To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-22
Ogłoszenie nr 510088559-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego: Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla Pracowni Naczyniowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506779-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63117871000000,
ul. Dojazd
34,
60-631
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 464 770, e-mail
zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl, faks
618 464 765.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalmswia.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla Pracowni Naczyniowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/p/6/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych dla Pracowni Naczyniowej. A. Wymagania ogólne: a) Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów muszą być zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania Umowy. b) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla oferowanych wyrobów. c) Zamawiający wymaga dostaw wyrobów jałowych. d) Na opakowaniu jednostkowym dostarczanych wyrobów musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy, seria oraz termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany. e) Do każdego wyrobu muszą być dołączone samoprzylepne etykiety zawierające podstawowe dane identyfikujące wyrób: numer katalogowy, data ważności, seria, nazwa wyrobu. f) Wystawiane faktury muszą zawierać nazwę handlową, serię i numer katalogowy wyrobu. g) Termin ważności dostarczonych wyrobów musi wynosić przynajmniej 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. B. Składanie oferty: a) Oferent może zaproponować wyroby w większej ilości rozmiarów niż wymaga tego Zamawiający; b) Oferent składając ofertę może określić w kolumnie XI cennika kody katalogowe w postaci zakresów np.: TR001-TR099, TR0xx, itp.; C. Bank implantów, dostawy : a) Wykonawca ma obowiązek utworzenia w ciągu 5 dni od podpisania umowy zapasu wyrobów w Banku Implantów w Pracowni Naczyniowej na terenie siedziby Zamawiającego. Minimalna liczba wyrobów stanowiących depozyt została określona w Załączniku nr 2 do SIWZ. b) Uzupełnianie stanu zapasu Banku Implantów będzie realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych następujących po dniu złożenia zamówienia. Zamówienia są wysyłane do Wykonawcy pocztą elektroniczną na wskazany w umowie adres. Uzupełnianie stanu Banku Implantów może odbywać się tylko w godzinach od 7:00 do 14:00. c) W przypadku konieczności użycia wyrobu niedostępnego w "Banku implantów", Zamawiający prześle Wykonawcy zamówienie na adres email wskazany w umowie. Dostawa musi nastąpić w ciągu 24 h od chwili złożenia zamówienia. W przypadku przesłania zamówienia w piątek, dostawa winna nastąpić najpóźniej w poniedziałek następnego tygodnia. d) Nie dopuszcza się, aby bez zgody Zamawiającego w Banku Implantów znajdowały się wyroby, które nie są ujęte w umowie przetargowej. e) Inwentaryzacje wyrobów przekazanych w użyczenie Zamawiającemu przeprowadza się co najmniej raz na pół roku oraz po wygaśnięciu umowy. Inwentaryzację przeprowadza Przedstawiciel Wykonawcy w obecności pracownika Szpitala. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego parametrach techniczno-użytkowych został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ stanowiącym jej integralną część. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta, nazwy handlowej oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia - wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą. Zamówienie jest podzielone na 26 części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Prowadniki hydrofilne miękkie 0,018 i 0,035" |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49140.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Support 4 Medicine Sp. z o.o. S. K. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48988.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny, Endoskopia oraz Sterylizacja Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
- Zakup i dostawa opatrunków i obłożeń operacyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych łyżek wraz dzierżawą 34 wideolaryngoskopów dla DBO-Anestezjologia, SOR i Oddziału Klinicznego AiIT
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





