eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobroszycePrzebudowa drogi w Strzelcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-06

Ogłoszenie nr 510086620-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.

Gmina Dobroszyce: Przebudowa drogi w Strzelcach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526147-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540059152-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dobroszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193477900000, ul. ul. Rynek 16, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3141167, 3141173, e-mail sekretariat@dobroszyce.pl, faks 713 141 276.
Adres strony internetowej (url): http://bip.dobroszyce.pl/a,16653,przebudowa-drogi-w-strzelcach.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi w Strzelcach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Wykonanie robót budowlanych w zakresie nowej nawierzchni jezdni wraz ze zjazdami. Zaprojektowana przebudowa drogi, ma długość 517,65m. Przebudowywana droga na dz. nr 449, 434, 57/2, 49, 50 i 56 w obrębie Strzelce jest drogą wewnętrzną, obecnie o nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości od 3,0 do 4,0m. W ramach inwestycji należy wykonać jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 4,0m oraz pobocza z kruszywa o szerokości 0,5 ÷ 0,75m. Konstrukcję głównego ciągu drogi zaprojektowano dla kategorii ruchu KR2 (działki nr 49 i 449). Dla reszty zadania przyjęto konstrukcje dla kategorii ruchu KR1. W ramach zadania należy wykonać trzy nowe rowy, które oznaczono w dokumentacji projektowej jako: RW1, RW2 i RW3. Dodatkowo należy przebudować istniejący rów oznaczony RW5. W ramach inwestycji należy całkowicie przebudować istniejący odcinek kanalizacji deszczowej o długości 115,30m wraz z wylotem do rowu. Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej polegać będzie na rozebraniu istniejącego kolektora oraz ułożeniu nowego rurociągu PCV Ø 500 mm po trasie istniejącej sieci oraz wykonaniu dwóch nowych betonowych studni rewizyjnych o średnicy 1000 mm. Inwestor posiada prawo do dysponowania terenem na cele budowlane. Na podstawie projektu budowlanego autorstwa Biura: Usługi Budowlane i Przemysłowe Mirosław Musielak z siedzibą w Piękocinie 26; 56-300 Milicz zgłoszono budowę w trybie art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1332 ze zm). Na zgłoszenie budowy właściwy organy administracji architektoniczno - budowlanej nie wniósł sprzeciwu. 1.2 W ramach wynagrodzenia Wykonawca opracuje i uzyska decyzje zatwierdzające: Projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu oraz będzie się stosował do wymagań uzyskanych decyzji w tym zakresie i wykona oznakowania w ramach stałej organizacji ruchu. 1.3 W ramach obowiązków Wykonawca zapewnia bieżącą obsługę geodezyjną w terenie w zakresie niezbędnym do realizacji zakresu umownego robót oraz pomiary powykonawcze zrealizowanego zakresu robót. Pomiary powykonawcze zrealizowanego zakresu robót wykona uprawniony Geodeta. Obsługa geodezyjna zgodna z ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 2101 ze zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7


Dodatkowe kody CPV: 45232411-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 505050.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jan Kuropka prowadzący dzialalnośc gospodarczą pn: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBON Jan Kuropka
Email wykonawcy: carbonjk@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Janusza Kusocińskiego 1A
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 505050.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 505050.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 841058.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.