eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Przebudowa budynku OSP w Supraślu - etap III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 510092405-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Gmina Supraśl: Przebudowa budynku OSP w Supraślu - etap III.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523726-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Supraśl, Krajowy numer identyfikacyjny 50659148000000, ul. ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132725, 7132701, e-mail monika.kropiewnicka@suprasl.pl, faks 085 7132720, 7132725.
Adres strony internetowej (url): www.suprasl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku OSP w Supraślu - etap III.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku OSP w Supraślu - etap III. Zamówienie obejmuje wykonanie III etapu przebudowy części budynku straży pożarnej przy ulicy Posterunkowej w Supraślu na potrzeby Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Supraślu. W ramach tego etapu robót przewidzianych do wykonania w 2019 roku zaplanowano realizację robót budowlanych na parterze budynku. Na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej zaadaptowano część budynku do niedawna stanowiącego obiekt zawodowej straży pożarnej. Część obiektu straży pożarnej (nie będąca przedmiotem zmówienia) jest obecnie zarządzana i użytkowana przez "Caritas". W I etapie wykonano część robót wewnętrznych i sanitarnych umożliwiających ogrzewanie oraz funkcjonowanie tego budynku. W II etapie w 2018 r. wykonano prace zewnętrzne z budową nowego wjazdu i bramy włącznie, co zapewniło OSP możliwość autonomicznego funkcjonowania. Do wykonania w ramach III etapu przebudowy przewidziano w głównej mierze wykonanie robót budowlanych na parterze budynku bez robót posadzkowych i wykończeniowych w pomieszczeniach oznaczonych nr 1/9 i 1/15 (garaże). W ramach robót ogólnobudowlanych do realizacji przewidziano na parterze budynku: o Roboty rozbiórkowe - rozebranie posadzek, wykucie ościeżnic, rozebranie elementów konstrukcyjnych, rozebranie balustrad, wywóz gruzu itp. o Wykonanie stropu nad węzłem sanitarnym w konstrukcji stalowej z robotami towarzyszącymi. o Roboty murarskie i murowe - w tym m.in. wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł, wykucie bruzd dla belek, wykucie otworów dla drzwi i okien, ułożenie nadproży, ścianki działowe, kanały wentylacyjne i roboty towarzyszące; o Instalowanie okien - montaż dwóch okien z robotami towarzyszącymi; o Zainstalowanie bram garażowych - drzwi WU-2 i WU-3 do pomieszczenia nr 1/8 oraz drzwi stalowe z naświetlem; o Zainstalowanie drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem i wykazem stolarki; o Wykonanie tynków i podłoży na powierzchni ok. 584 m2; o Wykonanie podłoży i posadzek na parterze - bez pomieszczeń oznaczonych nr 1/9 i 1/15, w tym posadzki typu Plastidur w pomieszczeniu nr 1/8 o pow. 94,3 m2 ; o Zainstalowanie sufitów podwieszonych nad pomieszczeniami sanitarnymi; o Kładzenie płytek - ok. 109 m2 płytek z kamieni sztucznych z robotami towarzyszącymi; Na poddaszu w ramach robót ogólnobudowlanych przewidziano: o Roboty rozbiórkowe - rozebranie posadzek, wykucie ościeżnic, rozebranie ścianek działowych, wywóz gruzu itp. o Instalowanie okien - wykonanie jednego okna w połaci dachowej; o Naprawa dachu - elementy obróbek blacharskich, rozebranie i montaż rynien i rur spustowych, obmurowanie kanałów wentylacyjnych i spalinowych, nakrywy kominów, podwyższenie ogniomuru i roboty towarzyszące; Roboty elektryczne na parterze budynku - w tym: wykonanie rozdzielnic TB-2, TB-W, instalacje teletechniczna, ostrzegawcza, połączenia wyrównawcze instalacja gniazdowa, instalacja oświetleniowa, instalacja odgromowa - zgodnie z projektom oraz załączonym przedmiarem robót. Roboty sanitarne na parterze budynku - w tym: instalacja c.o. (rurociągi, grzejniki z armaturą, izolacja termiczna, technologia kotłowni, urządzenia), instalacja zimnej wody, cw i cyrkulacji (rurociągi, armatura, izolacja termiczna), instalacja kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia skroplin ( piony kanalizacyjne, urządzenia i przybory łazienkowe), wentylacja mechaniczna ( przewody, urządzenia, izolacje kanałów), roboty demontażowe towarzyszące - zgodnie z projektom oraz załączonym przedmiarem robót. W zakres oferowanej ceny wchodzi wykonanie wszystkich badań i sprawdzeń niezbędnych do oddania budynku do użytkowania. Gmina Supraśl przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w ramach robót podobnych - dotyczy to robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych pomieszczeń nr 1/9 i 1/15 na parterze budynku, to robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych na poddaszu, prac elewacyjnych oraz wieży do suszenia węży gaśniczych. Dokumentacja zawiera szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. W zamówieniu należy oprzeć się na opisie prac w przedmiocie zamówienia i przedmiarach. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - techniczna, która jest załącznikiem do SIWZ (zał. nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262800-9


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45216121-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 840496.57
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inżynieria Wschód Paweł Bujnowski i Maciej Bujnowski s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Odrzańska 16
Kod pocztowy: 15-161
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 838860
Oferta z najniższą ceną/kosztem 748919.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 838860
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.