To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-06
Ogłoszenie nr 510086740-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511546-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 39040462000000,
ul. ul. Rynek
28,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(76) 7249940, e-mail
mpo@mpo.lubin.pl, faks
(76) 7249950.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.lubin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MPO/ZP-PN/01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych do gromadzenia odpadów komunalnych. 2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34.92.84.80-6-Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. 3. Rodzaj: dostawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy: Pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych: 4.1. Zadanie nr 1: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (450 szt.), żółty (150 szt.), niebieski (150 szt.) i brązowy (150 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 900 sztuk. 4.2. Zadanie nr 2: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 140 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (100 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. 4.3. Zadanie nr 3: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 240 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (500 szt.), żółty (100 szt.), niebieski (100 szt.) i brązowy (100 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 800 sztuk. 4.4. Zadanie nr 4: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 360 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (120 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 120 sztuk. 4.5. Zadanie nr 5: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 500 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (100 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. 4.6. Zadanie nr 6: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 660 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (100 szt.), żółty (10 szt.), niebieski (10 szt.) i brązowy (10 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 130 sztuk. 4.7. Zadanie nr 7: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych - kolor: czarny (200 szt.), żółty (50 szt.), niebieski (50 szt.) i brązowy (50 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 350 sztuk. 4.8. Zadanie nr 8: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (30 szt.), niebieski (30 szt.) i zielony (40 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk. 4.9. Zadanie nr 9: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 2,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych kolor: żółty (30 szt.), niebieski (30 szt.) i zielony (40 szt.). Maksymalna ilość pojemników: 100 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 120 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie dla zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa uzywanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 140 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. H. U. IMPEX Piotr Bęćkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6396.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa uzywanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 240 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie dla zadania nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 360 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ESE Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27306.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 500 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie dla zadania nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa uzywanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 660 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. H. U. IMPEX Piotr Bęćkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70356.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa używanych pojemników z tworzyw sztucznych o pojemności 1100 l do gromadzenia odpadów komunalnych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie dla zadania nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa uzywanych pojemników typu igloo o pojemności 1,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie dla zadania nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa używanych pojemników typu igloo o pojemności 2,5 m³ przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82410.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimna Woda.
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2024r. tj. wyrobów piekarskich
- Budowa, przebudowa, remont ścieżki rowerowej w m. Lubin - Cyklostrada Dolnośląska
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 l, 240 l, 1100l oraz kontenerów na odpady typu KP-5 i KP-7 m3"
- Wyposażenie posesji hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- Wywóz odpadów komunalnych
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. " Utworzenie Klubu Dziecięcego w Żarkach oddział w Przybynowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.