eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSerwis pogwarancyjny urządzeń i instalacji technicznych (Automatyka BMS i zasilacze UPS)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-21

Ogłoszenie nr 510087348-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego: Serwis pogwarancyjny urządzeń i instalacji technicznych (Automatyka BMS i zasilacze UPS)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532195-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 89894800000000, ul. ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 262 100, e-mail zamowienia-pub@wsd.org.pl, faks 523 262 101.
Adres strony internetowej (url): www.wsd.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Serwis pogwarancyjny urządzeń i instalacji technicznych (Automatyka BMS i zasilacze UPS)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

21/2020/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnej obsługi serwisowej urządzeń i instalacji technicznych w zakresie: Część nr 1 - Serwis pogwarancyjny automatyki BSM, Część nr 2 - Serwis pogwarancyjny zasilaczy UPS. Szczegółowy zakres i sposób wykonywania usługi: 1 - AUTOMATYKA BSM ? Sprawdzenie parametrów ustawionych wg. dokumentacji ? Sprawdzenie opisów w wizualizacji komputerowej ? Sprawdzenie czy zmiana parametru w ustawieniu powoduje zmianę w elemencie wykonawczym ? Przegląd prestostatów w centralach wentylacyjnych ? Przegląd czujników przepływu; temperatury; ciśnienia; wilgotności ? Sprawdzenie siłowników przepustnic i zaworów regulacyjnych ? Przegląd i konserwacja szaf sterowniczo - kontrolnych ? Kontrola oprogramowania serwera z oczyszczeniem ? Sprawdzenie nastawienia i dokręcenia elementów funkcyjnych ? Sprawdzenie poprawnego działania styczników i przekaźników 2 - ZASILACZE UPS ? Sprawdzenie stanu czystości UPS i akumulatorów - oczyszczenie ? Sprawdzenie poprawności i trwałości połączeń elektrycznych ? Kontrola czystości filtrów powietrza - ewentualna wymiana ? Kontrola pracy wentylatora ? Pomiar napięcia baterii oraz pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatorów ? Pomiar napięć wyjściowych UPS ? Próby funkcjonalne działania zasilacza ? Sprawdzenie styków elementów zasilania ? Sprawdzenie ustawień ? Sprawdzenie sterowania i automatyki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Serwis pogwarancyjny automatyki BSM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Synchroneo Agnieszka Skarbińska
Email wykonawcy: kontakt@synchroneo.pl
Adres pocztowy: 86-032
Kod pocztowy: 86-032
Miejscowość: Niemcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113652
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11362
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113652
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Serwis pogwarancyjny zasilacze UPS

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Pakiet nr 2 - Usługi serwisowe urządzeń i instalacji technicznych - serwis pogwarancyjny zasilaczy UPS plus materiały zużywalne za okres od daty podpisania umowy do 31.12.2023r. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pakiet nr 2. Na powyższy pakiet nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.