eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZbuczynZakup energii elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510089249-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Wójt Gminy Zbuczyn: Zakup energii elektrycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534335-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Zbuczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 57115826700000, ul. ul. Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 416 390, e-mail ug@zbuczyn.pl, faks 256 416 390.
Adres strony internetowej (url): www.zbuczyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu i na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 oraz Dz. U z 2018 r. poz. 1356, Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, Dz. U. z 2018 r. poz. 685, Dz. U. z 2018 r. poz. 650), do punktów poboru przedstawionych w zestawieniu zbiorczym ( załącznik nr D1 i D2 do SIWZ) 2. Zamawiający zakupuje energię elektryczną do obiektów Zmawiającego oraz Gminnego Ośrodka Kultury (wskazanych w załączniku D2 do SIWZ). Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz podległej mu jednostki organizacyjnej - Gminnego Ośrodka Kultury w Zbuczynie Zamówienie podzielone jest na następujące części: Zadanie 1: Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr D1 do SIWZ - Oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej energii w okresie od 01.05.2019 r. do 31.08.2019 wynosi 116883,00 kWh 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik do projektu umowy (załącznik nr C1 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zadanie 2: Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku D2 do SIWZ - Pozostałe obiekty - Taryfa Cxx i Gxx: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.05.2019r. do 31.08.2019r. wynosi: a) Taryfa Cxx 49686,00 kWh strefa szczytowa/dzienna, 101553,00 kWh strefa pozaszczytowa/nocna i 99975,00 kWh strefa całodobowa b) Taryfa Gxx 20048,00 kWh 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik do projektu umowy (załącznik nr C2 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. o Okres trwania zamówienia od 01.05.2019 r. do dnia 31.08.2019 r. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie wyliczono na podstawie zużycia energii w minionym okresie. Szacunek ten ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ostateczna ilość zakupionej energii będzie zależeć od rzeczywistego zużycia. Zmniejszeniu może ulec także liczba punktów poboru jak i ilość zużytej energii elektrycznej. W sytuacjach ww. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w przypadku nawet znacząco mniejszego zużycia energii w okresie umownym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup energii elektrycznej (oświetlenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38337.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Beskidzka Energetyka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47155.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47155.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57118.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup energii elektrycznej (pozostałe obiekty Zamawiającego)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122262.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Beskidzka Energetyka Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122262.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122262.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132560.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.