokopię zgłoszenia przywrócenia pasa drogowego zarządcy drogi powiatowej (załącznik do umowy użyczenia) Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do zgłoszenia zakończenia robót dot. przedmiotowego zadania. 3) oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w zatwierdzeniu organizacji ruchu oraz zawiadomić Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych i Komendanta Powiatowego Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia, 4) przekazanie frontu robót nastąpi: - dla dróg gminnych: po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót, - dla dróg powiatowych: po zgłoszeniu wprowadzenia oznakowania i sprawdzeniu przez Zamawiającego zgodności z dokumentacją, 5) prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16:00 do 8:00 rano, 6) Wykonawca winien prowadzić roboty budowlane w pobliżu istniejących urządzeń uzbrojenia terenu z zachowaniem szczególnej ostrożności, zgodnie z uzgodnieniami zawartymi w dokumentacji projektowej, po uprzednim zgłoszeniu oraz pod nadzorem właściwych właścicieli urządzeń i uzyskać niezbędne protokoły odbioru 7) w wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych, wewnętrznych lub powiatowych poza terenem prowadzenia robót budowlanych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego, 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powstałe na osobach trzecich lub ich mieniu szkody związane z prowadzonymi robotami 9) po zakończonych robotach usunąć oznakowanie na czas prowadzenia robót oraz uporządkować teren, 10) Wykonawca dokona zgłoszenia zakończenia budowy zgodnie z art. 57 prawa budowlanego i przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie wydane przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. 11) przy kalkulowaniu ceny oferty należy uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu oraz wszystkie roboty nieujęte w przedmiarze i dokumentacji projektowej a konieczne do prawidłowego wykonania budowy sieci oświetlenia, 12) Wraz ze zgłoszeniem do obioru końcowego w pisemnym powiadomieniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół ze sprawdzenia urządzeń podpisany przez TAURON Dystrybucja S.A. oraz mapę powykonawczą przyjętą do zasobów ośrodka geodezyjnego Starostwa Powiatowego w Mikołowie 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1a i 1b do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Oznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień co do przedmiotu zamówienia 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii elektroenergetycznych 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45231400-9 - Roboty budowlane zakresie budowy linii energetycznych 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.10. Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy paragrafu od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot lub osobą nadzorującą roboty ze strony wykonawcy, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, układaniem kabli, montażem słupów, wysięgników i opraw wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45112100-6, 45231400-9, 45310000-3, 45315300-1, 45315600-4, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106016.30
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. MEMFIS Adam Myrcik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92465.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Zakup dwóch samochodów asenizacyjnych.
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2026.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa chodnika w msc. Sieraków gm. Radzymin"
- Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w pomieszczeniu przeznaczonym na strzelnicę wirtualną.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





