To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-25
Ogłoszenie nr 510089247-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.
Gmina Miasto Złotów: "Modernizacja części ul. Staszica"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531766-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Złotów, Krajowy numer identyfikacyjny 52544100000000,
ul. al. Piasta
1,
77-400
Złotów, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 263 21 49 wew. 31, e-mail
urzad@zlotow.pl, faks
67 265 00 25.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.zlotow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja części ul. Staszica"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Projektowana inwestycja położona jest w województwie wielkopolskim, powiecie złotowskim, gminie Złotów, na ul. Staszica w miejscowości Złotów, obr. ewid. 0088 Złotów, dz. ewid. nr. 270/2, 284/2, 284/7, 286/5, 287/8. 2. Opis przedmiotu zamówienia Zakres inwestycji obejmuje: o Roboty rozbiórkowe, o Roboty ziemne, o Budowa kanalizacji deszczowej, o Budowa oświetlenia drogowego, o Budowa nawierzchni jezdni, o Budowa zjazdów. Uwaga: Wykonawca opracuje i uzgodni "Projekt tymczasowej organizacji ruchu". 3. Zakres robót drogowych 3.3. Przedmiot inwestycji Opis stanu istniejącego Przedmiotowa ulica posiada nawierzchnię gruntową z lokalnym utwardzeniem kruszywem w złym stanie technicznym. Ze względu na rodzaj nawierzchni w okresie intensywnych opadów deszczu powstają liczne zaniżenia, wyboje oraz zastoiska wody opadowej. Na odcinku drogi zlokalizowane są zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. W miejscu istniejących nawierzchni występują liczne elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu - rysunek nr 2. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu. 4.1. Parametry techniczne odtwarzanych elementów. Na przedmiotowym terenie zaprojektowano drogę spełniającą parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie: - dostępność - nieograniczona, - prędkość projektowa Vp = 30 km/h, - kategoria drogi: D, - kategoria ruchu: KR 1, - szerokość jezdni: 4,5 m, - pochylenie poprzeczne jezdni: 1-5 %, - kategoria obiektu XXV. 4.2. Projektowana droga w planie. Początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00 na zjeździe z drogi wojewódzkiej nr 188, natomiast koniec w km 0+081. Łączna długość odcinka wynosi 81,00 m. Przebudowa drogi gminnej ma na celu wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zjazdów stałych przy 5 prywatnych posesjach. Nawierzchnię drogi zaprojektowano z kostki betonowej bezfazowej behaton o szerokości 4,5 m ze spadkiem jednostronnym wynoszącym od 1% do 5%. Projektuje się wykonanie obramowania jezdni opornikiem betonowym o wymiarach 12 x 25 cm. Wszystkie oporniki należy wykonać na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Wzdłuż krawędzi jezdni zaprojektowano wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej o grubości 8 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem oraz odwodnienie liniowe z polimerobeton klasy C250 na ławie betonowej z betonu C12/15. W ramach przebudowy założono wykonanie zjazdów z nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm. Projektowane zjazdy należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8 x 30 cm wykonanymi na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. 4.3. Projektowane odwodnienie. Nawierzchnie jezdni i zjazdów zaprojektowano uwzględniając szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanej kanalizacji deszczowej. W celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z jezdni projektuje się szereg spadków kierujących wody do projektowanych studzienek deszczowych z kręgów betonowych DN500 z osadnikami (głębokość osadników wynosi 0.5 m) i wpustami ściekowymi żeliwnymi klasy D400, oraz odwodnieniem liniowym - wpustem z polimerobetonu zwieńczonym pokrywą żeliwną klasy D400, a następnie poprzez przykanaliki i studnie połączeniowe do projektowanych kanałów deszczowych. Lokalizacja wpustów ściekowych wg części graficznej opracowania. Projektuje się studnie przelotowe i połączeniowe z kręgów betonowych DN1000. Studnie należy wyposażyć w stopnie złazowe, dennice betonowe i płyty pokrywowe z włazami żeliwnymi klasy D400. Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej po przez studnie D1 i D1´. Zaprojektowane spadki przewodów zapewnią prędkość samooczyszczania. Przewody kanalizacji deszczowej należy prowadzić zgodnie z częścią rysunkową. W celu podłączenia kanalizacji deszczowej do studni w granicach działki drogowej drogi wojewódzkiej nr 188 odcinek należy wykonać za pomocą przecisku rurą stalową min. DN 400. W tym celu należy przygotować wykop pod rurę stalową w odcinkach 3 mb + długość urządzenia przeciskowego w drodze gminnej. Odcinek w drodze wojewódzkiej zostanie wykonany bezwykopowo bez ingerencji w istniejącą nawierzchnię asfaltową. Włączenie do istniejącej studni należy wykonać również bezwykopowo. W tym celu należy wykonać otwór w istniejącej studni w chwili dojścia rurą stalową do studni. Po wykuciu otworu należy przecisnąć rurę stalową do studni na odległość ok. 3 cm za ścianę studni. Połączenie/otwór rury stalowej ze studnią uzupełnić zaprawą mrozoodporną. Udrożnić rurę stalową, ułożyć na płozach rurę przewodową DN 315 Planowa inwestycja nie ma negatywnego oddziaływania na warunki gruntowo - wodne przyległych działek. 4.4. Projektowane oświetlenie drogowe Zakres robót elektrycznych oświetlenia obejmuje budowę 4 latarni oświetleniowych, oznaczonych w projekcie jako 5/III, 6/III, 7/III, 8/III z doprowadzeniem zasilania, z istniejącego obwodu oświetleniowego, ze słupa oznaczonego jako 4/III. Fundamenty słupów zlokalizować bezpośrednio przy krawędzi projektowanego opornika. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejącej kablowej linii oświetleniowej w ramach istniejącej mocy przyłączeniowej. Na PZT wskazano miejsce posadowienia projektowanych urządzeń oświetleniowych wraz z punktem włączenia do istniejącej instalacji oświetleniowej. Projektowany obwód oświetleniowy będzie załączany łącznie z istniejącym oświetleniem
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45110000-1, 45232130-2, 45314310-7, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
214333.57
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Instalacyjno - Inżynieryjnych HYDROPEX sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
205000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





