Ogłoszenie z dnia 2019-05-13
Ogłoszenie nr 510092402-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.
Gmina Starogard Gdański: Budowa ujęcia wody w Kręgu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515362-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Sikorskiego
9,
83-200
Starogard Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 562 50 67, e-mail
starogardgd@ug.pl, faks
(058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): www.ugstarogard.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ujęcia wody w Kręgu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody w Kręgu na dz. nr 98/1 obejmująca: a) Remont studni nr 1A i nr 2 ujęcia wód podziemnych obejmujący; wymianę agregatów pompowych w obydwu studniach (z wymianą rur wznośnych/tłocznych w studni nr 2 ) i wymianę przewodów elektrycznych zasilających i sterującymi agregatami w studniach oraz między budynkiem SUW a studniami. Wymianę rurociągów tłocznych wody surowej między głowicami studni, a obiektem SUW, b) Wykonanie remontu budynku stacji uzdatniania wody z przebudową wnętrza budynku obejmującego, wymianę drzwi zewnętrznych, wrót do budynku remont, wymianę posadzek oraz glazurowanie części ścian, oraz wymianę schodów wejściowych do hali SUW. - wykonanie pomieszczenia chlorowni w istniejącym budynku SUW z wykonaniem zewnętrznego wejścia do pomieszczenia, wymianę części tynków wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie fundamentów pod urządzenia w budynku. c) Całkowitą wymianę wszystkich rurociągów, armatury, urządzeń technologicznych oraz przebudowę i rozbudowę urządzeń technologicznych uzdatniania wody SUW w budynku (z wyjątkiem zachowania 4 szt. istniejących filtrów "Fe" oznaczonych w projekcie na rzucie nr 2 ( w/w filtry wymieniono w 2017r.), d) Budowę na terenie stacji wodociągowej, prefabrykowanych naziemnych stalowych zbiorników wyrównawczych o poj. 75 m3 każdy wraz z armaturą i instalacjami towarzyszącymi, e) Rozbudowę zbiorników wód popłucznych, f) Przebudowę ciągów komunikacyjnych dróg manewrowych i chodników, g) Budowę rurociągów wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych na terenie SUW, h) Wykonanie instalacji pneumatycznej sterującej armaturą, i) Roboty elektryczne związane z wymianą i rozbudową zasilenia i AKP związanej ze sterowaniem urządzeń oraz oświetleniem na stacji uzdatniania wody, zasilania studni oraz wymianę głównej rozdzielni zasilania energetycznego obiektu, j) Wykonanie odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych i zieleni po robotach, k) Wykonanie wymiany ogrodzenia. 2.2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Koszty cięcia obiektów stalowych z demontażu na mniejsze frakcje do wielkości, które są akceptowalne w punktach skupu surowców wtórnych i transport złomu z demontażu do punktu skupu w Starogardzie Gd. Dochód ze sprzedaży dostarczonego do skupu złomu, stanowić będzie dochód zamawiającego tj. Gminy Starogard Gd., b) koszty utrzymania zaplecza budowy, w zakresie prowadzenia robót, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót, c) zapewnienie własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, d) utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco gruzu i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, e) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, f) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, g) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu w przypadku uszkodzenia trawników ich odtworzenie, h) kompleksową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót, i) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchu urządzeń, badań i odbiorów ze sporządzeniem stosownej dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie (operatu kolaudacyjnego) zawierającego zestaw badań, atestów certyfikatów i deklaracji zgodności dotyczących użytych materiałów do wykonania robót, protokołów odbioru robót zanikowych oraz protokołów i wyników z badań jakości wody, w zakresie niezbędnym do dopuszczenia obiektu do użytku po zakończeniu robót w tym zgłoszenie urządzeń do odbioru przez UDT, j) obsługę geodezyjną i geotechniczną budowy; w przypadku uszkodzenia geodezyjnych punktów granicznych ich wznowienie, k) wykonanie tymczasowych rozwiązań tj. zastosowanie rurociągów ze stosowną armaturą w celu zapewnienia nieprzerwanej dostawy wody w ilości dotychczasowej wydajności ujęcia wody. Dopuszcza się przerwy w dostawie wody do sieci tylko w godzinach nocnych tj. między godz. 23,00 a 5,00 w celu dokonania stosownych przełączeń. Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Gminnym Zakładem Usług Komunalnych w Jabłowie planowane przerwy w dostawie wody, l) inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót tj. rurociągów i innych instalacji oraz robót ziemnych związanych ze zmianą ukształtowania i zagospodarowania terenu, m) uzyskanie wszystkich zgód (w tym na czasowe zajęcie nieruchomości sąsiednich jeśli wystąpi taka konieczność związana z prowadzeniem niezbędnych robót budowlanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1306998
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Instalcompact sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1697400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zakup iluminacji świątecznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
- "Zakup mobilnego zestawu stacji uzdatniania wody dla Gminy Gryfów Śląski"
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie Iwierzyce.
- "Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Czarny Kierz oraz przebudowę odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z budową oczyszczalni ścieków w miejscowości Klutajny"
- Modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z rozbudową sieci w Gminie Ciechanowiec
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Technologia Uzdatniania Wody.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





