To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-13
Ogłoszenie nr 510092377-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.
Miasto Orzesze: Przebudowa ul. Matejki w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528711-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625765300000,
ul. ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (url): orzesze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Matejki w Orzeszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRZp.271.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane "Przebudowa ul. Matejki w Orzeszu" łącznie na dł. ok. 178m (odcinek główny 158,8 m + odcinek końcowy dł. 19 m objęty dokumentacją pn. "Przebudowa ul. Matejki w Orzeszu - SUPLEMENT ETAP I") ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Tymczasowa organizacja ruchu. 2. Wycinka 6 szt drzew o odwodzie pnia na wys. 130cm od 20 do 89cm wraz z odwozem i zagospodarowaniem surowca drzewnego (korzeni, pni i gałęzi) we własnym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego o zakończeniu wycinki drzew i zagospodarowaniu surowca drzewnego we własnym zakresie. Po zawiadomieniu o zakończeniu wycinki Zamawiający wystawi fakturę VAT w wysokości 89,82 zł brutto na wartość surowca drzewnego (kwota ustalona na podstawie operatu szacunkowego), którą Wykonawca jest zobowiązany zapłacić w terminie 14 dni od daty otrzymania ww. faktury za drewno. Do zawiadomienia o zakończeniu robót drogowych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokument potwierdzający dokonanie zapłaty ww. faktury za drewno. 3. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szer. jezdni o gł. 23 cm z transportem urobku i pokryciem kosztów składowania. DRENAŻ 4. Wykonanie drenażu poprzez ułożenie sączków podłużnych fi 150mm na gł. ok. 1 m. 5. Ułożenie warstwy geowłókniny separacyjnej z PP o średniej masie powierzchniowej min.200 g/m2 6. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 10cm. 7. Montaż studzienki kanalizacyjnej fi 315 mm KONSTRUKCJA JEZDNI 8. Warstwa wzmacniająca grunt z geotkaniny o szer 5,0 m 9. Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm 10. Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego w dwu warstwach: wiążącej gr. 6cm i ścieralnej gr. 4 cm na całej szerokości jezdni ZJAZDY 11. Wykonanie zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm na ułożonej na górnej warstwie podbudowy gr. 15 cm i warstwie geotkaniny separującej. 12. Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22cm wraz z ławami betonowymi 13. Ułożenie obrzeży betonowych 30x8cm wraz z ławami betonowymi . ROBOTY INNE 14. Zabezpieczenie kabli energetycznych i teletechnicznych dwudzielnymi rurami osłonowymi fi 100mm 15. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych. 16. Regulacja pionowa studzienek telefonicznych i energetycznych, wodociągowych i gazowych. POBOCZA 17. Wykonanie poboczy poprzez ułożenie 2 warstw z kruszyw (2 x gr. 10 cm po zagęszczeniu) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 18. Humusowanie skarp warstwą humusu z obsianiem. 19. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. SUPLEMENT - ETAP I Na poszerzeniu odcinka głównego szer, 1.5 m i długości 158,8 m oraz na odcinku końcowym (suplement etap I) na szer. 6m i dł. 19m wykonać: - korytowanie na gł. 40 cm na poszerzeniu odcinka głównego (1,5x158,8m) z transportem urobku i pokryciem kosztów składowania. - korytowanie na gł. 60 cm na odcinku końcowym (6x19m) z transportem urobku i pokryciem kosztów składowania. - stabilizacja podłoża na gr. 30 cm mieszanką z dowozu z kruszywa 0-31,5mm stabilizowaną cementem w il. 4% objętości na odcinku końcowym i poszerzeniu odc. głównego - warstwa z geotkaniny na odcinku końcowym (114 m2) - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm na końcowym odcinku - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10cm na poszerzeniu odc. głównego - Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego w dwu warstwach: wiążącej gr. 6cm i ścieralnej gr. 4 cm - Wykonanie poboczy z 2 warstw kruszywa: Warstwa górna gr. 10 cm i warstwa dolna gr. 20 cm stabilizowanego cementem - Humusowanie skarp z obsianiem - Regulacja II. Zakres zamówienia: 1. Roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia. 2. Przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu oraz wszystkie roboty nieujęte w przedmiarze i dokumentacji projektowej, a konieczne do prawidłowego wykonania ww. zadania. 3. W wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych,wewnętrznych lub powiatowych poza terenem prowadzenia robót drogowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego. 4. Uzasadnione roszczenia osób trzecich powstałe w trakcie robót lub wynikające z prowadzonych robót obciążają Wykonawcę. 5. Prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności. 6. Wykonawca powiadomi mieszkańców o terminie planowanych robót drogowych min. 7 dni przed ich rozpoczęciem. 7. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia w razie konieczności dojazdu samochodom uprzywilejowanym oraz pojazdom służb komunalnych (śmieciarki). 8. Roboty w pobliżu istniejącej sieci uzbrojenia terenu należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności zapewniając nadzór branżowy. 9. Oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w zatwierdzeniu tego projektu. 10. Powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 11. Przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 12. Po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 13. Wykonawca zapewni wykonanie inwentaryzacji powykonawczej remontowanej drogi, a jej wykonanie uwzględni w kalkulacji ceny oferty. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.9. KODY CPV Oznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień co do przedmiotu zamówienia 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 1.10. Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.10.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy paragrafu od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot lub osobą nadzorującą roboty ze strony wykonawcy, m.in. czynności związane z robotami ziemnymi, czynności związane z wymianą nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
208321.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Krzysztof Rzymek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
166461.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Zakup dwóch samochodów asenizacyjnych.
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2026.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa chodnika w msc. Sieraków gm. Radzymin"
- Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w pomieszczeniu przeznaczonym na strzelnicę wirtualną.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





