To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-26
Ogłoszenie nr 510090348-N-2020 z dnia 26-05-2020 r.
Gmina Leżajsk: Remont sal gimnastycznych w miejscowościach Wierzawice i Giedlarowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529370-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Leżajsk, Krajowy numer identyfikacyjny 54637700000000,
ul. ul. Opalińskiego
2,
37-300
Leżajsk, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 240 62 00, e-mail
zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl, faks
017 240 62 48.
Adres strony internetowej (url): https://www.gminalezajsk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal gimnastycznych w miejscowościach Wierzawice i Giedlarowa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie jest podzielone na dwie oddzielne części: I. Część numer 1: Część nr 1 "Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Wierzawicach" w ramach zadania "Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZS w Wierzawicach" Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej o wym. 11,70 x 29,70 m i maksymalnej wysokości 7,90 m oraz zaplecza sportowego na które składa się: siłownia, magazynek sprzętu sportowego, pokój nauczycieli W-f i korytarz, sala gry w tenisa przedsionek prowadzący do pokoju nauczycieli w-f, trybun sportowych komunikacji oraz mała sala gimnastyczna. Zakres zamówienia obejmuje: - zeskrobanie i zmycie starej farby, - wykonanie gładzi wewnętrznych, - malowanie ścian i sufitów, - roboty rozbiórkowe posadzek, - demontaż i montaż stolarki wewnętrznej, - wymiana sprzętu sportowego, - demontaż podłogi sportowej, - montaż podłogi sportowej w pełnym zakresie, - demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych ledowych, - wymiana grzejników oraz montaż dodatkowych, - malowanie konstrukcji stalowej dachu sali gimnastycznej, - demontaż balustrad stalowych, - montaż balustrad ze stali chromoniklowej. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w pobliżu dzieci w wieku szkolnym. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. II. Część numer 2: "Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Giedlarowej" w ramach zadania "Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZS w Giedlarowej" Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej o wym. 35,70 x 17,65 m i maksymalnej wysokości 7,37 m oraz zaplecza sportowego na które składa się: magazynek sprzętu sportowego, pokój nauczycieli WF , przedsionek - wejście do toalety, pryszniców i szatni sportowej chłopców, przedsionek - wejście do toalety, pryszniców i szatni sportowej dziewcząt, szatnie, toalety, prysznice dziewcząt i chłopców. Zakres zamówienia obejmuje: - zeskrobanie i zmycie starej farby, - wykonanie gładzi wewnętrznych, - malowanie ścian i sufitów - cyklinowanie parkietu sali gimnastycznej, - pastowanie parkietu sali gimnastycznej, - trzykrotne lakierowanie parkietu, - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - wymiana wyposażenia i sprzętu sportowego w sali gimnastycznej, - demontaż oraz ponowny montaż opraw oświetleniowych, - demontaż opraw oświetleniowych, - montaż opraw oświetleniowych ledowych, - wymiana stolarki okiennej i montaż role zewnętrznych. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w pobliżu dzieci w wieku szkolnym. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty murowe, instalacje c.o., instalacje elektryczne, instalacje wod-kan, roboty wykończeniowe. (jeżeli realizacja tych czynności wymaga zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu ww. ustawy). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika / pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45214200-2, 45214100-1, 45332400-7, 45330000-9, 45232400-6, 45331100-7, 45331210-1, 45331000-6, 45311100-1, 45310000-0, 37400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Wierzawicach" w ramach zadania "Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZS w Wierzawicach" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
224923.19
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane "Hołyszko" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
368915.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Giedlarowej" w ramach zadania "Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy ZS w Giedlarowej" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
151906.52
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Superex Janusz Rozlazły
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
331823.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu powiatu leżajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu"
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Przygotowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Leżajsk
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.