eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa jednorazowych materiałów medycznych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-22

Ogłoszenie nr 510088858-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.

Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o.: Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518949-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540042234-N-2020 , 540044264-N-2020, 540045616-N-2020, 540054475-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12103423000000, ul. ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 255 98 78, e-mail b.szczepaniak@szpitalzelazna.pl, faks 22 255 99 13.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzelazna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

126-W-D-02-2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy jednorazowych materiałów medycznych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 43 Zakresów (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Zakresy lub na całość zamówienia). Zakres nr 1 - Czepki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna, 33140000 - Materiały medyczne Zakres 2 - Komplety jednorazowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna, 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 3 - Centymetr jednorazowego użytku Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 4 - Akcesoria do zestawu laparoskopowego Einstein Vision 2.0 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 5- Kieliszki, fartuchy, szpatułki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 6 - Zestaw do lewatywy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 7 - Pojemniki na odpady medyczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 8 - Akcesoria do intubacji 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 9 - Koreczki i kraniki Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 10 - Akcesoria różne 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 11 - Elektroda do defibrylatora AED Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 12 -Osłonki do czujników temperatury głębokiej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 13 - Akcesoria do systemu Cool Cap Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 14 - Akcesoria do intubacji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 15 - Rurka krtaniowa (LT-D) Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 16 -Kaniula dożylna 26 G Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141320-9 - Igły medyczne, 33141220-8 - - Kaniula Zakres nr 17 - Cewniki nelaton, różne rozmiary Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33141200-2 - Cewniki Zakres nr 18 - Wkładki domaciczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 19 - Strzykawki 20 ml w kolorze ciemnym Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 20 - Taśma do kinesiotapingu Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 21 - Test do diagnostyki przedwczesnego pęknięcia błon płodowych Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 22 - Elektroda monopolarna do laparoskopowej histerektomii nadszyjkowej LSH Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne, Zakres nr 23 - Artykuły ochrony osobistej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne 33199000-1 - Odzież medyczna Zakres nr 24 - Pokrowiec maty do fototerapii Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 25 - Środek zapobiegający zrostom 1 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 26 - Sprzęt do amniopunkcji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 27 - Wkładka higieniczna Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 28 - Kapcie fizelinowe Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 29 - Igła do linii krwi Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 30 - Nakładka na końcówkę sondy zewnętrznej Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 31 - Łyżka do trudnej intubacji Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 32 - Kompres pochwowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 33 - Przyrząd do przetaczania krwi Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 34 - Membrana oraz pierścień mocujący do monitora Radiometer Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 35 - Elektroda żęlowa do badań eSMG Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 36 - Akcesoria do stomii system dwuczęściowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 37 - Igła do podawania leków do ściany pęcherza moczowego w czasie cystoskopii Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 38 - Akcesoria do systemu Cool Cap 2 Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 39 - Nakłuwacze do pięt Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 40 - Worki i dreny Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 41 - Rękawice diagnostyczne Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 42 - Filtr bakteryjno-wirusowy, oddechowy Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33140000 - Materiały medyczne Zakres nr 43 - Maski Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna, 33140000 - Materiały medyczne Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem). Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ "Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia" (w formacie .xls). Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Załączniku nr 2: "Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia." - w trybie i na zasadach określonych w art. 145 uPzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakres nr 1 - Czepki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakres 2 - Komplety jednorazowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakres nr 3 - Centymetr jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakres nr 4 - Akcesoria do zestawu laparoskopowego Einstein Vision 2.0

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakres nr 5- Kieliszki, fartuchy, szpatułki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakres nr 6 - Zestaw do lewatywy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zakres nr 7 - Pojemniki na odpady medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 550
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SARSTEDT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Blizne Łaszczyńskiego, ul. Warszawska 25
Kod pocztowy: 05-082
Miejscowość: Stare Babice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 492
Oferta z najniższą ceną/kosztem 492
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 492
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zakres nr 8 - Akcesoria do intubacji 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11111.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKME Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poloneza 89B
Kod pocztowy: 02-826
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12418.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12418.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12418.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Zakres nr 9 - Koreczki i kraniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: J. Chodacki, A. Misztal "MEDICA" Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 4A
Kod pocztowy: 59-300
Miejscowość: Lubin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8931.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8931.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8931.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zakres nr 10 - Akcesoria różne 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13220
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kazimierzowska 46/48/35
Kod pocztowy: 02-546
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47082.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47082.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47082.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zakres nr 11 - Elektroda do defibrylatora AED

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Zakres nr 12 -Osłonki do czujników temperatury głębokiej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Zakres nr 13 - Akcesoria do systemu Cool Cap

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Zakres nr 14 - Akcesoria do intubacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Zakres nr 15 - Rurka krtaniowa (LT-D)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Zakres nr 16 -Kaniula dożylna 26 G

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 405,00 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Zakres nr 17 - Cewniki nelaton, różne rozmiary

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Zakres nr 18 - Wkładki domaciczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Zakres nr 19 - Strzykawki 20 ml w kolorze ciemnym

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Zakres nr 20 - Taśma do kinesiotapingu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Zakres nr 21 - Test do diagnostyki przedwczesnego pęknięcia błon płodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2700
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2916
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2916
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4860
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Zakres nr 22 - Elektroda monopolarna do laparoskopowej histerektomii nadszyjkowej LSH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10400
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOWA International Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Złotkowo, ul. Obornicka 10
Kod pocztowy: 62-002
Miejscowość: Suchy Las
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12484.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12484.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12484.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Zakres nr 23 - Artykuły ochrony osobistej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Zakres nr 24 - Pokrowiec maty do fototerapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2100
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dutchmed PL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szajnochy 14
Kod pocztowy: 85-738
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3357.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3357.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3357.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Zakres nr 25 - Środek zapobiegający zrostom 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: Zakres nr 26 - Sprzęt do amniopunkcji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: Zakres nr 27 - Wkładka higieniczna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: Zakres nr 28 - Kapcie fizelinowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: Zakres nr 29 - Igła do linii krwi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: Zakres nr 30 - Nakładka na końcówkę sondy zewnętrznej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: Zakres nr 31 - Łyżka do trudnej intubacji

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: Zakres nr 32 - Kompres pochwowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: Zakres nr 33 - Przyrząd do przetaczania krwi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2080
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medicart Healthcare Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 21
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2384.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2384.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2384.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: Zakres nr 34 - Membrana oraz pierścień mocujący do monitora Radiometer

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4015
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Radiometer Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 5/7
Kod pocztowy: 01-217
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4526.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4526.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4526.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: Zakres nr 35 - Elektroda żęlowa do badań eSMG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: Zakres nr 36 - Akcesoria do stomii system dwuczęściowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 37

NAZWA: Zakres nr 37 - Igła do podawania leków do ściany pęcherza moczowego w czasie cystoskopii

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 38

NAZWA: Zakres nr 38 - Akcesoria do systemu Cool Cap 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 39

NAZWA: Zakres nr 39 - Nakłuwacze do pięt

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 40

NAZWA: Zakres nr 40 - Worki i dreny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 41

NAZWA: Zakres nr 41 - Rękawice diagnostyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 42

NAZWA: Zakres nr 42 - Filtr bakteryjno-wirusowy, oddechowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

CZĘŚĆ NR: 43

NAZWA: Zakres nr 43 - Maski

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

BRAK OFERT Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 uPzp

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.