To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-07
Ogłoszenie nr 510088282-N-2019 z dnia 07-05-2019 r.
Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.: "Modernizacja wewnętrznej sieci hydrantowej, hydrantów, urządzeń hydroforowni wraz z instalacją zasilającą w budynku ŚCR-U Sp. z o.o. w Rabce-Zdroju."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529023-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540064189-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 29795100000000,
ul. Dietla
5,
34-700
Rabka-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 677 469, e-mail
zp@scru.pl, faks
182 677 469.
Adres strony internetowej (url): www.scru.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja wewnętrznej sieci hydrantowej, hydrantów, urządzeń hydroforowni wraz z instalacją zasilającą w budynku ŚCR-U Sp. z o.o. w Rabce-Zdroju."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT-1-PN/4-2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pod nazwą: "Modernizacja wewnętrznej sieci hydrantowej, hydrantów, urządzeń hydroforowni w ŚCR-U Sp. z o.o. w Rabce-Zdroju." 2. Zakres robót obejmuje, m.in.: a) Roboty demontażowe: hydroforowni, częściowo AKP, instalacji dotychczasowej wodnej po uruchomieniu nowej, izolacja przejść przez przegrody, w tym na strefach ppoż i inne, b) Roboty budowlane murarsko - tynkarsko - malarskie; c) Roboty instalacyjne wodne, d) Roboty elektryczne i AKP e) Dostawa i instalacja zestawu hydroforowego, z dostosowaniem do współpracy z zasilaniem rezerwowym z agregatu, oraz z odrębnego - sprzed wyłącznika głównego prądu; f) Pomiary elektryczne; g) Prace izolacyjne instalacji, h) Uruchomienie, pomiary końcowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamó¬wienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, tj. niżej wymienionych za¬łącz¬nikach do niniejszej specyfikacji: A Dokumentacja projektowa. B Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. C Przedmiary robót. Przedmiary robót i projekty branżowe służyć będą wykonawcy jedynie pomocniczo w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie mogą stanowić podstawy roszczenia wykonawcy, z tytułu informacji w nich zawartych. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie szpitalno-sanatoryjnym, z dopuszczeniem przerw w dostawach wody wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym i w następującym wymiarze czasu: a) nie więcej niż 2 godziny każdego dnia w godzinach od 15.00 do 17.00 w całym okresie obowiązywania umowy w odniesieniu do dostaw ciepłej i zimnej wody użytkowej, b) nie więcej niż 7 godzin nocnych: od 22.00 do 5.00 w całym okresie obowiązywania umowy w odniesieniu do dostaw wody ciepłej i zimnej przy wymianie hydroforowni. 6. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Istotne postanowienia umowy"). 7. Wizja lokalna Zamawiającyopisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny, wyczerpujący, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, jednak pozostawia możliwość dokonania wizji wyborowi Wykonawców, jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, a nie mającej wpływu na jej formalną ocenę. Brak przeprowadzenia wizji lokalnej nie powoduje żadnych skutków prawnych związanych z odrzuceniem oferty. W tej sprawie należy się kontaktować telefonicznie, ze stosownym (co najmniej 2-dniowym) wyprzedzeniem z p. Markiem Kroker - Kierownikiem Działu Technicznego (dane kontaktowe podano w ppkt 10 pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Wizja lokalna obejmie teren obiektu wykonywania przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami SIWZ. Umowa w zakresie niniejszego postępowania została zawarta po zakończeniu postępowania w terminie zgodnym z Ustawą. Ceny podane w pkt. IV.6) są wartościami brutto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45332200-5, 45332000-3, 45300000-0, 45400000-1, 45450000-6, 45310000-3, 45311100-1, 45315100-0, 45315700-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
334114.32
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Brzeźny prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Zakład Usługowo Handlowo Projektowy "Brzeźny"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
332100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.