To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-08
Ogłoszenie nr 510088755-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533529-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000,
ul. ul. Partyzantów
42529,
10-521
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 5225200, 5225760, e-mail
zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks
895 225 205.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z-t-P/8/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru komputerowego, papieru ksero, papieru offsetowego oraz kartonu kolorowego ksero do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 zgodnie z załącznikiem Nr 2 do umowy- Formularz cenowy. 2. Termin realizacji zamówienia: sukcesywne dostawy, wg potrzeb Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 15 miesięcy lub do wyczerpania kwoty umowy na realizację zamówienia, jeżeli nastąpi to wcześniej. Zamawiający będzie zamawiał niezbędną mu wg potrzeb ilość dowolnego asortymentu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany asortyment opakowany i oznaczony w sposób umożliwiający jego identyfikację pod względem ilościowym i rodzajowym bez konieczności naruszania opakowania. Sposób opakowania ryz i opakowań zbiorczych musi gwarantować estetykę dostarczonych produktów umożliwiającą jego użytkowanie. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie do magazynu Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3 sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach wynikających z pisemnego zamówienia przekazanego Wykonawcy mailem. Wykonawca każdorazowo zapewni transport oraz rozładunek zamówionego asortymentu. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiany asortyment na własny koszt i ryzyko, zgodnie z zamówioną ilością, w terminie do 7 dni roboczych (oprócz sobót, niedzieli, dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia, gdzie dzień złożenia zamówienia nie jest liczony do terminu dostawy. 6. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 8:00 do 14:30 w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 7. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Podana w tabeli powyżej ilość asortymentu nie jest zobowiązaniem do faktycznego jej zakupu i nie może, w razie mniejszych lub większych potrzeb, być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 8. Odbioru dostarczonego asortymentu dokona w dniu dostawy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 9. Przy odbiorze zamówionego towaru może zostać wykonana weryfikacja jakości asortymentu, na zasadzie próby losowej. Z dostawy zostanie wybranych 5 pojedynczych produktów, w przypadku gdy wszystkie będą spełniały wymagania jakościowe, których wyznacznikiem będą dostarczone wcześniej próbki, dostawa zostanie odebrana. W przypadku wątpliwości, co do spełniania warunków jakościowych przez choćby 1 produkt, dostawa nie zostanie przyjęta i zwrócona na koszt dostawcy. 10. W razie wystąpienia braków ilościowych w dostawie Zamawiający złoży reklamację do Wykonawcy w terminie 5 dni. 11. Brak rozpatrzenia reklamacji w terminie 5 dni od dnia jej złożenia upoważnia Zamawiającego do wstrzymania zapłaty za dostarczony asortyment do czasu uzupełnienia jego brakującej ilości i naliczenia kary zgodnie z § 4 ust. 1, ppkt. B umowy, za każdy dzień zwłoki oraz przedłużenia terminu płatności o czas zwłoki.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.76.30 - Papier do drukowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243902.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp.J., Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
286486.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
- Zakup papieru biurowego na rok 2026
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





