To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-13
Ogłoszenie nr 510092224-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach: Dostawa mięsa drobiowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538254-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 29334400000000,
ul. ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
66,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-87 5628500, e-mail
dps_kalina@mgmnet.pl, faks
0-87 5628507.
Adres strony internetowej (url): www.dpskalina.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mięsa drobiowego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego. Dostawa odbywać się będzie trzy razy w tygodniu lub w/g potrzeb Zamawiającego do godz. 10:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu i zakresu dostawy. Mięso drobiowe będzie dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.Lp. Nazwa asortymentu Ilość w kg 1. Ćwiartka kurczęca świeża gramatura 1 szt nie więcej niż 500g 1270 2. Filety z kurczaka świeże 165 3. Kurczak świeży 370 4. Mięso mielone drobiowe z indyka 20 5. Porcje rosołowe świeże 90 6. Skrzydełka świeże 215 7. Udziec z indyka świeży 180 8. Żołądki drobiowe 30 9. Udo z kurczaka świeże 15 10. Podudzie z kurczaka /pałeczki świeże 15 11. Skórki drobiowe 15
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15112000-6
Dodatkowe kody CPV: 15112100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa mięsa drobiowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13909.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IL-Kas Ilnicki Kasperek Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13412.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej
- Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Andrychowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 5 w Ropczycach w 2025 r.- II etap
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2025 r.
- Dostawa produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem Termin realizacji: 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.